quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij wilt ons allemaal naar de dokter hebben?
Ik kook als een gek, letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij wilt ons allemaal naar de dokter hebben?
Ik zou een dokter opzoekenquote:
Dr achternaam? , geen idee.. Ik heb het van een Suri dame die voorheen bij de Mediq werkte .. En hem vandaar kent ...quote:
Dat heeft je ooit bijna je huis gekost ... Pas maar op met die frituur muisquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kook als een gek, letterlijk en figuurlijk
Ik heb een frituurpanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heeft je ooit bijna je huis gekost ... Pas maar op met die frituur muis
Nee, de dokter woont in Zwanenburg...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dr achternaam? , geen idee.. Ik heb het van een Suri dame die voorheen bij de Mediq werkte .. En hem vandaar kent ...
Zou kunnen, maar dan zie ik hem soms wel de andere kant op fietsen ... Zal dan wel naar zn buitenvrouw zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de dokter woont in Zwanenburg...
Of naar een patiënt...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan zie ik hem soms wel de andere kant op fietsen ... Zal dan wel naar zn buitenvrouw zijn
Nachtronde...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ook idd (om half 5 nog?)
Nah ja boeien...
Pas op wat je zegt, Sas wordt zo weer boos...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Suri dames zijn ook alleen maar op zoek ander vlees ...
Spreek uit eigen ervaring, maar goed oK Sas is blond ,,,, En tis volle maan? Klopt dat ?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, Sas wordt zo weer boos...
Volgens mijn weerstation nog niet...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Spreek uit eigen ervaring, maar goed oK Sas is blond ,,,, En tis volle maan? Klopt dat >
Ik zeg even niets meer over Sas ... Blue Moonquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mijn weerstation nog niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |