Zeer zeker niet!!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:23 schreef Craptacular het volgende:
Vind jij een relaxed idee dat er een gast tegen je chick loopt te schuren?
Het is maar dansen meer niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:08 schreef Craptacular het volgende:
Stel je hebt een partner die tijdens feestjes dansstijlen zoals Bachata/Kizomba danst met anderen.
Persoonlijk vind ik het een beetje dubbel. Ik heb er geen problemen mee als ze danst met anderen, maar in het geval van deze dansstijlen is dat toch anders. Je staat erg close en met het bovenlichaam tegen elkaar aan.
Hoe sta jij hier tegenover? Stelt iemand zich aan als je er een punt van maakt of heb je een punt om het niet OK te vinden. Ik was benieuwd naar de meningen hierover.
Watjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:01 schreef habitue het volgende:
Prima als ze dat wil. Zolang ze mij maar niet gaat pushen om zo'n strakke ballenknijper aan te trekker.
Alsof 70 worden nou zo bijzonder leuk isquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
En op hun veerstige doodgingen zodat andere mannen hun vrouwen konden verkrachten.
Dit is een choreografie, denk niet dat je dit zo op de gewone dansvloer tegenkomt. Dit is meer wat er normaalgesproken op de dansvloer gebeurt:quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dit is een choreografie, denk niet dat je dit zo op de gewone dansvloer tegenkomt. Dit is meer wat er normaalgesproken op de dansvloer gebeurt:
True. Mooi he?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dit is een choreografie, denk niet dat je dit zo op de gewone dansvloer tegenkomt. Dit is meer wat er normaalgesproken op de dansvloer gebeurt:
Kan er wel om lachen. Savonds lig ik toch weer naast dr.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Niet mijn punt.
Vind jij een relaxed idee dat er een gast tegen je chick loopt te schuren?
Me too... ik sta vaak een eindje van mijn vriendin af omdat ze anders niet gevraagd wordt... zie je zo'n kansloze neger z'n best doen om haar te imponeren met z'n moves. Priceless!quote:Op maandag 19 mei 2014 21:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen. Savonds lig ik toch weer naast dr.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |