En terecht.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:15 schreef spiritusbus het volgende:
Stiekem overheerst na de spierpijn ook de trots.
Knappe prestatie!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:51 schreef spiritusbus het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n grote man met dito hamer zo hard uit zien halen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
Woehoeee trots op mezelf onder de 56 minuten gelopen bij de marikenloop
55.45 geloof ik...quote:Op zondag 18 mei 2014 18:06 schreef spiritusbus het volgende:
Even de andere verslagen gelezen:
Zie je nou wel dat het goedkomt Ynske
MvN, ondanks een blessure een respectabele tijd, zeker gezien de temperaturen
Nanook en Murmeli, ik wacht het verhaal nog even af.
Hatsaflats, shit happens, soms heb je van die dagen dat het gewoon niet lukt![]()
DeeBee, lekker gelopen, drie minuten verval t.o.v. je schema is met dit weer meer dan prima![]()
Quoi, het tempo van start tot finish vasthouden is altijd goed
Nikkie_86, hoever was het onder de 56? Een 55 of nog lager? Anyway, puike prestatie
En nu maar hopen dat ik niemand vergeten ben.
Hahahaha! Dat scheelt wel jaquote:Op zondag 18 mei 2014 18:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
had 1 uur 10 opgegeven was btje uuhh te save
Nee, geen tattoo. Mijn mevrouw is blond en idd wat kleiner (1,60).quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh in herenpaskamer? Heb je een tattoo of was dat je broer? En is je mevrouw wat kleiner?
Wat doet die vent altijd bij marathonsquote:Op zondag 18 mei 2014 17:51 schreef spiritusbus het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n grote man met dito hamer zo hard uit zien halen.
Nogal ja, jouw verhaal van Rotterdam kan ik nu ook helemaal plaatsen. Wat had jij trouwens gelopen in Capelle?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat doet die vent altijd bij marathons
jaa maar dat was gissen.. toen ik me opgaf had ik nog nooit 10 km gelopen. . Nu wel echt stramme pijnlijke spieren en knie hihiquote:Op zondag 18 mei 2014 18:08 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Kwartier onder opgegeven tijd, nice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |