Vergunningscheck gedaan, vergunning niet nodig. Ik mag 100m2 aan bijgebouwen hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:09 schreef Diemux het volgende:
Dat formaat vereist denk ik wel een vergunning? Al aangevraagd?
Ik ken ze wel met grotere hobby hokken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:00 schreef gianni61 het volgende:
15 bij 6 meter noem ik geen hobby hok meer
Spanten worden van hout, buiten komen er sandwichpanelen welke met zweeds rabat worden afgewerkt. Verder ben ik aan het kijken naar schroeffundering om de funderingskosten te drukken.quote:
K&W / Bouw van een schuurtje.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:16 schreef Gieliovd het volgende:
Je huidige schuur heeft een spouwmuur, gemetseld, of niet?
Jij als hout man zal misschien hout bouwen. Maar misschien gelijk goed laten metselen en beetje isoleren enzo?
Ben benieuwd naar je plannen. Heerlijk maatje dat klushok
Dat komt in orde, en nu de oude schuur aan het opruimen en wat weg kan pleur ik weg.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:29 schreef Atmoz het volgende:
Wow!!!
Echt niet normaal vet![]()
En jaloersIk zou ook graag een GROOOOT klushok hebben
![]()
Woei, daar moet je toch goede zin van krijgen of niet?
Lekker boren, zagen schroeven lasse schuren pilske drinken alles![]()
![]()
Veel succes in ieder geval! En we zien de foto's wel tegemoet he
Momenteel zit ik opquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:33 schreef raulbouli het volgende:
Ben wel benieuwd voor ¤7500. Moet in de nabije toekomst ook met huidige garage afbreken en opnieuw bouwen, omdat ik dat wil. Huidige is totaal van hout en water en geen afwatering..........en en...
Die gaat inderdaad weer plat:quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:06 schreef bluemoon23 het volgende:
Van die oude schuur natuurlijk.
Zo oud was die volgens mij ook weer niet, ik heb daar wel eens bouwfoto`s van gezien.
Of is het een een andere schuur die je gaat slopen ?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:46 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ik ken ze wel met grotere hobby hokken.
Zo gauw je met tractoren ofzo aan het hobbyen gaat, en er nog wat auto`s in kwijt wil heb je wel wat ruimte nodig.
Yep, nieuw bestemmingsplan, ik mag 100m2 achter mijn huis bouwen mits ik binnen het bebouwingsvlak blijf.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:34 schreef bluemoon23 het volgende:
In dat topic lees ik dat je niet groter mocht als 7x4 m, zijn de regels veranderd sinds je die hebt gebouwd ?
quote:
Nope, het wordt dan ook een loods he, jammer dat ik het schuurtje moet afbreken maar ja, plaatsgebrek he.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 08:32 schreef CafeRoker het volgende:
Ja nee, dat is voor de eeuwigheid bouwen zeg
Dan staat ie er al.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:32 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik kan niet wachten op de volgende wijziging van het bestemmingsplan
Hoarder !quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:14 schreef -niemand- het volgende:
[..]
De ellende is dat als je meer plaats hebt ook meer troep gaat verzamelen.
Zo heb ik een loods van 40x15 achter het huis staan die behoorlijk vol staat. en we dus plaatstekort krijgen
Maar wel een tof klushok hoor TS!
Het is gewoon een feit hoe mee schuren, zolders, garage's en bergruimte je hebt.quote:
Denk het wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Moet lukken toch... voor die prijs.
met 3 man.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:30 schreef betyar het volgende:
Informatie aangevraagd voor schuimbeton. Prijs 90 euro per m3 en 530 euro voor het verwerken met 3 man. Valt me enigszins mee.
Dat zei die man. Kan er niks anders van maken.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
met 3 man.schuimbeton vlakt zichzelf uit.
Op zich logisch.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat zei die man. Kan er niks anders van maken.
Ik denk een man aan de pomp en twee man aan de slang.
Njah, van Antwerpen heeft al veel goed werk geleverd.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op zich logisch.
zou er nog een paar opvragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |