abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140083829
Hier is het plan om de baby de eerste paar weken op onze kamer te hebben, wel even aankijken hoe het voor ons drieën werkt. Niet dat we straks steeds wakker van elkaar worden en zo allemaal niet aan ons nachtrust toekomen. De babykamer grenst direct aan onze slaapkamer, dus het is ook geen expeditie die we moeten lopen als ze op haar eigen kamer slaapt.

Insecten zoeken mij ook altijd op. Helemaal op de fiets en, toen ik nog een scooter had, de scooter. M'n ogen, mond, haar.. Niks is veilig voor die beesten en ze vliegen er altijd weer in. Vreselijk als het zo'n beest is wat veel zoemgeluiden maakt en vast zit in je haar vlakbij je oor. Paniek!
Overigens nog nooit gestoken door een bij of wesp en daar komt de angst vandaan. Want stel je voor dat ik gestoken word en ik val op de grond met een anafylactische shock zonder epipen *hororbeeld*. Ik ga maar gelijk van het ergste uit, mocht ik dan ooit gestoken worden kan het alleen maar meevallen :P
  zondag 18 mei 2014 @ 11:54:09 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_140083847
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 11:53 schreef Skittles het volgende:
Hier is het plan om de baby de eerste paar weken op onze kamer te hebben, wel even aankijken hoe het voor ons drieën werkt. Niet dat we straks steeds wakker van elkaar worden en zo allemaal niet aan ons nachtrust toekomen.

Insecten zoeken mij ook altijd op. Helemaal op de fiets en, toen ik nog een scooter had, de scooter. M'n ogen, mond, haar.. Niks is veilig voor die beesten en ze vliegen er altijd weer in. Vreselijk als het zo'n beest is wat veel zoemgeluiden maakt en vast zit in je haar vlakbij je oor. Paniek!
Overigens nog nooit gestoken door een bij of wesp en daar komt de angst vandaan. Want stel je voor dat ik gestoken word en ik val op de grond met een anafylactische shock zonder epipen *hororbeeld*. Ik ga maar gelijk van het ergste uit, mocht ik dan ooit gestoken worden kan het alleen maar meevallen :P
hoe voel jij je eigenlijk na je fietsmarathon?
disclaimer
pi_140083875
Mogge }:|

Onze kleine komt voorlopig bij ons op de kamer in een ledikantje. Mocht dat niet goed gaan kunnen we altijd nog even snel een kleinere wieg kopen, of een mandje, of haar verkassen naar haar eigen kamertje. We zien het wel, is een beetje onze insteek :D Gelukkig is manlief zeker een week of 4 vrij dus kunnen we het ´s nachts opstaan makkelijk delen.

Vandaag gaan we maar eens een poging doen de computercamer te legen. Die klus hebben we al weken voor ons uit geschoven, maar nu kunnen we er niet meer omheen. We (ik enm ijn hormonen) willen nu toch snel aan de babykamer beginnen! O+
Oh en verlof maar ´ns aan gaan vragen! *noteert op lang lijstje.
pi_140083944
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 11:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoe voel jij je eigenlijk na je fietsmarathon?
M'n kont vindt nog steeds dat het een stom idee was, die doet echt zeer. Verder voel ik me wel weer fit. Ik maar denken dat mijn conditie echt helemaal niet veranderd is, maar voor de zwangerschap deden we zo'n fietstocht toch zeker 1 keer in de 2 á 3 weken als het niet al te slecht weer was. Nu voelden m'n benen als drilpudding bij de eerste 10 km.
  zondag 18 mei 2014 @ 12:29:51 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_140084784
:D wel herkenbaar trouwens. Ik ben echt een klusser, dagen doorbeulen zonder pauze, en nu ben ik compleet kreupel na het verven van een klein kutkamertje :')

Nooit gedacht dat ik ooit vrijwillig een ruimte bloesemroze zou schilderen :')
disclaimer
pi_140084862
Wat een mooie tint roze is dat! Is die van Lief! Lifestyle?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_140084921
Mooi! O+ En komt dan aan de andere kant het bloesem behang of heb je dat niet meer besteld?
  zondag 18 mei 2014 @ 12:34:48 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_140084941
Nee, dit is van Flexa. Sweet Desire heet het :)
disclaimer
  zondag 18 mei 2014 @ 12:36:30 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_140085017
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:34 schreef Skittles het volgende:
Mooi! O+ En komt dan aan de andere kant het bloesem behang of heb je dat niet meer besteld?
jup! Dat komt er nog op! Hopelijk wordt het niet too much, maar dat komt denk ik wel goed :Y

Op de vloer komt laminaat in grijs donker eiken :)
disclaimer
  zondag 18 mei 2014 @ 12:59:35 #235
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140085725
Mooie kleur!

Wieg die we van ouders zouden lenen is was niet goed ivm moderne veiligheideisen, dus misschien kan ik nog en cosleeper vinden die klein genoeg is voor naast ons bed... Anders t ledikant maar tijdelijk bij ons met een matrozenbedje erin.

Bergh net aangekomen bij ouders. Even chillen en bbqen O+

En wubbo ockels is dood :'( mijn jeugdidool! (Toen ik twee was wees ik als ik in het donker wakker was naar de sterren en riep dan als ik iets zag bewegen "wubbel okkels")
Kwak
pi_140085812
Wat een lieve kleur SQ! Staat vast heel mooi bij het behang. En je klusverrotheid is herkenbaar, ik dacht gistermorgen even een ochtendje in de tuin aan de slag te gaan. Onkruid wieden, klimop snoeien, doen we even. Ging prima. Alleen gistermiddag helemaal gesloopt en vandaag doet alles zeer :') .

En verder heb ik zwangerschapsdementie to the max. Ik ben de helft van de boodschappen vergeten terwijl ik gewoon een lijstje meehad, en toen ik net m'n lessen voor morgen wilde gaan voorbereiden bedacht ik me dat m'n schooltas met alle boeken nog op school staat. Oftewel, morgen doen we het lesgeven maar op de improvisatiestand. Dat kan ik vast wel met 5 jaar ervaring, alleen ik word er nog steeds onzeker van :@ .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2014 13:08:56 ]
  zondag 18 mei 2014 @ 13:07:32 #237
344469 Amsel
zonder t
pi_140085940
Ons plan is om in het begin het wiegje op de slaapkamer te hebben, maar mijn vriend is een hele lichte slaper en heeft zijn slaap heel hard nodig, dus ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan.

Sowieso gaat de kraamtijd heel anders lopen dan ik me had voorgesteld, omdat hij nu een baan heeft. Het is een tijdelijke baan, maar hij hoopt natuurlijk dat ze hem langer nodig blijken te hebben of dat hij daarna toch elders binnen dat bedrijf verder kan. Dus hij wil vanzelfsprekend keihard z'n best doen en heel veel inzet tonen. Dus dat betekent dat hij rondom mijn bevalling ook niet heel veel vrij zal kunnen nemen. Begrijp ik helemaal, ben ik het ook 100% mee eens, maar het idee dat ik nu tijdens m'n verlof en ook na de bevalling hem niet steeds bij me in de buurt heb is ook wel gek. En opeens moeten we toch maar eens beter gaan kijken naar kdv's in de buurt, want wie weet zit die verlenging erin en dan moeten we opvang gaan regelen. Eigenlijk allemaal goede ontwikkelingen, maar de boel staat wel even op z'n kop :D O+
pi_140085943
Even een vraagje tussendoor heb het even druk om lekker mee te schrijven, maar lees zoveel mogelijk mee

Is het normaal dat je steken voelt helemaal onderin als je bijv. wil opstaan? Ik moet dan echt een klein beetje dubbel klappen om de pijn in controle te houden en dat voelt niet heel fijn... Heb verder geen krampen ofzo, echt van die gemene steken zijn het. Herkenbaar?
Ben nu 12 weken.
pi_140085969
Mooie kleur!!!

Ik heb trouwens de lichtroze van Lief! maar die hebben we uiteindelijk nog gemengd met een boel wit. Vond m wel errug fel zo als groot vlak op de muur.
Tralalalaaa
  zondag 18 mei 2014 @ 13:17:13 #240
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_140086287
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 13:07 schreef Lingue het volgende:
Even een vraagje tussendoor heb het even druk om lekker mee te schrijven, maar lees zoveel mogelijk mee

Is het normaal dat je steken voelt helemaal onderin als je bijv. wil opstaan? Ik moet dan echt een klein beetje dubbel klappen om de pijn in controle te houden en dat voelt niet heel fijn... Heb verder geen krampen ofzo, echt van die gemene steken zijn het. Herkenbaar?
Ben nu 12 weken.
Heel herkenbaar. Zijn waarschijnlijk je banden (dacht ik). Ik had het vanochtend nog toen ik opstond en moest niezen tegelijk.
pi_140086346
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 13:07 schreef Lingue het volgende:

Ben nu 12 weken.
Ja, is herkenbaar. Voelt echt niet fijn af en toe :{
pi_140086443
Yup! Zo fijn, bandenpijn ;(
Tralalalaaa
  zondag 18 mei 2014 @ 13:23:20 #243
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_140086462
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jup! Dat komt er nog op! Hopelijk wordt het niet too much, maar dat komt denk ik wel goed :Y

Op de vloer komt laminaat in grijs donker eiken :)
Denk dat het juist heel mooi staat bij elkaar :Y . Lief!
pi_140086610
Oh fijn dat het herkenbaar is! Scheelt even wat stress en zorgen, maar fijn voelt het niet. Doet echt pijn nml.
pi_140086857
Herkenbaar hoor Lingue!

Zo, hier net officieel de eerste hormonale huilbui achter de rug :') met een aanleiding van niks uiteraard. Yayyy hormones!! -O-
pi_140086987
Hormonen ftw!!! :')

Hier lijkt manlief last te hebben van nesteldrang. Hij is vanalles aan t opruimen en dingen die we niet meer nodig hebben op marktplaats aan t zetten, zojuist heeft ie het overgebleven laminaat wat al een jaar in de gang stond opgeruimd... En als ik dan zeg dat ik het eea wel weer terug zal zetten is het, Neuh ik doe het zo wel, ga lekker zitten want je bent hoogzwanger.

Zo kan ik m'n laatste daagjes als hoogzwangere wel doorkomen :P
Tralalalaaa
pi_140087175
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 13:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hormonen ftw!!! :')

Hier lijkt manlief last te hebben van nesteldrang. Hij is vanalles aan t opruimen en dingen die we niet meer nodig hebben op marktplaats aan t zetten, zojuist heeft ie het overgebleven laminaat wat al een jaar in de gang stond opgeruimd... En als ik dan zeg dat ik het eea wel weer terug zal zetten is het, Neuh ik doe het zo wel, ga lekker zitten want je bent hoogzwanger.

Zo kan ik m'n laatste daagjes als hoogzwangere wel doorkomen :P
Oh heerlijk!
Mijne is, sinds we samen in het nieuwe huis wonen, nu anderhalf jaar ongeveer, bezig er echt een paleisje van te maken, hij is helemaal van de decoratie en mooie dingen aan de muur, enz. Ik ben gewend dat dat niet kan qua centen dus vind het al snel goed :'). Maar nou wil ik dus eigenlijk stiekem dat hij zich wat meer inleest/inleeft in wat er met mij/ons gebeurt, en hij wil me plantpotten laten zien op ebay :') resultaat: huilbui.

Dus nou gaat hij wat meer lezen, ik laat hem lekker gaan met zijn planten, en ook: hij vind het gewoon ook nog een beetje spannend tot aan vrijdag, de termijnecho. Misschien nog maar eens vragen of hij niet toch mee wil, als het zo spannend is..
pi_140087317
Update, het lijkt door te zetten. Nu 3 uur lang regelmatige weeën. Ze duren wel redelijk lang maar moeten nog even sneller achter elkaar komen... Iedere wee denk ik :( dit doet zeer! Hoe ga ik dit doen als het nog veel erger moet worden! En iedere pauze :7 nou gewoon zo! Die pijn gaat ook weer voorbij en er komt iets moois aan! O+
pi_140087338
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 13:52 schreef Ikina het volgende:
Update, het lijkt door te zetten. Nu 3 uur lang regelmatige weeën. Ze duren wel redelijk lang maar moeten nog even sneller achter elkaar komen... Iedere wee denk ik :( dit doet zeer! Hoe ga ik dit doen als het nog veel erger moet worden! En iedere pauze :7 nou gewoon zo! Die pijn gaat ook weer voorbij en er komt iets moois aan! O+
*O* wow, spannend! heel veel succes! *O*
pi_140087382
Oooh wat spannend Ikina!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')