Borgen vonden we erg goed, maar we zijn niet per se fan van de Scandinaviėrs. Als criterium, bedoel ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:08 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie ons Scandinavische lijstje series ook al gezien?
The Killing
The Brigde
Borgen
The Legacy
(voor het gemak maar de Engelse titels)
Ik noteer het.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:33 schreef golfer het volgende:
House of Cards nooit bekeken.
Als ik je er eentje echt mag aanraden na Borgen is het The Bridge serie 1 en 2.
De Scandinaviėrs kunnen het wel heul goed, net als de Engelsenquote:Op maandag 19 mei 2014 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Borgen vonden we erg goed, maar we zijn niet per se fan van de Scandinaviėrs. Als criterium, bedoel ik.
The Killing is overigens al eens eerder getipt aan ons, dus dat kon wel eens een derde kandidaat zijn.
Och gut, is het niet culinair (lees: elitair) genoeg? Mensen die een beetje koken, foto's plaatsen, anderen aansporen tot hetzelfde gerecht incl foto's, beetje lol maken, kletsen over de gerechten, ingrediėnten, hygiėne etc. Nee, ik vind het geen ONZ en weet je, je hoeft er natuurlijk niet op te klikken.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef Techno het volgende:
Is CUL de nieuwe ONZ aan het worden met al die nasi (zonder trassie) en spaghetti (uit een pakje) baggertopics?
Ik ben net door de Amerikaanse House of Cards heen en ik vond het erg meeslepend.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Borgen vonden we erg goed, maar we zijn niet per se fan van de Scandinaviėrs. Als criterium, bedoel ik.
The Killing is overigens al eens eerder getipt aan ons, dus dat kon wel eens een derde kandidaat zijn.
House of Cards schijnt ook fantastisch te zijn?
Sherlock is hier inmiddels 2 of 3 weken geleden maar ik vind het nog steeds jammer.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk! Dan hebben we een goed lijstje zo.
Ik ben eerlijk gezegd nog aan het afkicken van Sherlock. Mijn hemel, wat vond ik dįt leuk! Was gewoonweg rouwig om de laatste aflevering (niet zo erg als bij Six Feet Under, toen ik luid heb zitten wenen, met diepe snikken, bij de laatste aflevering.)
Juist tof. Koken is tof, maar zo serieus hoef je het ook weer niet altijd te nemen.quote:Op maandag 19 mei 2014 06:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och gut, is het niet culinair (lees: elitair) genoeg? Mensen die een beetje koken, foto's plaatsen, anderen aansporen tot hetzelfde gerecht incl foto's, beetje lol maken, kletsen over de gerechten, ingrediėnten, hygiėne etc. Nee, ik vind het geen ONZ en weet je, je hoeft er natuurlijk niet op te klikken.
Ze nemen alleen zelf hun topics vreselijk serieus. Als je hier of daar een verbeterpunt wilt aandragen, krijg je direct de wind van voren. Ja, ook per DM.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Juist tof. Koken is tof, maar zo serieus hoef je het ook weer niet altijd te nemen.
Ik ben heel dapper zonder jas op de fiets gestaptquote:Op maandag 19 mei 2014 06:35 schreef Bluezz het volgende:
Lekker fietsen P, idd nu al heerlijk weer.
Ik doe wel een vestje aan nu
Is er ook een andere House of Cards, behalve de Amerikaanse?quote:Op maandag 19 mei 2014 07:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben net door de Amerikaanse House of Cards heen en ik vond het erg meeslepend.
Begin jaren 90 is er een BBC versie geweest van 3 seizoenen. Die is overigens ook aan te raden, beide volgen ongeveer hetzelfde plot. Maar de huidige versie verloopt veel sneller.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is er ook een andere House of Cards, behalve de Amerikaanse?
Aha! Maar waar 'iedereen' nu zo enthousiast over is, is de VS-versie?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Begin jaren 90 is er een BBC versie geweest van 3 seizoenen. Die is overigens ook aan te raden, beide volgen ongeveer hetzelfde plot. Maar de huidige versie verloopt veel sneller.
Jaquote:Op maandag 19 mei 2014 09:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha! Maar waar 'iedereen' nu zo enthousiast over is, is de VS-versie?
Van Green Vibrations heb ik nog nooit gehoord. En geen enkele naam in de line-up. Maar ik moet wel even kwijt dat een bandnaam als HOPPAH! gewoon geniaal isquote:Op maandag 19 mei 2014 09:24 schreef Lonaa het volgende:
Kaartjes bestellen voor Nine Inch Nails en Green Vibrations
Ok.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Het is wel een stuk uitgebreid met meerdere verhaallijnen. Het loopt allemaal wat sneller. Ik vind het wel een reden om een abonnement op Netflix te nemen.
NIN!quote:Op maandag 19 mei 2014 09:24 schreef Lonaa het volgende:
Kaartjes bestellen voor Nine Inch Nails en Green Vibrations
Green Vibrations is een behoorlijk lokaal festivalletje. Het grootste deel van de bands ook, trouwens.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:35 schreef morgane het volgende:
[..]
Van Green Vibrations heb ik nog nooit gehoord. En geen enkele naam in de line-up. Maar ik moet wel even kwijt dat een bandnaam als HOPPAH! gewoon geniaal is
Heb je zand in je kut?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef Techno het volgende:
Is CUL de nieuwe ONZ aan het worden met al die nasi (zonder trassie) en spaghetti (uit een pakje) baggertopics?
Alsof iemand jou daarover een DM stuurtquote:Op maandag 19 mei 2014 09:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze nemen alleen zelf hun topics vreselijk serieus. Als je hier of daar een verbeterpunt wilt aandragen, krijg je direct de wind van voren. Ja, ook per DM.
Ik heb nog nooit iemand zien vragen naar legitimatie bij een concert.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:25 schreef Lonaa het volgende:
Oke *noobvraag*
Op beide tickets voor NIN staat mijn naam omdat ik ze besteld heb. Dat is geen probleem, toch? Lief kan gewoon met 1 van beide tickets naar binnen, toch?
Wanneer maak je een topic waar je een 6 gangen diner bereid?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
Niet doorhebben dat de nasi, macaroni en spagghetti topics gewoon een spielerijtje zijn
Hartstikke eens.quote:Op maandag 19 mei 2014 06:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och gut, is het niet culinair (lees: elitair) genoeg? Mensen die een beetje koken, foto's plaatsen, anderen aansporen tot hetzelfde gerecht incl foto's, beetje lol maken, kletsen over de gerechten, ingrediėnten, hygiėne etc. Nee, ik vind het geen ONZ en weet je, je hoeft er natuurlijk niet op te klikken.
irritante spielerei, wat mij betreft.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
Niet doorhebben dat de nasi, macaroni en spagghetti topics gewoon een spielerijtje zijn
Huh, nee! Ik heb alleen gezegd dat ik geen kaartje nodig heb, want ik heb een abonnement!quote:
Patserquote:Op maandag 19 mei 2014 10:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Huh, nee! Ik heb alleen gezegd dat ik geen kaartje nodig heb, want ik heb een abonnement!
quote:Op zondag 18 mei 2014 19:14 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag deze foto genomen.
Bier met de Ruļne op de foto
geen idee wat je hier komt doen verder, maar ik kan prima zonder je aanwezigheid.quote:
Echt wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsof iemand jou daarover een DM stuurt
Ja Breaking Bad was wel geweldig ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:34 schreef minilot het volgende:
Hoi allen!
Nog minder dan twee weken tot Efteling-meet!![]()
![]()
![]()
Inzake House of Cards en dan met name de twee afleveringen die we onszelf gisterenavond hebben toegestaan, verkeer ik nu in de ochtend erna nog steeds in een 'wtf'-modus. Neemt zo rond wisseling van seizoen 1 naar seizoen 2 een heftige wending.Aanrader!
![]()
Ik heb nog veel te veel op de te-kijken-list staan. Ik kan me nog niet zo tot de 'Scandinaviėrs' zetten, thriller/detective-achtige onderwerpen spreken me eigenlijk niet zo aan.. Qua goede series tot nu de afgelopen paar jaar eigenlijk alleen Game of Thrones bijgehouden (want seks! En draken!), Orange is the new Black (want lesbiennes in het gevang!) Sherlock (want, nou ja, alles) en Breaking Bad uitgekeken (want drugs!) waarbij die laatste natuurlijk het meest superawesomest is dat ooit op televisie is geweest - vind ik dan.
Ik wil best heel veel meer kijken, maar het komt er op de één of andere reden steeds niet zo van..
Lekkere kliekjesvorm hier in CULquote:Op maandag 19 mei 2014 10:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
geen idee wat je hier komt doen verder, maar ik kan prima zonder je aanwezigheid.
Vanwaar die interesse? Deze zin zal ik niet zo snel uitspreken tegen iemand in het echt, maar ook op FOK! gebruik ik hem niet vaak. Ik denk dat ik hier wel aardig hetzelfde ben als in het echt.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Praat je IRL ook zo tegen mensen?
Of je neemt het te serieus.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
irritante spielerei, wat mij betreft.
Maar goed, ik word gewoon te oud voor FOK!, denk ik.
Ik nooit hoor. Meer dan 3 gangen heb ik niet gemaakt.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wanneer maak je een topic waar je een 6 gangen diner bereid?
Ik vond BB juist erg prettig kijken omdat het niet onnodig complex werd, bij sommige series en films ben je de draad kwijt als je tussendoor per ongeluk een keer moet niezen...quote:Op maandag 19 mei 2014 10:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja Breaking Bad was wel geweldig ja.![]()
Al begreep ik er soms niets meer van. Maar dat mocht de pret niet drukken.
En je bent nog wel zo'n jonge meid van 19quote:Op maandag 19 mei 2014 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
irritante spielerei, wat mij betreft.
Maar goed, ik word gewoon te oud voor FOK!, denk ik.
Ik vind BB juist vrij complex. Het is prima te volgen, maar het is niet dat je zo weer aanhaakt als je het even kwijt bent.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vond BB juist erg prettig kijken omdat het niet onnodig complex werd, bij sommige series en films ben je de draad kwijt als je tussendoor per ongeluk een keer moet niezen...
Akelig is dat ja, al zijn verlaten en overgroeide pretparken op zichzelf juist wel weer tof.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat vreselijk eigenlijk een soort pretpark ervan maken...
Niks met een kliekje te maken, maar met je wijze van communiceren zojuistquote:Op maandag 19 mei 2014 10:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekkere kliekjesvorm hier in CUL
Ik kan ook prima zonder jouw aanwezigheid dus waarom ga jij niet weg?
O, en dit ja!quote:
Dat is tof fotograferen daarquote:Op maandag 19 mei 2014 10:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Akelige is dat ja, al zijn verlaten en overgroeide pretparken op zichzelf juist wel weer tof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, diep van binnen wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En je bent nog wel zo'n jonge meid van 19
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |