Bijna alle tracks van New Flat kunnen vinden, maar Uncle on Mars nog steeds niet.quote:
Ik zal vanavond/van het weekend thuis nog even kijken of ik daar iets meer van heb...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bijna alle tracks van New Flat kunnen vinden, maar Uncle on Mars nog steeds niet.
Ook van Tent staat trouwens niet alles op YT.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:10 schreef MadMaster het volgende:
Zo, de hele film:Die LP staat nog in de platenkast hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het verschil tussen de 60's en 80's ska is hier prima te ervaren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toch hoor ik liever Rico blazen....
"Blow mister Rico blow"
Idem, grijs gedraaid.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die LP staat nog in de platenkast hier!
Heb de film/docu zelf ook pas veel later gezien. Kan me het niet meer precies herinneren, maar volgens mij was hij destijds bij uitkomen niet te bekijken in Nederland....of iig niet in het Noorden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem, grijs gedraaid.
Heb ooit de film op een DVD'tje gekregen, staat nu dus gewoon online...
Geniaal.quote:
Het schijnt dat die gasten soms nog wel eens optreden...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |