oh die hebben we hier ook op de shortlist.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:21 schreef golfer het volgende:
Intussen de eerste 2 afleveringen van een erg goede serie (remake van een film van de Coen-brothers) gezien: Fargo (TV Series 2014ā ) - IMDb
Die 9,2 begrijp ik wel op IMDb.
True Detective is ook echt heel erg goed en heel apart.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:35 schreef Duderinnetje het volgende:
oh die hebben we hier ook op de shortlist.
Eerst willen we nog True Detective kijken. Heb ik hier als tip meegelurkt.
Leuk! Dan hebben we een goed lijstje zo.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
True Detective is ook echt heel erg goed en heel apart.
Ik zei vanavond nog tegen B,. dat het allebei een beetje dezelfde sfeer heeft, waarbij Fargo iets meer humor heeft en True Detective wat mysterieuzer is.
Allebei de series absolute aanraders!
Borgen vonden we erg goed, maar we zijn niet per se fan van de Scandinaviėrs. Als criterium, bedoel ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:08 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie ons Scandinavische lijstje series ook al gezien?
The Killing
The Brigde
Borgen
The Legacy
(voor het gemak maar de Engelse titels)
Ik noteer het.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:33 schreef golfer het volgende:
House of Cards nooit bekeken.
Als ik je er eentje echt mag aanraden na Borgen is het The Bridge serie 1 en 2.
De Scandinaviėrs kunnen het wel heul goed, net als de Engelsenquote:Op maandag 19 mei 2014 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Borgen vonden we erg goed, maar we zijn niet per se fan van de Scandinaviėrs. Als criterium, bedoel ik.
The Killing is overigens al eens eerder getipt aan ons, dus dat kon wel eens een derde kandidaat zijn.
Och gut, is het niet culinair (lees: elitair) genoeg? Mensen die een beetje koken, foto's plaatsen, anderen aansporen tot hetzelfde gerecht incl foto's, beetje lol maken, kletsen over de gerechten, ingrediėnten, hygiėne etc. Nee, ik vind het geen ONZ en weet je, je hoeft er natuurlijk niet op te klikken.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef Techno het volgende:
Is CUL de nieuwe ONZ aan het worden met al die nasi (zonder trassie) en spaghetti (uit een pakje) baggertopics?
Ik ben net door de Amerikaanse House of Cards heen en ik vond het erg meeslepend.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Borgen vonden we erg goed, maar we zijn niet per se fan van de Scandinaviėrs. Als criterium, bedoel ik.
The Killing is overigens al eens eerder getipt aan ons, dus dat kon wel eens een derde kandidaat zijn.
House of Cards schijnt ook fantastisch te zijn?
Sherlock is hier inmiddels 2 of 3 weken geleden maar ik vind het nog steeds jammer.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk! Dan hebben we een goed lijstje zo.
Ik ben eerlijk gezegd nog aan het afkicken van Sherlock. Mijn hemel, wat vond ik dįt leuk! Was gewoonweg rouwig om de laatste aflevering (niet zo erg als bij Six Feet Under, toen ik luid heb zitten wenen, met diepe snikken, bij de laatste aflevering.)
Juist tof. Koken is tof, maar zo serieus hoef je het ook weer niet altijd te nemen.quote:Op maandag 19 mei 2014 06:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och gut, is het niet culinair (lees: elitair) genoeg? Mensen die een beetje koken, foto's plaatsen, anderen aansporen tot hetzelfde gerecht incl foto's, beetje lol maken, kletsen over de gerechten, ingrediėnten, hygiėne etc. Nee, ik vind het geen ONZ en weet je, je hoeft er natuurlijk niet op te klikken.
Ze nemen alleen zelf hun topics vreselijk serieus. Als je hier of daar een verbeterpunt wilt aandragen, krijg je direct de wind van voren. Ja, ook per DM.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Juist tof. Koken is tof, maar zo serieus hoef je het ook weer niet altijd te nemen.
Ik ben heel dapper zonder jas op de fiets gestaptquote:Op maandag 19 mei 2014 06:35 schreef Bluezz het volgende:
Lekker fietsen P, idd nu al heerlijk weer.
Ik doe wel een vestje aan nu
Is er ook een andere House of Cards, behalve de Amerikaanse?quote:Op maandag 19 mei 2014 07:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben net door de Amerikaanse House of Cards heen en ik vond het erg meeslepend.
Begin jaren 90 is er een BBC versie geweest van 3 seizoenen. Die is overigens ook aan te raden, beide volgen ongeveer hetzelfde plot. Maar de huidige versie verloopt veel sneller.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is er ook een andere House of Cards, behalve de Amerikaanse?
Aha! Maar waar 'iedereen' nu zo enthousiast over is, is de VS-versie?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Begin jaren 90 is er een BBC versie geweest van 3 seizoenen. Die is overigens ook aan te raden, beide volgen ongeveer hetzelfde plot. Maar de huidige versie verloopt veel sneller.
Jaquote:Op maandag 19 mei 2014 09:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha! Maar waar 'iedereen' nu zo enthousiast over is, is de VS-versie?
Van Green Vibrations heb ik nog nooit gehoord. En geen enkele naam in de line-up. Maar ik moet wel even kwijt dat een bandnaam als HOPPAH! gewoon geniaal isquote:Op maandag 19 mei 2014 09:24 schreef Lonaa het volgende:
Kaartjes bestellen voor Nine Inch Nails en Green Vibrations
Ok.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Het is wel een stuk uitgebreid met meerdere verhaallijnen. Het loopt allemaal wat sneller. Ik vind het wel een reden om een abonnement op Netflix te nemen.
NIN!quote:Op maandag 19 mei 2014 09:24 schreef Lonaa het volgende:
Kaartjes bestellen voor Nine Inch Nails en Green Vibrations
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |