kijk is die selectie, die worden daar echt niet minder vanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:37 schreef Pedroso het volgende:
Xavi nog even een blessure oplopen en dan spelen we tegen Spanje B bij het WK (die overigens nog 4 klassen beter zijn dan Oranje).
Silva of Xavi is om het even.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:37 schreef Pedroso het volgende:
Xavi nog even een blessure oplopen en dan spelen we tegen Spanje B bij het WK (die overigens nog 4 klassen beter zijn dan Oranje).
Jij bent echt dom.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik dacht dat Xabi geschorst was voor de finale ofzo ?
Ik meld het even voor de mensen die nog helemaal in de stress zitten.quote:
Nee.quote:
ik jinx vaak dingen op FOKquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
In jinxen geloven
Sorry insomnia, maar dit valt me heel erg van je tegen.
www.sport1.nl een optie?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:39 schreef Anosmos het volgende:
Ik kan maar geen werkende livestream vinden. Wil heel graag laatste kwartiertje zien. Iemand die een werkende link kan dm'en? Thanks!
En dan Torres in de spitsquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje heeft een beter middenveld dan Nederland als er 10 spelers geblesseerd zijn.
Echt ziek
Ik eet jouw schoen op als dat gebeurt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spanje won het WK toch ook ten kosten van Nederland?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje heeft een beter middenveld dan Nederland als er 10 spelers geblesseerd zijn.
Echt ziek
Jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Spanje won het WK toch ook ten kosten van Nederland?
Urzaizquote:
Ik heb er een heleboel, welk wil je?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja
Heb je daar een plaatje van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |