hoe voel jij je eigenlijk na je fietsmarathon?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:53 schreef Skittles het volgende:
Hier is het plan om de baby de eerste paar weken op onze kamer te hebben, wel even aankijken hoe het voor ons drieën werkt. Niet dat we straks steeds wakker van elkaar worden en zo allemaal niet aan ons nachtrust toekomen.
Insecten zoeken mij ook altijd op. Helemaal op de fiets en, toen ik nog een scooter had, de scooter. M'n ogen, mond, haar.. Niks is veilig voor die beesten en ze vliegen er altijd weer in. Vreselijk als het zo'n beest is wat veel zoemgeluiden maakt en vast zit in je haar vlakbij je oor. Paniek!
Overigens nog nooit gestoken door een bij of wesp en daar komt de angst vandaan. Want stel je voor dat ik gestoken word en ik val op de grond met een anafylactische shock zonder epipen *hororbeeld*. Ik ga maar gelijk van het ergste uit, mocht ik dan ooit gestoken worden kan het alleen maar meevallen
M'n kont vindt nog steeds dat het een stom idee was, die doet echt zeer. Verder voel ik me wel weer fit. Ik maar denken dat mijn conditie echt helemaal niet veranderd is, maar voor de zwangerschap deden we zo'n fietstocht toch zeker 1 keer in de 2 á 3 weken als het niet al te slecht weer was. Nu voelden m'n benen als drilpudding bij de eerste 10 km.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe voel jij je eigenlijk na je fietsmarathon?
jup! Dat komt er nog op! Hopelijk wordt het niet too much, maar dat komt denk ik wel goedquote:Op zondag 18 mei 2014 12:34 schreef Skittles het volgende:
Mooi!En komt dan aan de andere kant het bloesem behang of heb je dat niet meer besteld?
Heel herkenbaar. Zijn waarschijnlijk je banden (dacht ik). Ik had het vanochtend nog toen ik opstond en moest niezen tegelijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:07 schreef Lingue het volgende:
Even een vraagje tussendoor heb het even druk om lekker mee te schrijven, maar lees zoveel mogelijk mee
Is het normaal dat je steken voelt helemaal onderin als je bijv. wil opstaan? Ik moet dan echt een klein beetje dubbel klappen om de pijn in controle te houden en dat voelt niet heel fijn... Heb verder geen krampen ofzo, echt van die gemene steken zijn het. Herkenbaar?
Ben nu 12 weken.
Ja, is herkenbaar. Voelt echt niet fijn af en toequote:Op zondag 18 mei 2014 13:07 schreef Lingue het volgende:
Even een vraagje tussendoor heb het even druk om lekker mee te schrijven, maar lees zoveel mogelijk mee
Is het normaal dat je steken voelt helemaal onderin als je bijv. wil opstaan? Ik moet dan echt een klein beetje dubbel klappen om de pijn in controle te houden en dat voelt niet heel fijn... Heb verder geen krampen ofzo, echt van die gemene steken zijn het. Herkenbaar?
Ben nu 12 weken.
Denk dat het juist heel mooi staat bij elkaarquote:Op zondag 18 mei 2014 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup! Dat komt er nog op! Hopelijk wordt het niet too much, maar dat komt denk ik wel goed
Op de vloer komt laminaat in grijs donker eiken
Oh heerlijk!quote:Op zondag 18 mei 2014 13:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hormonen ftw!!!
Hier lijkt manlief last te hebben van nesteldrang. Hij is vanalles aan t opruimen en dingen die we niet meer nodig hebben op marktplaats aan t zetten, zojuist heeft ie het overgebleven laminaat wat al een jaar in de gang stond opgeruimd... En als ik dan zeg dat ik het eea wel weer terug zal zetten is het, Neuh ik doe het zo wel, ga lekker zitten want je bent hoogzwanger.
Zo kan ik m'n laatste daagjes als hoogzwangere wel doorkomen
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:52 schreef Ikina het volgende:
Update, het lijkt door te zetten. Nu 3 uur lang regelmatige weeën. Ze duren wel redelijk lang maar moeten nog even sneller achter elkaar komen... Iedere wee denk ikdit doet zeer! Hoe ga ik dit doen als het nog veel erger moet worden! En iedere pauze
nou gewoon zo! Die pijn gaat ook weer voorbij en er komt iets moois aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |