Dit moet een youtube filmpje worden met Benny Hill muziek, Esmee doe je ding!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem jij dit zwak?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een hattrickje, met de juiste montage speelt Heeinz morgen bij Real Madrid.
bij die tweede duwt hij mij gewoon wegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem jij dit zwak?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een hattrickje, met de juiste montage speelt Heeinz morgen bij Real Madrid.
Windows Movie Maker accepteert geen gifjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit moet een youtube filmpje worden met Benny Hill muziek, Esmee doe je ding!
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem jij dit zwak?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, bij die eerste goal kwam ik gewoon te vroeg. Ik probeerde goed mee te verdedigen.quote:
bij die tweede stond ik bij de paal (ik was dus laatste man) vervolgens geef jij mij een beuk mijn eigen doel inquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja, bij die eerste goal kwam ik gewoon te vroeg. Ik probeerde goed mee te verdedigen.
Bij de tweede was het complete chaos en was een doelpunt gewoon voorbestemd. Ik offerde mij op.
Bij de derde dacht ik nog dat we in dat doel moesten scoren.
Ja, daar denk ik dan niet bij na. Ik denk dan alleenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
bij die tweede stond ik bij de paal (ik was dus laatste man) vervolgens geef jij mij een beuk mijn eigen doel in
vond ik persoonlijk slechter van je dan die andere eigen gols
Je vergeet weet watquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:55 schreef opreis het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)1a8d0e957bd72ae71012
Voor wie nu zin heeft/wil oefenen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
He holds up that Haxball and bellows:
'I am a beautiful animal!
'I am a destroyer of worlds!
'I am Johannes Fucking Vermeer!'
And, dear readers, at last the world was quiet.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, daar denk ik dan niet bij na. Ik denk dan alleen
WEG MET DIE BAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dan eindigt het als eigen doelpunt
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:55 schreef opreis het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)1a8d0e957bd72ae71012
Voor wie nu zin heeft/wil oefenen
Door jouw lieve opmerkingen in combinatie met je UI ben ik voor je gevallenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Altijd tegen je paal aan staan Heinsie, dan komt het helemaal goed.
Nou jouw avatar is ook een schatje hoor hihiquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Door jouw lieve opmerkingen in combinatie met je UI ben ik voor je gevallen
Daar laat ik me niet over uitquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Neuken met haar scharrel, je mag gerust je gedachtes uitspreken hier op dit forum.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit moet een youtube filmpje worden met Benny Hill muziek, Esmee doe je ding!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |