ja inderdaad, dat helpt juist!quote:Op zondag 18 mei 2014 14:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh joh hij moet gewoon mee! Juist die echo's zijn iets waar het wat tastbaarder wordt voor de vaders.
ja hoe langer ik er over denk hoe beter ik het ook vind eigenlijk. dan werkt ie maar een uurtje langer door op vrijdagmiddagquote:Op zondag 18 mei 2014 14:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh joh hij moet gewoon mee! Juist die echo's zijn iets waar het wat tastbaarder wordt voor de vaders.
Ja hoor! Vandaag wordt 'm (hopelijk) niet. Buik is alleen wel heel vaak een imitatie van een kanonskogel aan het doen. Niet heel prettig.quote:
Spannend Ikina! Success!!quote:Op zondag 18 mei 2014 13:52 schreef Ikina het volgende:
Update, het lijkt door te zetten. Nu 3 uur lang regelmatige weeën. Ze duren wel redelijk lang maar moeten nog even sneller achter elkaar komen... Iedere wee denk ikdit doet zeer! Hoe ga ik dit doen als het nog veel erger moet worden! En iedere pauze
nou gewoon zo! Die pijn gaat ook weer voorbij en er komt iets moois aan!
Hahaha, vervelend he!quote:Op zondag 18 mei 2014 13:36 schreef Crumpette het volgende:
Herkenbaar hoor Lingue!
Zo, hier net officieel de eerste hormonale huilbui achter de rugmet een aanleiding van niks uiteraard. Yayyy hormones!!
Ik heb vd week geleerd dat je bij regelmaat van weeen om de 5 minuten moet bellen.... Dus ik zou de telefoon even pakken.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:34 schreef Ikina het volgende:
Vraagje: 1 minuut lang om de 2/3 minuten = bellen. Is dat dus 1 minuut lange wee en dan 2/3 minuten pauze of 1 minuut lange wee en dan 1/2 minuten pauze?
Ik heb weeën van gemiddeld anderhalve minuut en gemiddeld 2,5 minuut pauze ertussen. Niet dat ik nu meteen wil bellen, maar vind het wel alvast handig om te weten.
nou, ik vroeg me al af waar het bleef eigenlijkquote:Op zondag 18 mei 2014 14:39 schreef Lingue het volgende:
[..]
Hahaha, vervelend he!
Ik merk dat ik echt zo een emotionele muts ben die jankt om alles. Normaal echt NOOIT. nu echt om de stomste, nietszeggende dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |