SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2014 23:27:35 ]
Kutleven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:53 schreef KitKatChunky het volgende:
er moeten helemaal geen ijsklontjes in je fristi
Fristi in je glas, ijsklontje in je nek toch. Ja tochquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:53 schreef KitKatChunky het volgende:
Vanaf een afstandje in een boogje gooien.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fristi in je glas, ijsklontje in je nek toch. Ja toch
Beetje balletje trappen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vanaf een afstandje in een boogje gooien.
Flippiee was ik op het goede spoor met mijn vluchtige glitter productie? Daarna prikkelde Rocknijntje mijn muziek passie helaas.quote:
Enkel in je rosé ja togquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:53 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik heb hem nog niet gezien.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flippiee was ik op het goede spoor met mijn vluchtige glitter productie? Daarna prikkelde Rocknijntje mijn muziek passie helaas.
[ afbeelding ]
[..]
Enkel in je rosé ja tog
Dat inzoomen is nutteloos ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien.
Wat geniaal. Ik vind de glitters op de vlag nog serieus het leukst aan dat hele ding.![]()
Zolang je mij maar quote. Dan vind ik thuis je creatie wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat inzoomen is nutteloos ja.
Ik moet om 14:00 weg. Eens kijken of ik nog wat creativiteit heb. Je moet toch wat in de zon zittende met je laptop
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat inzoomen is nutteloos ja.
Ik moet om 14:00 weg. Eens kijken of ik nog wat creativiteit heb. Je moet toch wat in de zon zittende met je laptop
kijken jullie ook barca athleti straks?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang je mij maar quote. Dan vind ik thuis je creatie wel.
Het weer is zo goed dat ik toch maar voor de bbq ben gegaan. Geen spijt van al is het toch wel een beetje jammer. Gaat spannend wordenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[..]
kijken jullie ook barca athleti straks?
Geen idee hoe laat die wedstrijd is. En ik werk nog tot 4. En dan gauw dutje en dan als de malle naar een bbqquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[..]
kijken jullie ook barca athleti straks?
18:00 gaat het niet voor je worden dus.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee hoe laat die wedstrijd is. En ik werk nog tot 4. En dan gauw dutje en dan als de malle naar een bbq
Toeval ;Dquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:28 schreef FL_Freak het volgende:
Alle twee naar een bbq, toeval of fok meet?
wedstrijd is trouwenso m 18.00
Toeval. Dit bbq plan staat tevens al ruim 8 maanden om een bbq te houdenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:28 schreef FL_Freak het volgende:
Alle twee naar een bbq, toeval of fok meet?
wedstrijd is trouwenso m 18.00
Jawel.18.00 moet ik hoe dan ook er zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
18:00 gaat het niet voor je worden dus.
[..]
Toeval ;D
Bedankt. Jij hetzelfde gewenstquote:
Moest nog wat boodschappen doen waardoor ik niet verder kwam dan het ruwe materiaal.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toeval. Dit bbq plan staat tevens al ruim 8 maanden om een bbq te houden
[..]
Jawel.18.00 moet ik hoe dan ook er zijn.
Feyenoord moet ook nog in die gif.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Jij hetzelfde gewenst
[..]
Moest nog wat boodschappen doen waardoor ik niet verder kwam dan het ruwe materiaal.![]()
[ afbeelding ]
Chill chillquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja, lekker genieten van de zonen vanavond werken
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:29 schreef Maringo het volgende:
[..]
Katerig...
Echt, ik drink nooit meer! dory-oh-look-alcohol.jpg
Ja.. shotjes met teringspul erin zijn niet bevorderlijk voor de algehele toestand van je lichaam de volgende dag..quote:
drukte viel gelukkig mee, maar blijft een kut winkelquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
drukte viel gelukkig mee, maar blijft een kut winkel
te groot, te veel mensen, te veel lopen, te weinig mooie meubels, te veel van hetzelfdequote:
als je op voorhand weet dat het een kutwinkel is waarom ga je er dan naartoe?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te groot, te veel mensen, te veel lopen, te weinig mooie meubels, te veel van hetzelfde
http://www.aa-nederland.nl/index19.phpquote:
Daarom kijk ik online wat ik wil. En loop ik in de Ikea meteen het magazijn in.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te groot, te veel mensen, te veel lopen, te weinig mooie meubels, te veel van hetzelfde
Bek houden het is weekend & lekker weer.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je op voorhand weet dat het een kutwinkel is waarom ga je er dan naartoe?
[..]
http://www.aa-nederland.nl/index19.php
prijsvergelijkingquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je op voorhand weet dat het een kutwinkel is waarom ga je er dan naartoe?
[..]
http://www.aa-nederland.nl/index19.php
andere meubelwinkelsquote:
meh, zie zo'n dingen liever in het echt. en zo kom je nog eens buitenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kun je toch ook online doen? bespaart tijd moeite en gezeur op fok
wnr kom je weer eens naar 030 ghettodorpjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:56 schreef Ro-ald het volgende:
wp wanneer kom je nou eens naar de ghetto 036?
Eerst wil ik mijn ghetto flat laten zien G.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wnr kom je weer eens naar 030 ghettodorpje
Is coolquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eerst wil ik mijn ghetto flat laten zien G.
Ga van 8 juni tot 19 juni op vakantie dan kom ik daarna jou kant op
Aitquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is cool
maar zal binnenkort is kijken of ik ergens tijd heb om jou kant op te komen
Biertje is een prima antikater medicijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Neuh, eerst wat antikater voer naar binnen werken voor ik daar weer aan begin.
maar dat is geen voer.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Biertje is een prima antikater medicijn
zo'n gelulquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Biertje is een prima antikater medicijn
Dit.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:56 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon een goed ontbijtje dat is goed voor de kater.
Nahquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
weet ik maar daar krijg je ook een kater van
Ja dat is wel zo. Gelukkig krijg ik zelden een kater. Alleen dat ik mij brak voel de volgende dagquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nah
als je het mixt dan krijg je er minder snel een kater van dan van bier
bier is geconcentreerder dan bijv een vodka sinaasappelsap, en dus droog je minder snel uit
Werken?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik kom er dan pas na 23:00 bij
Ik kan superveel drinken maar nog nooit kater gehadquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Gelukkig krijg ik zelden een kater. Alleen dat ik mij brak voel de volgende dag
touwtje om je eikel knopen en daar 5kg aan hangenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi? Kun je op een natuurlijke manier je lul groter maken? Niet dat ik een kleine heb, maar iets groter kan geen kwaad.
Goed idee, ik ga het nu gelijk doen!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
touwtje om je eikel knopen en daar 5kg aan hangen
grgr
Zeg even dat ze het moeten uploaden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:35 schreef OllieWilliams het volgende:
Wtf stond net een of andere vent met een hesje aan met een stok een ruit uit een trein te slaan, allemaal mensen filmen ook enzo
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi? Kun je op een natuurlijke manier je lul groter maken? Niet dat ik een kleine heb, maar iets groter kan geen kwaad.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ik drink teveel oestrogeen, ik wil minder vrouwelijk worden, wat nu?!
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij emogift zo'n beetje alles wat ik zeg
Met een deegroller.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
Tsja, wie mooi wil zijn wie een grote piemel wil hebben, moet pijn lijden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil niet nog een keer pijn lijden!
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:43 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe verander je de vorm van een steen met je handen?
Gmodquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:43 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe verander je de vorm van een steen met je handen?
Nee het is: Wie mooi wilt zijn moet een grote piemel hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:44 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Tsja, wie mooi wil zijn wie een grote piemel wil hebben, moet pijn lijden.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee het is: Wie mooi wilt zijn moet een grote piemel hebben.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee het is: Wie mooi wilt zijn moet een grote piemel hebben.
Heb je tussen de hippies gezeten in het Vondelpark?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een lekker weer vandaag, dagje Amsterdam!
Nee, erdoorheen gefietst.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb je tussen de hippies gezeten in het Vondelpark?
Daarom Curvefeverquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:37 schreef Rezania het volgende:
Online browserspellen waarbij je keihard wordt ingemaakt als je niet ieder uur één keer online bent.
niet goedquote:Op zondag 18 mei 2014 11:44 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Dat gevoel wanneer de vrienden van m'n ouders op al m'n Facebook-statussen reacties plaatsen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 11:44 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Dat gevoel wanneer de vrienden van m'n ouders op al m'n Facebook-statussen reacties plaatsen.
Veel gedronken vannacht?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:12 schreef Amarantha het volgende:
07:00 gaan slapen en eigenlijk tot nu alleen maar gekotst
awh, beterschapquote:Op zondag 18 mei 2014 13:12 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:12 schreef Amarantha het volgende:
Een wijk in Brisbane.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:20 schreef d4v1d het volgende:
Once upon a time in Staphorst vergelijk die views met Tettenvrijdag
(beide NSFW)Dat filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Samequote:Op zondag 18 mei 2014 20:38 schreef Ro-ald het volgende:
Supermarkten waren al dicht toen ik avondeten wilde halen
In wat voor gat leef jijquote:Op zondag 18 mei 2014 20:38 schreef Ro-ald het volgende:
Supermarkten waren al dicht toen ik avondeten wilde halen
quote:Op zondag 18 mei 2014 20:20 schreef d4v1d het volgende:
Once upon a time in Staphorst vergelijk die views met Tettenvrijdag
(beide NSFW)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik rijst met sperziebonen en kip > sajoer boontjes + ajam panikiquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Door de weeks tot 21:00 of ik moet naar een andere gaan dan tot 22:00.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier gewoon 'n appie tot 10 en een andere appie tot 12
Ja je leeft in een gat dus gr grquote:Op zondag 18 mei 2014 21:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Door de weeks tot 21:00 of ik moet naar een andere gaan dan tot 22:00.
Zondag tot 19:00 of 20:00 volgens mij.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Juicy J niet zo'n goede rapper. Toch zonde van dit verder geweldige nummer.
quote:
Liefquote:
Beetje lief doen plsquote:
Ik zei dat als het 5-0 werd, dat ik ging huilen. Ben alleen beetje teleurgesteld nu. Gewoon volgend seizoen top 5 en dan weer Europa in toch.quote:
Komend seizoen kampioen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief
[..]
Beetje lief doen pls
[..]
Ik zei dat als het 5-0 werd, dat ik ging huilen. Ben alleen beetje teleurgesteld nu. Gewoon volgend seizoen top 5 en dan weer Europa in toch.
We zullen zien volgend jaar.quote:
Iedereen loopt weg bij AZ, gaat een heel moeilijk seizoen worden. Enige voordeel is wel dat MvB een motivator kan zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We zullen zien volgend jaar.Dan heb ik daarna nooit meer twijfels aan een trainer die door AZ aangenomen wordt. Als Van Basten ons kampioen maakt
quote:
Valt op het middenveld en de verdediging wel mee toch? Dan houd je inderdaad wel een clown op doel en een matige aanval over alleen. Die Johannsson heeft ook geen bal meer goed geraakt na de winterstopquote:Op zondag 18 mei 2014 23:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iedereen loopt weg bij AZ, gaat een heel moeilijk seizoen worden. Enige voordeel is wel dat MvB een motivator kan zijn.
Ben benieuwd. Weet ook niet hoe ze er financieel voor staan, maar hoop dat er wat centen zijn om wat Oostblokkers of Scandinaviërs te halen voor een prikkie.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Valt op het middenveld en de verdediging wel mee toch? Dan houd je inderdaad wel een clown op doel en een matige aanval over alleen. Die Johannsson heeft ook geen bal meer goed geraakt na de winterstop
Wp sletje.quote:
Helemaal ok.quote:
Ik denk dat het meevalt. Tenzij een paar uitblinkers op WK zal er weinig veranderd worden aan het team. En anders heeft AZ nog wel wat jeugdspelers of een goed beleid om spelers aan te trekken.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iedereen loopt weg bij AZ, gaat een heel moeilijk seizoen worden. Enige voordeel is wel dat MvB een motivator kan zijn.
Zal vast wel weer goed komen. Al blijft het extreem zuur dat je na een seizoen van 60 wedstrijden met lege handen staat. Kut PECquote:Op zondag 18 mei 2014 23:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Weet ook niet hoe ze er financieel voor staan, maar hoop dat er wat centen zijn om wat Oostblokkers of Scandinaviërs te halen voor een prikkie.
Welke?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:58 schreef RockNijntje het volgende:
Hah yes mijn moeder is bang van mijn nieuwe blokkeerschermfoto en durft mijn telefoon niet meer aan te raken. Eindelijk gerechtigheid.
Monogaam met je rechterhand jaquote:Op maandag 19 mei 2014 00:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben heul geen sletje
ben monogaam as fuck
ga jij ook naar forta trouwens?
Op het muggen gedeelte na, ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:02 schreef Amoeba het volgende:
Klinkt dit herkenbaar trouwens?
Zo van fucking heet, en dan met één been boven de dekens slapen en dan op dat been helemaal lekgestoken worden door die kutmuggen?
neequote:Op maandag 19 mei 2014 00:02 schreef Amoeba het volgende:
Klinkt dit herkenbaar trouwens?
Zo van fucking heet, en dan met één been boven de dekens slapen en dan op dat been helemaal lekgestoken worden door die kutmuggen?
Deurnequote:Op maandag 19 mei 2014 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon Peter Fox. Zij meteen ieeh engerd creep en alles.
[ afbeelding ]
Elvenking is best wel de shit als je 's nachts naar huis fietst.quote:
de hypocrisie in deze postquote:Op maandag 19 mei 2014 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ondanks dat de magie er af is. Vind ik dit dan weer wel grappig.
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
ik fiets nooitquote:Op maandag 19 mei 2014 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Elvenking is best wel de shit als je 's nachts naar huis fietst.
Nee.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik fiets nooit
maar ook als je in de auto naar huis zit is het lekker wegluisteren
nieuwe album al gehoord?
Ik heb vandaag Katy Perry - Dark Horse x100 geluisterd. Dat soort schoonheid zet metal wel in perspectief.quote:
Je bent zelf een hipoquote:
Met Hork?quote:Op maandag 19 mei 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben er gewoon voor in dolfijnentherapie gegaan.
Ja of niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Elvenking is best wel de shit als je 's nachts naar huis fietst.
hipo? bedoel je niet hippo?quote:Op maandag 19 mei 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Katy Perry - Dark Horse x100 geluisterd. Dat soort schoonheid zet metal wel in perspectief.
[..]
Je bent zelf een hipo
vind dark horse nog wel leuk trouwensquote:Op maandag 19 mei 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Katy Perry - Dark Horse x100 geluisterd. Dat soort schoonheid zet metal wel in perspectief.
[..]
Je bent zelf een hipo
So you wanna play with magic?quote:Op maandag 19 mei 2014 00:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind dark horse nog wel leuk trouwens
heb hem ook op mijn telefoon staan geloof ik
Wow. Gaat er hier hard aan toe.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Flips pak ff een snickel ofzo
Je hangt de bitch uit
she's a beastquote:Op maandag 19 mei 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
So you wanna play with magic?
[..]
Wow. Gaat er hier hard aan toe.
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
A PERFECT STORM A PERFECT STORM
DUDUDUDU
Je dacht toch niet dat ik serieus was he?quote:Op maandag 19 mei 2014 00:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Flips pak ff een snickel ofzo
Je hangt de bitch uit
Die moodwisselingen, check zequote:Op maandag 19 mei 2014 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik serieus was he?
Als je doorgaat met dit soort ongewenst gedrag zal ik je moeder moeten opbellen.quote:
Deze nijn niet overigens, maar als je je vader thuislaat kom ik best met je mee.quote:
Neh man. Gruwelijk slechte shit voor dat geld. En ik heb bijna alles toch al gezien.quote:
maiden is niet slechtquote:Op maandag 19 mei 2014 00:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh man. Gruwelijk slechte shit voor dat geld. En ik heb bijna alles toch al gezien.
ik zou mijn vader niet zo erg kunnen backstabbenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je doorgaat met dit soort ongewenst gedrag zal ik je moeder moeten opbellen.
Bied je excuses maar gewoon aan. Een grapje hier en daar is leuk, dat kan ik zelfs als moderator wel waarderen maar je gaat nu wel heel lang door...
[..]
Deze nijn niet overigens, maar als je je vader thuislaat kom ik best met je mee.
Doe zelf even normaal.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neem niet alles zo serieus. Tevens moodwisselingen van een post aflezen. Doe ffe normaal man.
Maiden is zeker strak, maar die heb ik al gezien. Evenals Trivium wat dan ook nog wel gaat. Dus geen zin om centen aan uit te gevenquote:
Trivium zijn paupertjes. Al is het wel lief dat ze 60x per optreden stellen dat je het beste plubliek OOIT bentquote:Op maandag 19 mei 2014 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maiden is zeker strak, maar die heb ik al gezien. Evenals Trivium wat dan ook nog wel gaat. Dus geen zin om centen aan uit te geven.
ah ja okeequote:Op maandag 19 mei 2014 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maiden is zeker strak, maar die heb ik al gezien. Evenals Trivium wat dan ook nog wel gaat. Dus geen zin om centen aan uit te geven.
Ik heb echt een hekel aan die Amerikaanse metalflow / emometal, maar Trivium op hun albums gaat dan nog wel. Was ook wel leuk om een keertje live te zien. Op dat wat je zegt na inderdaad jaquote:Op maandag 19 mei 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trivium zijn paupertjes. Al is het wel lief dat ze 60x per optreden stellen dat je het beste plubliek OOIT bent
100% mee eens. Trekken alle emotie/diepgang uit hun muziek. Het is net als hun volkssporten. Als er niet direct actie is en 100 doelpunten per wedstrijd dan is het per definitie saai en kutquote:Op maandag 19 mei 2014 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die Amerikaanse metalflow / emometal, maar Trivium op hun albums gaat dan nog wel. Was ook wel leuk om een keertje live te zien. Op dat wat je zegt na inderdaad ja...
Ach ja, altijd beter dan Jared Leto die meer "fuck you" roept dan zingt.
Ik bedoel dan ook niet per se alle metal van Amerikaanse komaf. Dit plaatje omschrijft eigenlijk alles:quote:Op maandag 19 mei 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
100% mee eens. Trekken alle emotie/diepgang uit hun muziek. Het is net als hun volkssporten. Als er niet direct actie is en 100 doelpunten per wedstrijd dan is het per definitie saai en kut
Al kan ik de eerste 2 albums van Slipknot stiekem ook nog altijd waarderen. Lekkere opzwepend en de woede druipt eraf.
Alles Neuquote:Op maandag 19 mei 2014 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon Peter Fox. Zij meteen ieeh engerd creep en alles.
[ afbeelding ]
Eens. Het is dat mijn glitterplaatjes voor vandaag op zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:27 schreef Amoeba het volgende:
Slipknot, serieus, dat is echt aids.
Maar ik heb echt een pesthekel aan metal.
haten op slipknotquote:Op maandag 19 mei 2014 00:27 schreef Amoeba het volgende:
Slipknot, serieus, dat is echt aids.
Maar ik heb echt een pesthekel aan metal.
zijn zat amerikaanse bands die wel echt goed zijn thoquote:Op maandag 19 mei 2014 00:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook niet per se alle metal van Amerikaanse komaf. Dit plaatje omschrijft eigenlijk alles:
[ afbeelding ]
Begin lekker je eigen genre of zo.
limewire jaquote:Op maandag 19 mei 2014 00:29 schreef RockNijntje het volgende:
Slipknot ontdekte ik op mijn 10e of zo toen ik via Limewire The Killers had gedownload. Zat een nummer van Slipknot bij met 'Killer' in de titel (voormalig Limewiregebruikers herkennen deze struggle sowieso). Daarna niks meer van The Killers geluisterd en meteen alles van Slipknot gaan downloaden
.
Nu vind ik alleen Duality nog wel vet. Alhoewel ze best chill waren live.
Ja, Duality en Wait and Bleed. Meer ken ik niet van Slipknot.quote:
Lekker raggen tochquote:Op maandag 19 mei 2014 00:31 schreef Typisch het volgende:
maatjes luisterde in hun skater periode veel naar metal e.d. vond het toen al storend en moet er nu ook weinig van hebben
doe mij maar wat minder ruigs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |