Bijna alle tracks van New Flat kunnen vinden, maar Uncle on Mars nog steeds niet.quote:
Ik zal vanavond/van het weekend thuis nog even kijken of ik daar iets meer van heb...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bijna alle tracks van New Flat kunnen vinden, maar Uncle on Mars nog steeds niet.
Ook van Tent staat trouwens niet alles op YT.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:10 schreef MadMaster het volgende:
Zo, de hele film:Die LP staat nog in de platenkast hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het verschil tussen de 60's en 80's ska is hier prima te ervaren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toch hoor ik liever Rico blazen....
"Blow mister Rico blow"
Idem, grijs gedraaid.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die LP staat nog in de platenkast hier!
Heb de film/docu zelf ook pas veel later gezien. Kan me het niet meer precies herinneren, maar volgens mij was hij destijds bij uitkomen niet te bekijken in Nederland....of iig niet in het Noorden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem, grijs gedraaid.
Heb ooit de film op een DVD'tje gekregen, staat nu dus gewoon online...
Geniaal.quote:
Het schijnt dat die gasten soms nog wel eens optreden...quote:
Mee eens. De Trojan Ska-Boss Reggae-Rocksteady t/m begin jaren ´70 doet me veel meer dan de 2 tone revival. Eigenlijk vind ik veel Skapunk dingen van later ook leuker dan die eind 70/begin 80-opleving.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er gaat niets boven de echte Jamaicaanse shit,![]()
Ik kan alles wel waarderen in dit genre.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mee eens. De Trojan Ska-Boss Reggae-Rocksteady t/m begin jaren ´70 doet me veel meer dan de 2 tone revival. Eigenlijk vind ik veel Skapunk dingen van later ook leuker dan die eind 70/begin 80-opleving.
De 60'er/begin 70'er jaren hebben inderdaad meer de oorspronkelijke, lome Caribische regae invloeden, terwijl 2 Tone puur 70's/80's Brits was, waar toen de punk net uitgebroken was en het daarop mee kon liften. Lekker pogoën en gek doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat begrijp ik, van die periode. Maar ik mis persoonlijk iets teveel van het relaxte, warme geluid in veel van die 2 tone. En met de snelle pick it up pick it up Bad Manners/Foggo-ska heb ik sws niet zoveel.
Met jaren 80 reggae heb ik ook niets.
Ja, vaak een ouwe lullen krentebrood (hé, leef jij nog...) avondjequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo te zien ook nog wat Northern Soul. Echt een allnighter dus, leuk avondje!
Nog een beetje overlast van die Party bij jouw achter?quote:
Helemaal niet, de boel is daar flink aan het verregenen...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog een beetje overlast van die Party bij jouw achter?
He jumped in and he couldn't jump backquote:
Heel bekend hoor.. net zo als onderstaand.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:41 schreef MadMaster het volgende:
Een ander deuntje uit een tekenfilm:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:27 schreef MadMaster het volgende:
Terug naar de 80's, toen bijna niemand nog van 'house' gehoord had:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |