The Owl has landed. I repeat, The Owl has landed.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
schijtposts dus, ja die kun je beter verwijderen ...
Waan van de dag, breekpunten breken, dat doen ze allemaal. Maar goed, kom maar eens in POL lullen. Ik heb nu geen zin om mijn hersens teveel te pijnigen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lost het ook iets op om maar in het rond te schreeuwen?
Ja die gedachten zijn er, en Fortuyn had op een andere manier met die gedachten omgesprongen, aangezien hij wel begrepen had, dat als hij wat met die visie had willen bereiken, hij niet met de waan van de dag in vragenuurtjes/spoeddebat over artikeltjes op pag 2 van de Telegraaf, die al met een telefoontje naar desbetreffende instantie opgelost hadden kunnen worden, maar nee omdat de PVV hun zaken zelf niet uitzoekt,moeten er eerst 20 ambtenaren op gezet worden, zodat de minister er in het volgende vragenuurtje/speoddebat op in kan gaan. Dat kost ook klauwen met geld.
om de dag na de verkiezingen 65=65 al te laten vallen,lijkt mij dan toch echt kiezersbedrog en vandaar dat we er weer een bejaardenpartij bijhebben, voor zolang die overleeft.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waan van de dag, breekpunten breken, dat doen ze allemaal. Maar goed, kom maar eens in POL lullen. Ik heb nu geen zin om mijn hersens teveel te pijnigen.
Met wie lag je in de clinch, als het Koos is kom ik je helpenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waan van de dag, breekpunten breken, dat doen ze allemaal. Maar goed, kom maar eens in POL lullen. Ik heb nu geen zin om mijn hersens teveel te pijnigen.
Het is allemaal doorgestoken kaart, wat valt er nog over te zeggen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
om de dag na de verkiezingen 65=65 al te laten vallen,lijkt mij dan toch echt kiezersbedrog en vandaar dat we er weer een bejaardenpartij bijhebben, voor zolang die overleeft.
Maar goed ik hou er wel over op.
Grrr, die gozer haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Met wie lag je in de clinch, als het Koos is kom ik je helpen
Met iemand die alleen zo nu en dan in de POLSC rondhangt omdat hij het doorgaans zat is om zich bezig te houden met dit soort discussies,en zeker met 5 van die gasten die op een zelfde manier als Braindead denken(op politiek vlak dan)quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Koos kan er wat vanquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Grrr, die gozer haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Het is Coos met een Zeequote:Op donderdag 15 mei 2014 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Grrr, die gozer haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Koos wordt niet gewaardeerd.quote:
Niks bijzonders hoor. Die twee hebben om de haverklap een ban.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hij heeft ook pas een ban gehad, samen met 99.999.
Die is Coos geen Koos tochquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een andere Koos. Dit gaat over 'onze' Koos.
Mensen die rechts zijn zijn daar echt wel in de minderheid hoor. Mods en ex-mods zijn allemaal links in POL.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met iemand die alleen zo nu en dan in de POLSC rondhangt omdat hij het doorgaans zat is om zich bezig te houden met dit soort discussies,en zeker met 5 van die gasten die op een zelfde manier als Braindead denken(op politiek vlak dan)
doet ze expres, is veel werk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je nou op tijd was geweest had je even goed kunnen modden.
quote:
Welneequote:Op donderdag 15 mei 2014 23:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mensen die rechts zijn zijn daar echt wel in de minderheid hoor. Mods en ex-mods zijn allemaal links in POL.
Oh die.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Braindead en Jian doelen op de user KoosVogels.
Ik was er even een uurtje ofzo niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je nou op tijd was geweest had je even goed kunnen modden.
Ik heb al gezegd dat ik er mee stop, en als je wilt weten wat ik stem heb ik dat ergens in de 2000 POL SCswel gezegd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mensen die rechts zijn zijn daar echt wel in de minderheid hoor. Mods en ex-mods zijn allemaal links in POL.
Kun je dat hier niet zeggen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik er mee stop, en als je wilt weten wat ik stem heb ik dat ergens in de 2000 POL SCswel gezegd.
Hadden we het niet over jezelf verwijderen, helaas zijn de tips verdwenenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Liesje, ik wil graag al mijn huidige post's verwijderd hebben i.v.m. mijn privacy, kan dat?
Mailen naar de forum@fok.nl.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Liesje, ik wil graag al mijn huidige post's verwijderd hebben i.v.m. mijn privacy, kan dat?
Ik heb geen zin meer in politiekediscussies, moet over 6 uurtjes weer op, en heb geen zin om nug eens 2 uur door te zeveren over het zelfde onderwerp.quote:
Koosquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een andere Koos. Dit gaat over 'onze' Koos.
moeten jullie dat dan met de hand doen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mailen naar de forum@fok.nl.
Maar volgens mij moet je dan wel een hele goede reden hebben. Dat wordt niet zomaar gedaan.
Maar je bent dus van PVV?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer in politiekediscussies, moet over 6 uurtjes weer op, en heb geen zin om nug eens 2 uur door te zeveren over het zelfde onderwerp.
Hij is grof en bot maar ik mag hem ook wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
KoosIk leg altijd met 'm "overhoop" die halve trol, maar ik vind m ook leuk
Ja, het is wel leuk om wat tegenstand te hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
KoosIk leg altijd met 'm "overhoop" die halve trol, maar ik vind m ook leuk
Ja precies. Ik ben er nooit op het moment van de rellen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:52 schreef isax het volgende:
[..]
doet ze expres, is veel werk.
en de jeugd van tegenwoordig luisterd toch niet
Koosiequote:Op donderdag 15 mei 2014 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Braindead en Jian doelen op de user KoosVogels.
Kunnen de SC's niet verwijderd worden nadat ze vol gepost zijn? Waarom moet alles bewaard worden?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mailen naar de forum@fok.nl.
Maar volgens mij moet je dan wel een hele goede reden hebben. Dat wordt niet zomaar gedaan.
Vergeten wij Voorbind nu evenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
dyslexie en I don't give a fuckquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies. Ik ben er nooit op het moment van de rellen.
En het is luistert.
En gebruik hoofdletters.
Geen idee. Het lijkt mij wel deels, je kan misschien een user verwijderen (wij natuurlijk niet) maar dan zit je nog met alle keren dat die persoon gequote is. Daarnaast is het in inhoudelijke gesprekken vervelend als er hele stukken missen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:57 schreef isax het volgende:
[..]
moeten jullie dat dan met de hand doen?
fok werkt samen met de AIVDquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kunnen de SC's niet verwijderd worden nadat ze vol gepost zijn? Waarom moet alles bewaard worden?
Yup, Voorschrift gaat onder vele namen met Voor......quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben hier nog niet zo lang. Maar bedoel je Voorschrift?
Het is een forum.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kunnen de SC's niet verwijderd worden nadat ze vol gepost zijn? Waarom moet alles bewaard worden?
Dat komt natuurlijk ook om dat de meeste 'rechtse' mensen wel wat beters te doen hebben om vrijwillig tijd te steken in iets waarmee ze geen geld kunnen verdienen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies. Ik ben er nooit op het moment van de rellen.
En het is luistert.
En gebruik hoofdletters.
Ik heb geloof ik niet direct met hem gediscussieerd maar ik heb wel eens een post van hem gelezen. Daar maakte ik uit op dat hij niet tot de linkse kliek hoorde.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, Voorschrift gaat onder vele namen met Voor......
Ja hallo. Ik begrijp nog steeds je huilsmiley niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk ook om dat de meeste 'rechtse' mensen wel wat beters te doen hebben om vrijwillig tijd te steken in iets waarmee ze geen geld kunnen verdienen.
Wat is je punt?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:00 schreef Joezi het volgende:
FOK:
Het chat-systeem (dm, pm en chat) is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is nadrukkelijk NIET privé. Verzonden berichten kunnen worden ingezien door de afzender(s), de ontvanger(s) en sitebeheerders.
Inderdaad. Dat is voor paupers.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk ook om dat de meeste 'rechtse' mensen wel wat beters te doen hebben om vrijwillig tijd te steken in iets waarmee ze geen geld kunnen verdienen.
Dit is toch niet dom liesje, privacy is toch best belangrijk?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is een forum.
Serieus, doe nou niet zo dom man.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit is toch niet dom liesje, privacy is toch best belangrijk?
FOK:
De door het cookie gegenereerde informatie over het gebruik van de website (met inbegrip van het IP-adres) wordt overgebracht naar Google en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten.
[..]
Daarom noemde ik hem ook, een ex-mod hèquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik niet direct met hem gediscussieerd maar ik heb wel eens een post van hem gelezen. Daar maakte ik uit op dat hij niet tot de linkse kliek hoorde.
Hoezo, alsjij een teer zieltje hebt en ik weet dat via de dm uit te buiten, moet jij dat toch aan een derde kunnen uitleggen, zodat de site niet plat gegooid word omdat jouw tere zieltje een advocaat inschakeld?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:04 schreef Joezi het volgende:
FOK:
De door het cookie gegenereerde informatie over het gebruik van de website (met inbegrip van het IP-adres) wordt overgebracht naar Google en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten.
Goed planquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:05 schreef Joezi het volgende:
Nou lekker die kut Amerikanen lezen dus mee, Gert had al moeite bij zijn grensoversteek vanwege een paar onschuldige post's.
Mensen kom in opstand! Verwijder voortaan al je post's voordat een forum sluit. Dit is walgelijk.
Je lachte vandaag eerder nog om iemand die "anoniem op internet" schreef. Je bent aan het zuigen, en ik ben niet in de stemming om alles tot in de treure in Jip en Janneke uit te leggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Neem het vooral serieusquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoezo, alsjij een teer zieltje hebt en ik weet dat via de dm uit te buiten, moet jij dat toch aan een derde kunnen uitleggen, zodat de site niet plat gegooid word omdat jouw tere zieltje een advocaat inschakeld?
Hahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je lachte vandaag eerder nog om iemand die "anoniem op internet" schreef. Je bent aan het zuigen, en ik ben niet in de stemming om alles tot in de treure in Jip en Janneke uit te leggen.
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:05 schreef Joezi het volgende:
Nou lekker die kut Amerikanen lezen dus mee, Gert had al moeite bij zijn grensoversteek vanwege een paar onschuldige post's.
Mensen kom in opstand! Verwijder voortaan al je post's voordat een forum sluit. Dit is walgelijk.
Zie vorige csquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar kijk uit met het posten van deze muziek. Volgens de Amerikanen is dit Duivelse muziek. Mensen die daar Marilyn Manson of Black Sabath luisteren verdwijnen bij bosjes.
Dat niks meer anoniem is is toch niet best? Open je ogen eens, er speelt genoeg rondom dit thema momenteel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je lachte vandaag eerder nog om iemand die "anoniem op internet" schreef. Je bent aan het zuigen, en ik ben niet in de stemming om alles tot in de treure in Jip en Janneke uit te leggen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar kijk uit met het posten van deze muziek. Volgens de Amerikanen is dit Duivelse muziek. Mensen die daar Marilyn Manson of Black Sabath luisteren verdwijnen bij bosjes.
Open je ogen mensen!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat niks meer anoniem is is toch niet best? Open je ogen eens, er speelt genoeg rondom dit thema momenteel.
Topshow.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
NWS en POL en de onderlinge battlesHail NWS of niet Disana
Ben jij echt braindead. Daar lijkt het wel op, sorry das klote.quote:
Nou... ik lees er voornamelijk alleen nog.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
NWS en POL en de onderlinge battlesHail NWS of niet Disana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Yeahquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Open je ogen mensen!!
Brave New World
En vergeet niet de pic in het aluminiumhoedjestopic van Muis.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij echt braindead. Daar lijkt het wel op, sorry das klote.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wil jij mij voortaan niet quoten, daardoor kan ik niet meer al mijn informatie verwijderen.
Bij voorbaat dank voor je begrip.
Groetjes Joezi.
[..]
Wil jij mij voortaan niet quoten, daardoor kan ik niet meer al mijn informatie verwijderen.
Groetjes Joezi.
[..]
Groetjes Joezi.
Ik ook, te weinig tijd i.v.m. Utopia en verandering van spijs doet eten. Het wordt tijd dat Utopia is afgelopen dan gaan we weer echt sparren, leve de verkiezingenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... ik lees er voornamelijk alleen nog.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat was een topgif, leave him alone! Braindead is TOP!.
Was het maar waar.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat was een topgif, leave him alone! Braindead is TOP!.
Ik ben zo'n beetje afgehaakt na een 'discussie' waarbij ik allemaal kereltjes in mijn been had hangen. Toen besefte ik dat ik wel wat beters had te doenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook, te weinig tijd i.v.m. Utopia en verandering van spijs doet eten. Het wordt tijd dat Utopia is afgelopen dan gaan we weer echt sparren, leve de verkiezingen![]()
Je post op een forum, mensen mogen op je reageren.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zo ga je niet met mensen om liesje, misschien grappig bedoeld.. maar graag even verwijderen.. please!
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je post op een forum, mensen mogen op je reageren.
Ik bewonder je geduld.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
Soms zou ik willen dat ik niet overal serieus op in ging.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
Soms zou ik willen dat ik niet overal serieus op in ging.
Soms moet je even afstand nemen en wat anders doen, zoals Utopiaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben zo'n beetje afgehaakt na een 'discussie' waarbij ik allemaal kereltjes in mijn been had hangen. Toen besefte ik dat ik wel wat beters had te doen
Het is af en toe net een schaakspel. Dan denk je dat je iemand schaakmat heb en dan ontglippen ze toch weer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Soms moet je even afstand nemen en wat anders doen, zoals UtopiaMaar die laatste NWS-verkiezingen waren wel weer top, die motivatie van betyar toen en ...... boem. Heerlijk vent dat het is en ik heb wat met 'm overhoop gelegen hoor
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is af en toe net een schaakspel. Dan denk je dat je iemand schaakmat heb en dan ontglippen ze toch weer.
kan jij schaken?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is af en toe net een schaakspel. Dan denk je dat je iemand schaakmat heb en dan ontglippen ze toch weer.
Nah, mij leken die verkiezingen echt leuk maar iedereen deed er zuur over. Moeten we maar niet meer doen. Betje is een goeie gozer en lekker dwars.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Soms moet je even afstand nemen en wat anders doen, zoals UtopiaMaar die laatste NWS-verkiezingen waren wel weer top, die motivatie van betyar toen en ...... boem. Heerlijk vent dat het is en ik heb wat met 'm overhoop gelegen hoor
Heel leuk. En zo flauw.quote:
nee nu geen zin meerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel leuk. En zo flauw.
En nu ga jij natuurlijk weer posten dat ik ook flauw ben door jou te quoten etc etc.
Mwah, de meesten in NWS wisten de hoofdreden voor die verkiezingen wel, zo ook Sp3c, leer ons de Pollertjes kennen. De angel werd er daardoor een beetje uitgehaald, maar betyar sloeg wel nog even toe, die was tofquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, mij leken die verkiezingen echt leuk maar iedereen deed er zuur over. Moeten we maar niet meer doen. Betje is een goeie gozer en lekker dwars.
Wat een naaier.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:29 schreef Jian het volgende:
Wanneer krijgt Joezi een ban? Ik vraag er niet om hè, ik informeer alleen naar het tijdstip
Die NWS-POL-vete bestaat voornamelijk in de verbeelding van mensen. Hexagon vond die verkiezingen leuk om uit te schrijven, meer zat er echt niet achter.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwah, de meesten in NWS wisten de hoofdreden voor die verkiezingen wel, zo ook Sp3c, leer ons de Pollertjes kennen. De angel werd er daardoor een beetje uitgehaald, maar betyar sloeg wel nog even toe, die was tof
Let's agree to disagree hierquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Die NWS-POL-vete bestaat voornamelijk in de verbeelding van mensen. Hexagon vond die verkiezingen leuk om uit te schrijven, meer zat er echt niet achter.
hmm ja heb er inderdaad 1 tot over 14 dagenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:29 schreef Jian het volgende:
Wanneer krijgt Joezi een ban? Ik vraag er niet om hè, ik informeer alleen naar het tijdstip
Pollerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Maakt me niet uit hoor, ik heb toch gelijk
Dan komt iemand naar je huis, wordt je meegenomen en moet je naar een kamp.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:35 schreef isax het volgende:
wat gebeurt er als je een ban hebt?
ik ben te lief
daar heb ik al heel mijn leven nachtmerries omquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan komt iemand naar je huis, wordt je meegenomen en moet je naar een kamp.
In de hele wereld zijn kampen, tot ver ver terug in de tijd. Maar ik voel met je mee, is ook niet leuk, zo'n ban.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
daar heb ik al heel mijn leven nachtmerries om
mijn grootouders zaten in een kamp
het lijkt met zulke grapjes dat je altijd de verkeerde hebt
dan kun je niet meer posten op fokquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:35 schreef isax het volgende:
wat gebeurt er als je een ban hebt?
ik ben te lief
die laatste zin was wel grappigquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In de hele wereld zijn kampen, tot ver ver terug in de tijd. Maar ik voel met je mee, is ook niet leuk, zo'n ban.
Milik!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:38 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dan kun je niet meer posten op fok
En elke ochtend 10 klappen op je blote billen met een rietje ... van Yvonne. Persoonlijk heb ik al vaak op een ban aangestuurdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan komt iemand naar je huis, wordt je meegenomen en moet je naar een kamp.
maar ik hoor altijd ik had net een banquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:38 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dan kun je niet meer posten op fok
eerste keer is 2 of 3 dagenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:39 schreef isax het volgende:
[..]
maar ik hoor altijd ik had net een ban![]()
das snel voorbij dan
Het wordt niet aangekondigd dat je een ban krijgt. Je merkt het vanzelf als je inlog.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:39 schreef isax het volgende:
[..]
maar ik hoor altijd ik had net een ban![]()
das snel voorbij dan
Ik weet niet. Als anderen het ook willen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:39 schreef Baconbus het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)4c2b48c69d235d48831e
Wie?
Die vliegende keep van hun was lastigquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze wisten zich geen raad met mijn Edgar Davids speelstijl.![]()
haha echt?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had mijn eerste ban met het Gerard Joling concert![]()
Voor wat?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had mijn eerste ban met het Gerard Joling concert![]()
Durfde je niet tegen die moffen daaro?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet. Als anderen het ook willen.
meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik bak er niks van. Het niveau was te hoog.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik bak er niks van. Het niveau was te hoog.
Ik bedien met 1 hand de pijltjestoetsen. Dat gaat vaak niet goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]![]()
Tip 1: Blijf altijd achter de bal
Tip 2: Ren niet steeds richting de bal
Tip 3: Bedenk waar de bal komt of zou kunnen komen
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik bedien met 1 hand de pijltjestoetsen. Dat gaat vaak niet goed.
dat is meestal tochquote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik bedien met 1 hand de pijltjestoetsen. Dat gaat vaak niet goed.
Dude, het is zo makkelijk om zelf te maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Hmmm, heb even lasagna van AH in de magnetron gezet. Smaakt best.
Koken is niet mijn Hobby.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dude, het is zo makkelijk om zelf te maken.
Het hoeft geen hobby te zijn. Juist dingen maken die in de oven kunnen is relaxed.quote:
Ik kook wel groentes maar nu wou ik het makkelijk doen. 7 minuten in de magnetron en 1 lepel afwas en ik ben klaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het hoeft geen hobby te zijn. Juist dingen maken die in de oven kunnen is relaxed.
Hakken, verdelen en de rest gaat vanzelf. Ding!, lekker eten.
Snap ik. Gemak dient de mens.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kook wel groentes maar nu wou ik het makkelijk doen. 7 minuten in de magnetron en 1 lepel afwas en ik ben klaar.
Mag best af en toequote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kook wel groentes maar nu wou ik het makkelijk doen. 7 minuten in de magnetron en 1 lepel afwas en ik ben klaar.
Beetje als rijst en couscous toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:11 schreef Joezi het volgende:
Ik heb de bulgur ontdekt, best goed te nassen
jep de graankorrel waar couscous van gemaakt wordt geloof ik, moet je kokend water of boullion opgooien en 20 minuten laten staan, klaarquote:
Moet er niks bij?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
jep de graankorrel waar couscous van gemaakt wordt geloof ik, moet je kokend water of boullion opgooien en 20 minuten laten staan, klaar
Is 't een beetje cheap in verhouding of?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
jawel het is een vervanger voor rijst, aardappels of pasta
Nog goedkoper dan rijst of pasta?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is 't een beetje cheap in verhouding of?
In de supermarkt zie je het weinig of in van die kleine lassie pakjes, ik had zo'n grote zak van bij de Turk gehaald, kost geen drolquote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is 't een beetje cheap in verhouding of?
Sowieso koop ik het dan liever daar. Die Lassie en andere grote verzamelmerken vertrouw ik niet. Zorg zelf wel voor de kruiden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
In de supermarkt zie je het weinig of in van die kleine lassie pakjes, ik had zo'n grote zak van bij de Turk gehaald, kost geen drol
lol de voedselmaffia, kill them allquote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sowieso koop ik het dan liever daar. Die Lassie en andere grote verzamelmerken vertrouw ik niet. Zorg zelf wel voor de kruiden.
melk en witte chocolade is voor mietjesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alles puur, voor minder doen we het niet.
Dames gooi die make-up weg, en weg met het scheermes!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
en geen siliconen, dat moeten we ook niet
Aha, een natuurliefhebber. Jij googeled zeker vaak op vintage porno.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dames gooi die make-up weg, en weg met het scheermes!
lol, zitten best mooie tussen inderdaadquote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Aha, een natuurliefhebber. Jij googeled zeker vaak op vintage porno.
quote:
heb niet echt gekeken vandaag.. staat er nog een spannende titel tussen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Welk Utopiafilmpje is wel leuk/spannend/irritant/interessant vandaag? Ik heb geen zin om alles te kijken, 1 of 2 filmpjes.
Nopequote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
heb niet echt gekeken vandaag.. staat er nog een spannende titel tussen?
Hoelang zit jij hier al dan? zie alleen 2 forums DGK uit 2008 en de rest vanaf de laatste maanden?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zit nog steeds op gemiddeld 1 post per dag
Ja, laatste 2 of 3 maanden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoelang zit jij hier al dan? zie alleen 2 forums DGK uit 2008 en de rest vanaf de laatste maanden?
Ja, dat gemiddelde van jou haal ik in dit leven niet meer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dus daardoor gemiddelde de van 1 post per dag
hoiquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:19 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar dat waren wel 2 topposts. Niemand dacht dat Jaap ging winnen en ik had uitgerekend dat hij wel ging winnen.
dat is mooiquote:
Ze kan wel zingenquote:
Watquote:
Mijn lievelingsfilmquote:
Ik vind het ook altijd wel weer leuk om hem nog een keer te kijken. Ik denk dat dit de film is die ik het meest bekeken heb.quote:
Die ken ik -nog- niet, volgens mij, maar Depp is wel lekker uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel weer leuk om hem nog een keer te kijken. Ik denk dat dit de film is die ik het meest bekeken heb.
Elke keer als ie op tv is ga ik maar boven kijken want ze zijn hem hier spuugzat inmiddels.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel weer leuk om hem nog een keer te kijken. Ik denk dat dit de film is die ik het meest bekeken heb.
Die film is pas 25 jaar oud. Maar ik heb hem ook maar 1 keer gezien hoor. Zulk soort films zie je niet vaak op tv.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Die ken ik -nog- niet, volgens mij, maar Depp is wel lekker uiteraard.
quote:
Ik keek altijd heel trouw naar 21 Jumpstreetquote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die film is pas 25 jaar oud. Maar ik heb hem ook maar 1 keer gezien hoor. Zulk soort films zie je niet vaak op tv.
Dat vond ik ook leuk. Dat was zo een beetje het begin van zijn carrière.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:42 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik keek altijd heel trouw naar 21 JumpstreetAls klein meiske vond ik Depp toen al....
![]()
Altijdquote:
ooh we hadden al onze posts verwijderd in verband met pricacy, heeft liesje opgeschoond zo te zienquote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:51 schreef Parlay het volgende:
Waar is de mooie OP trouwens? Of raak ik een gevoelige snaar?
Die was al vanaf het begin weg hoor. Jullie waren zo druk met opruimen dat je het niet in de gate had.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh we hadden al onze posts verwijderd in verband met pricacy, heeft liesje opgeschoond zo te zien
Ja, dat eerste had ik al gezien, maar ik vond die OP zo mooiquote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh we hadden al onze posts verwijderd in verband met pricacy, heeft liesje opgeschoond zo te zien
de glinsterende?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:54 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, dat eerste had ik al gezien, maar ik vond die OP zo mooi
quote:
Not sure if seriousquote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb ik ontworpen, staat mooi op mijn CV he
Ja beetje, maar ben geen echte designer hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
Not sure if serious![]()
Volgens mij doe jij vast al zoiets als onderdeel van je werk of niet?
Je avatar is toch van de 70s show?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
Not sure if serious![]()
Volgens mij doe jij vast al zoiets als onderdeel van je werk of niet?
Leuk toch en je maakt oa mij iets blijer met je creaties. Vandaar dat ik het jammer vind dat ie weg is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja beetje, maar ben geen echte designer hoor.
hmm moet ik toch maar mijn copyright er onderzetten.
Klopt, Donna. En die van jou? Wel grappigquote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je avatar is toch van de 70s show?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:59 schreef Joezi het volgende:
Rustig SC avondje, iedereen is natuurlijk stappen zoals het hoort
Dinosaurs. The 70s show heb ik nooit veel aangevonden. Dat overdreven gelach en die acteurs houden ook steeds een pauze bij elke lach.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:05 schreef Parlay het volgende:
[..]
Klopt, Donna. En die van jou? Wel grappig
Volgende topic staat ie er uiteraard weerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:04 schreef Parlay het volgende:
[..]
Leuk toch en je maakt oa mij iets blijer met je creaties. Vandaar dat ik het jammer vind dat ie weg is.
Altijd.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij zal ook wel in da club staan, zeker op de FokApp?
Dinosaursquote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dinosaurs. The 70s show heb ik nooit veel aangevonden. Dat overdreven gelach en die acteurs houden ook steeds een pauze bij elke lach.
Je UI is prima.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
DinosaursMijn UI heb ik gevonden op "boring" geloof ik op Google afbeeldingen
![]()
Maar ik sta altijd open voor andere suggesties.
Toppertjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volgende topic staat ie er uiteraard weer
De rest is schijtirritantquote:
Mila Kunisquote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Deze mevrouw vind ik ook erg leuk ondanks dat ik niks aan die serie vond.
[ afbeelding ]
weet je dat zij heel lang met Macaulay Culkin had?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Deze mevrouw vind ik ook erg leuk ondanks dat ik niks aan die serie vond.
[ afbeelding ]
quote:
Die calci makalkin malak moet toch ook al een jaar of 40 zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
weet je dat zij heel lang met Macaulay Culkin had?![]()
[ afbeelding ]
34 zie ik, maar flink aan de drugs gezetenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die calci makalkin malak moet toch ook al een jaar of 40 zijn.
Niks mis meequote:
Voor sommige mensen is het nooit goed. Dan hebben ze alles en willen nog meer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
34 zie ik, maar flink aan de drugs gezeten
Blijf gewoon, het is hier best leuk 's nachtsquote:
Kindsterretje helaas.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het nooit goed. Dan hebben ze alles en willen nog meer.
Home alonequote:
lol zal ze me toch de hele week aan je kop zeurenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zou 2 jaar van mijn leven inleveren voor 1 weekje met Mila.
zijn ouders hebben ruzie gemaakt om het geld wat ie verdienden, ze hebben vast alles van m af gepaktquote:
Dan is ze wel mijn seksslaaf natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol zal ze me toch de hele week aan je kop zeuren
Misschien was hij toen al verslaafd en wilden ze hem beschermen? Ik weet het niet, maar dat denk ik zomaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
zijn ouders hebben ruzie gemaakt om het geld wat ie verdienden, ze hebben vast alles van m af gepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |