Geen probleem toch? Ze heeft voor jou gekozenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:08 schreef Craptacular het volgende:
Stel je hebt een partner die tijdens feestjes dansstijlen zoals Bachata/Kizomba danst met anderen.
Persoonlijk vind ik het een beetje dubbel. Ik heb er geen problemen mee als ze danst met anderen, maar in het geval van deze dansstijlen is dat toch anders. Je staat erg close en met het bovenlichaam tegen elkaar aan.
Hoe sta jij hier tegenover? Stelt iemand zich aan als je er een punt van maakt of heb je een punt om het niet OK te vinden. Ik was benieuwd naar de meningen hierover.
Nee maar wel op die lekkere latino's op die feestjesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:20 schreef Silenus het volgende:
Je vriendin zal vast niet op die natte tosti's vallen die elke week in een dansschool staan toch?
Tsja het zij zo. Wees blij dat ze danst en dus lenig isquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:14 schreef Craptacular het volgende:
Het heeft niks te maken met dat ik twijfel voor haar keuze voor mij.
Het punt waar ik problemen mee heb dat die dansen heel erg close zijn.
Niet mijn punt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:17 schreef PeterPastoor het volgende:
Maar je kunt haar ook gewoon vertrouwen natuurlijk
Zij ziet het niet als 'schuren', maar als dansen. Het gaat niet om die andere gast, maar om het feit dat TS' vriendin die dans wil doen en haar vriend dat niet kan/geen zin in heeft.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:26 schreef Voszje het volgende:
Ik zou eigenlijk niet zo nodig tegen een andere gast dan m'n vriend aan hoeven te schuren.
Dan moet TS ofwel die dans leren, of zich er maar niet te veel zorgen om maken. Als hij zijn vriendin dan gewoon vertrouwd zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zij ziet het niet als 'schuren', maar als dansen. Het gaat niet om die andere gast, maar om het feit dat TS' vriendin die dans wil doen en haar vriend dat niet kan/geen zin in heeft.
Tsja, zelf zou je niet zwoel willen dansen met een Braziliaanse na NL-BRA tijdens het WK?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Niet mijn punt.
Vind jij een relaxed idee dat er een gast tegen je chick loopt te schuren?
Ik danste die dansen met mijn ex. En zij danste die dansen ook met andere mannen. Totaal geen problemen mee gehad!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Niet mijn punt.
je moet je bezit opeisen! sleur je chick na afloop mee naar de grot en schuur haar kapot.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Niet mijn punt.
Eens maar dat geldt ook voor mannen. Het is gewoon heel de dans en dat doen ze samen. Bewegingen zijn erg mooi!quote:
beste advies, als je een beetje kan dansen zal je vriendinnetje dat ook waarderen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:17 schreef PeterPastoor het volgende:
Zorg er dan voor dat ze kizomba danst met jou. Dat jij het ook leren gaat. Bachata valt nog mee qua close. Kizomba is closer.
Maar je kunt haar ook gewoon vertrouwen natuurlijk
Als je stiekem onzeker bent wel ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:41 schreef Aiciu het volgende:
Een echte man, houdt andere mannen op afstand van zijn vrouw.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:41 schreef Aiciu het volgende:
Als ze een dans doet waarin ze fysiek contact heeft met andere mannen dan verbied ik dat.quote:
Dansen is voor homo´s.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:53 schreef Moppert het volgende:
[..]![]()
als hij dit soort danslessen wil nemen dan mag hij dat dus wel![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:56 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Als ze een dans doet waarin ze fysiek contact heeft met andere mannen dan verbied ik dat.
Als zo´n vrouw dat niet alleen maar met mij wil dan moet ik haar al niet eens.
Niet als ze daarin fysiek contact heeft met andere mannen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:57 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Dus jouw vriendin mag niet doen wat ze graag doet?
Waarom mag je vriendin niet dansen met homo's dan?quote:
Boeiend.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:14 schreef Craptacular het volgende:
Het heeft niks te maken met dat ik twijfel voor haar keuze voor mij.
Het punt waar ik problemen mee heb dat die dansen heel erg close zijn.
1633 belde net, ze missen je!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:41 schreef Aiciu het volgende:
Fixedquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:41 schreef Aiciu het volgende:
Een onzekere man, houdt andere mannen op afstand van zijn vrouw.
Mannen die zich bezighouden met mode zijn gewoon homo. Of ze nou in Italië wonen of in Nederland.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:59 schreef Silenus het volgende:
Haha, Italianen.Altijd geforceerd macho doen ('dansen is voor homo's', 'een echte man doet blablabbla'), en er intussen als een nichterige battieboy bij lopen en tot je 30e bij mama thuiswonen.
![]()
Ik denk niet dat als ik een vriendin zou hebben, zij het type is die daarmee om wil gaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:24 schreef Moppert het volgende:
[..]
Waarom mag je vriendin niet dansen met homo's dan?
Heeft het weinig mee te maken. Zoals eerder gezegd gaat het puur, omdat het fysiek heel intiem is. Zal echt geen moment denken dat ze er daarom met een ander vandoor gaat.quote:
quote:
Dan snap ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Heeft het weinig mee te maken. Zoals eerder gezegd gaat het puur, omdat het fysiek heel intiem is. Zal echt geen moment denken dat ze er daarom met een ander vandoor gaat.![]()
Eensquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:56 schreef sitting_elfling het volgende:
Dit weet je toch van tevoren? Als ik wist dat mijn vriendin elke week voor haarzijn lol met van die latino mooi boys chicks wil dansen was het ook niks geworden tussen ons. Ik kan daar niet tegen. Maar ieder zo zijn eigen keus.
Je slaat de plank nogal mis.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:02 schreef Silenus het volgende:
Nee precies...wat maakt het dan allemaal uit? Er wordt verder toch ook niet bij getongd of geneukt?
Als je er écht geen moment aan zou denken dat ze er met iemand anders vandoor gaat zou het je ook geen reet uitmaken. En anders snap ik het probleem gewoon niet. In feite komen je gevoelens namelijk voort uit een soort jaloezie (waarom danst hij zo sexy met haar!?) en jaloezie komt weer voort uit onzekerheid.
Waarom open je het topic dan? Want stiekem vind je het natuurlijk wel arelaxed, dat geef je zelf nota bene indirect aan in de OP.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:44 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Je slaat de plank nogal mis.En ik doe er niet moeilijk over. Vriendin moet vooral doen wat ze zelf leuk vindt.
Zeer zeker niet!!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:23 schreef Craptacular het volgende:
Het is maar dansen meer niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:08 schreef Craptacular het volgende:
Stel je hebt een partner die tijdens feestjes dansstijlen zoals Bachata/Kizomba danst met anderen.
Persoonlijk vind ik het een beetje dubbel. Ik heb er geen problemen mee als ze danst met anderen, maar in het geval van deze dansstijlen is dat toch anders. Je staat erg close en met het bovenlichaam tegen elkaar aan.
Hoe sta jij hier tegenover? Stelt iemand zich aan als je er een punt van maakt of heb je een punt om het niet OK te vinden. Ik was benieuwd naar de meningen hierover.
Watjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:01 schreef habitue het volgende:
Prima als ze dat wil. Zolang ze mij maar niet gaat pushen om zo'n strakke ballenknijper aan te trekker.
Alsof 70 worden nou zo bijzonder leuk isquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
En op hun veerstige doodgingen zodat andere mannen hun vrouwen konden verkrachten.
Dit is een choreografie, denk niet dat je dit zo op de gewone dansvloer tegenkomt. Dit is meer wat er normaalgesproken op de dansvloer gebeurt:quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dit is een choreografie, denk niet dat je dit zo op de gewone dansvloer tegenkomt. Dit is meer wat er normaalgesproken op de dansvloer gebeurt:
True. Mooi he?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dit is een choreografie, denk niet dat je dit zo op de gewone dansvloer tegenkomt. Dit is meer wat er normaalgesproken op de dansvloer gebeurt:
Kan er wel om lachen. Savonds lig ik toch weer naast dr.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Niet mijn punt.
Me too... ik sta vaak een eindje van mijn vriendin af omdat ze anders niet gevraagd wordt... zie je zo'n kansloze neger z'n best doen om haar te imponeren met z'n moves. Priceless!quote:Op maandag 19 mei 2014 21:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen. Savonds lig ik toch weer naast dr.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |