Och, je bent al aangenomen, joh.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wil graag solliciteren bij jou, kan dat?
Oh noesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk het, zo ziet het er wel uit. ik hoop het niet overigens.
not sure if...quote:
Langer, tegen die tijd kan ik met de beejbie op schoot kijkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh noesDan moet je een half jaar wachten of zo
Heb je dan helemaal geen tijd voorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Langer, tegen die tijd kan ik met de beejbie op schoot kijken
Dat is waar ... Je kunt ook niet alles van tevoren weten natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:57 schreef artelligence het volgende:
Jawel Feer. Maar dat gevoel is toch anders als je in een relatie zit. Ben al blij als ik ooit een hele lieve vrouw tegenkom waarmee ik mijn leven wil delen.
Weltrusten Feerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:58 schreef Fera het volgende:
Ik ga lekker naar bed, des te sneller is het morgen.![]()
![]()
Trusten schatjes.
Volgens mij is het over een half jaar november.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Langer, tegen die tijd kan ik met de beejbie op schoot kijken
Trustenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:58 schreef Fera het volgende:
![]()
Trusten schatjes.
Ze zijn het nieuwe seizoen nu aan het filmen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh noesDan moet je een half jaar wachten of zo
Dan duurt het dus nog even voordat het op tv komt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ze zijn het nieuwe seizoen nu aan het filmen.
Truste feerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:58 schreef Fera het volgende:
![]()
Trusten schatjes.
normaal komt het in het begin van het nieuwe jaar. Dus januari en soms zelfs later.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is het over een half jaar november.
ja je koets is al een pompoenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
Oh het is alweer middernachtTijd gaat snel.
Shitquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
normaal komt het in het begin van het nieuwe jaar. Dus januari en soms zelfs later.
och hij kent Assepoester nietquote:
ik begrijp het eerste niet in combi met het laatstequote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:27 schreef -Engel- het volgende:
Mannen die opeens willen weten met wie je dateWTH is dat zinnige info?
En mannen die je opeens bij je naam noemenof lieverd of schatje waaaaaaaaaaaat?
En al helemaal als ik met sommige van die kerels best wat aardbeien met slagroom wil eten
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 07:43 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kom niet meer uit bedik lig al een uur in dezelfde houding. Mijn heupkop is vastgeslagen in m'n bekken.
zelfs m'n been kan ik niet verplaatsen. HALP
![]()
Maar wachten tot er iemand wakker is geworden
Damn gurl damn!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 07:43 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kom niet meer uit bedik lig al een uur in dezelfde houding. Mijn heupkop is vastgeslagen in m'n bekken.
zelfs m'n been kan ik niet verplaatsen. HALP
![]()
Maar wachten tot er iemand wakker is geworden
niet echt.quote:
afhakkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 07:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
niet echt.doet tering pijn als ik mijn been probeer te strekken
iemand tips?
heb geen bijl in m'n bedquote:
ik lig op m'n zij. Die knik kan ik niet makenquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 07:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik lig op m'n zij. Die knik kan ik niet maken
en gelukt?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 08:24 schreef Moeraskat het volgende:
Ik rol
Mezelf wel op de vloer![]()
Kan ook niks op internet vinden.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 08:59 schreef AldoTheApache het volgende:
tijdens het schoonmaken van mijn toetsenbord had ik de sleepknop ingedruktBatterijen eruit en dus probeerde mijn pc de hele tijd re sleepen en rebooten enzo en kon ik mijn toetsenbord niet connecten met dat ding
helemaal stress![]()
Met beweging in het been?quote:
eerste tien stappen waren strompelend als een oude oma. Incl hand in zijquote:
whehehe.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eerste tien stappen waren strompelend als een oude oma. Incl hand in zijen bips naar achter.
maar nu nergens meer laat van gelukkig.
quote:
gelukkig.quote:
Ik heb die HDMI kabel bij me hoor. Geef maar een gil als je hem in Deventer wil komen ophalen.quote:
Top, is goedquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb die HDMI kabel bij me hoor. Geef maar een gil als je hem in Deventer wil komen ophalen.
Weet zo niet welke je bedoelt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heloef had dat rare meisje van "ik heb het nog nooit gedaan" op Tinder gekregen.
Minder dan 10 kg onder de tig van je lengte?quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet zo niet welke je bedoelt.Is het een match geworden?
Ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Minder dan 10 kg onder de tig van je lengte?
Dus als je 1,70 bent, moet je 60 kilo wegen?
Oh, wtf.quote:
En anders ben je dus chunky? Jeetje, hoge standaarden heeft die kerel.quote:
1,60 met 60 kilo is perfect.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Minder dan 10 kg onder de tig van je lengte?
Dus als je 1,70 bent, moet je 60 kilo wegen?
Ja, beetje gefrustreerd klinkt het icm "als je niet reageert, verwijder ik je". Snap best dat je een slanke/niet-dikke vrouw wilt, maar dit is echt te kort door de bocht. Sws kun je je lol dan op in Nederland.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En anders ben je dus chunky? Jeetje, hoge standaarden heeft die kerel.
Ik weet over het algemeen niet hoe lang en zwaar iedereen is, maar zou best kunnen dat er vrouwen van 1,60 zijn die 60 kilo wegen die ik aantrekkelijk vind.quote:
Klinkt niet als mijn type persoon.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, beetje gefrustreerd klinkt het icm "als je niet reageert, verwijder ik je". Snap best dat je een slanke/niet-dikke vrouw wilt, maar dit is echt te kort door de bocht. Sws kun je je lol dan op in Nederland.![]()
Dr. Hemington, oh yeah.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet over het algemeen niet hoe lang en zwaar iedereen is, maar zou best kunnen dat er vrouwen van 1,60 zijn die 60 kilo wegen die ik aantrekkelijk vind.
Nope. Wellicht is Ethiopie wat voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Mogguh, hier is het net licht. Ik had het net over je.quote:
What happened? 1 van de kittens heeft het niet gered?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:35 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben zo fuckin verdrietigik zou willen dat ik me zo over iets heen kan zetten maar ik voel me alsof ik dit heb gedaan
Rip lief klein katje
Ochtendlicht na een lange vuige nachtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mogguh, hier is het net licht. Ik had het net over je.
Hehe, zo vuig niet, maar hotpants en grappige momenten zeker...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ochtendlicht na een lange vuige nacht
Over mij?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nope. Wellicht is Ethiopie wat voor je.Als je hem daar erin steekt dan zie je hem aan de voorkant erdoor steken ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een eerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, zo vuig niet, maar hotpants en grappige momenten zeker...
Ja: NWS / Pechtold: PVV slecht voor economie
Nee ziekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
What happened? 1 van de kittens heeft het niet gered?
Poesje dood?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:35 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben zo fuckin verdrietigik zou willen dat ik me zo over iets heen kan zetten maar ik voel me alsof ik dit heb gedaan
Rip lief klein katje
Ja een is dus dood, een is ziekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |