The Owl has landed. I repeat, The Owl has landed.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
schijtposts dus, ja die kun je beter verwijderen ...
Waan van de dag, breekpunten breken, dat doen ze allemaal. Maar goed, kom maar eens in POL lullen. Ik heb nu geen zin om mijn hersens teveel te pijnigen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lost het ook iets op om maar in het rond te schreeuwen?
Ja die gedachten zijn er, en Fortuyn had op een andere manier met die gedachten omgesprongen, aangezien hij wel begrepen had, dat als hij wat met die visie had willen bereiken, hij niet met de waan van de dag in vragenuurtjes/spoeddebat over artikeltjes op pag 2 van de Telegraaf, die al met een telefoontje naar desbetreffende instantie opgelost hadden kunnen worden, maar nee omdat de PVV hun zaken zelf niet uitzoekt,moeten er eerst 20 ambtenaren op gezet worden, zodat de minister er in het volgende vragenuurtje/speoddebat op in kan gaan. Dat kost ook klauwen met geld.
om de dag na de verkiezingen 65=65 al te laten vallen,lijkt mij dan toch echt kiezersbedrog en vandaar dat we er weer een bejaardenpartij bijhebben, voor zolang die overleeft.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waan van de dag, breekpunten breken, dat doen ze allemaal. Maar goed, kom maar eens in POL lullen. Ik heb nu geen zin om mijn hersens teveel te pijnigen.
Met wie lag je in de clinch, als het Koos is kom ik je helpenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waan van de dag, breekpunten breken, dat doen ze allemaal. Maar goed, kom maar eens in POL lullen. Ik heb nu geen zin om mijn hersens teveel te pijnigen.
Het is allemaal doorgestoken kaart, wat valt er nog over te zeggen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
om de dag na de verkiezingen 65=65 al te laten vallen,lijkt mij dan toch echt kiezersbedrog en vandaar dat we er weer een bejaardenpartij bijhebben, voor zolang die overleeft.
Maar goed ik hou er wel over op.
Grrr, die gozer haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Met wie lag je in de clinch, als het Koos is kom ik je helpen
Met iemand die alleen zo nu en dan in de POLSC rondhangt omdat hij het doorgaans zat is om zich bezig te houden met dit soort discussies,en zeker met 5 van die gasten die op een zelfde manier als Braindead denken(op politiek vlak dan)quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Koos kan er wat vanquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Grrr, die gozer haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Het is Coos met een Zeequote:Op donderdag 15 mei 2014 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Grrr, die gozer haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Koos wordt niet gewaardeerd.quote:
Niks bijzonders hoor. Die twee hebben om de haverklap een ban.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hij heeft ook pas een ban gehad, samen met 99.999.
Die is Coos geen Koos tochquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een andere Koos. Dit gaat over 'onze' Koos.
Mensen die rechts zijn zijn daar echt wel in de minderheid hoor. Mods en ex-mods zijn allemaal links in POL.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met iemand die alleen zo nu en dan in de POLSC rondhangt omdat hij het doorgaans zat is om zich bezig te houden met dit soort discussies,en zeker met 5 van die gasten die op een zelfde manier als Braindead denken(op politiek vlak dan)
doet ze expres, is veel werk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je nou op tijd was geweest had je even goed kunnen modden.
quote:
Welneequote:Op donderdag 15 mei 2014 23:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mensen die rechts zijn zijn daar echt wel in de minderheid hoor. Mods en ex-mods zijn allemaal links in POL.
Oh die.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Braindead en Jian doelen op de user KoosVogels.
Ik was er even een uurtje ofzo niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je nou op tijd was geweest had je even goed kunnen modden.
Ik heb al gezegd dat ik er mee stop, en als je wilt weten wat ik stem heb ik dat ergens in de 2000 POL SCswel gezegd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mensen die rechts zijn zijn daar echt wel in de minderheid hoor. Mods en ex-mods zijn allemaal links in POL.
Kun je dat hier niet zeggen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik er mee stop, en als je wilt weten wat ik stem heb ik dat ergens in de 2000 POL SCswel gezegd.
Hadden we het niet over jezelf verwijderen, helaas zijn de tips verdwenenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Liesje, ik wil graag al mijn huidige post's verwijderd hebben i.v.m. mijn privacy, kan dat?
Mailen naar de forum@fok.nl.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Liesje, ik wil graag al mijn huidige post's verwijderd hebben i.v.m. mijn privacy, kan dat?
Ik heb geen zin meer in politiekediscussies, moet over 6 uurtjes weer op, en heb geen zin om nug eens 2 uur door te zeveren over het zelfde onderwerp.quote:
Koosquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een andere Koos. Dit gaat over 'onze' Koos.
moeten jullie dat dan met de hand doen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mailen naar de forum@fok.nl.
Maar volgens mij moet je dan wel een hele goede reden hebben. Dat wordt niet zomaar gedaan.
Maar je bent dus van PVV?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer in politiekediscussies, moet over 6 uurtjes weer op, en heb geen zin om nug eens 2 uur door te zeveren over het zelfde onderwerp.
Hij is grof en bot maar ik mag hem ook wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
KoosIk leg altijd met 'm "overhoop" die halve trol, maar ik vind m ook leuk
Ja, het is wel leuk om wat tegenstand te hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
KoosIk leg altijd met 'm "overhoop" die halve trol, maar ik vind m ook leuk
Ja precies. Ik ben er nooit op het moment van de rellen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:52 schreef isax het volgende:
[..]
doet ze expres, is veel werk.
en de jeugd van tegenwoordig luisterd toch niet
Koosiequote:Op donderdag 15 mei 2014 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Braindead en Jian doelen op de user KoosVogels.
Kunnen de SC's niet verwijderd worden nadat ze vol gepost zijn? Waarom moet alles bewaard worden?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mailen naar de forum@fok.nl.
Maar volgens mij moet je dan wel een hele goede reden hebben. Dat wordt niet zomaar gedaan.
Vergeten wij Voorbind nu evenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
dyslexie en I don't give a fuckquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies. Ik ben er nooit op het moment van de rellen.
En het is luistert.
En gebruik hoofdletters.
Geen idee. Het lijkt mij wel deels, je kan misschien een user verwijderen (wij natuurlijk niet) maar dan zit je nog met alle keren dat die persoon gequote is. Daarnaast is het in inhoudelijke gesprekken vervelend als er hele stukken missen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:57 schreef isax het volgende:
[..]
moeten jullie dat dan met de hand doen?
fok werkt samen met de AIVDquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kunnen de SC's niet verwijderd worden nadat ze vol gepost zijn? Waarom moet alles bewaard worden?
Yup, Voorschrift gaat onder vele namen met Voor......quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben hier nog niet zo lang. Maar bedoel je Voorschrift?
Het is een forum.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kunnen de SC's niet verwijderd worden nadat ze vol gepost zijn? Waarom moet alles bewaard worden?
Dat komt natuurlijk ook om dat de meeste 'rechtse' mensen wel wat beters te doen hebben om vrijwillig tijd te steken in iets waarmee ze geen geld kunnen verdienen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies. Ik ben er nooit op het moment van de rellen.
En het is luistert.
En gebruik hoofdletters.
Ik heb geloof ik niet direct met hem gediscussieerd maar ik heb wel eens een post van hem gelezen. Daar maakte ik uit op dat hij niet tot de linkse kliek hoorde.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, Voorschrift gaat onder vele namen met Voor......
Ja hallo. Ik begrijp nog steeds je huilsmiley niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk ook om dat de meeste 'rechtse' mensen wel wat beters te doen hebben om vrijwillig tijd te steken in iets waarmee ze geen geld kunnen verdienen.
Wat is je punt?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:00 schreef Joezi het volgende:
FOK:
Het chat-systeem (dm, pm en chat) is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is nadrukkelijk NIET privé. Verzonden berichten kunnen worden ingezien door de afzender(s), de ontvanger(s) en sitebeheerders.
Inderdaad. Dat is voor paupers.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk ook om dat de meeste 'rechtse' mensen wel wat beters te doen hebben om vrijwillig tijd te steken in iets waarmee ze geen geld kunnen verdienen.
Dit is toch niet dom liesje, privacy is toch best belangrijk?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is een forum.
Serieus, doe nou niet zo dom man.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit is toch niet dom liesje, privacy is toch best belangrijk?
FOK:
De door het cookie gegenereerde informatie over het gebruik van de website (met inbegrip van het IP-adres) wordt overgebracht naar Google en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten.
[..]
Daarom noemde ik hem ook, een ex-mod hèquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik niet direct met hem gediscussieerd maar ik heb wel eens een post van hem gelezen. Daar maakte ik uit op dat hij niet tot de linkse kliek hoorde.
Hoezo, alsjij een teer zieltje hebt en ik weet dat via de dm uit te buiten, moet jij dat toch aan een derde kunnen uitleggen, zodat de site niet plat gegooid word omdat jouw tere zieltje een advocaat inschakeld?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:04 schreef Joezi het volgende:
FOK:
De door het cookie gegenereerde informatie over het gebruik van de website (met inbegrip van het IP-adres) wordt overgebracht naar Google en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten.
Goed planquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:05 schreef Joezi het volgende:
Nou lekker die kut Amerikanen lezen dus mee, Gert had al moeite bij zijn grensoversteek vanwege een paar onschuldige post's.
Mensen kom in opstand! Verwijder voortaan al je post's voordat een forum sluit. Dit is walgelijk.
Je lachte vandaag eerder nog om iemand die "anoniem op internet" schreef. Je bent aan het zuigen, en ik ben niet in de stemming om alles tot in de treure in Jip en Janneke uit te leggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Neem het vooral serieusquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoezo, alsjij een teer zieltje hebt en ik weet dat via de dm uit te buiten, moet jij dat toch aan een derde kunnen uitleggen, zodat de site niet plat gegooid word omdat jouw tere zieltje een advocaat inschakeld?
Hahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je lachte vandaag eerder nog om iemand die "anoniem op internet" schreef. Je bent aan het zuigen, en ik ben niet in de stemming om alles tot in de treure in Jip en Janneke uit te leggen.
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:05 schreef Joezi het volgende:
Nou lekker die kut Amerikanen lezen dus mee, Gert had al moeite bij zijn grensoversteek vanwege een paar onschuldige post's.
Mensen kom in opstand! Verwijder voortaan al je post's voordat een forum sluit. Dit is walgelijk.
Zie vorige csquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar kijk uit met het posten van deze muziek. Volgens de Amerikanen is dit Duivelse muziek. Mensen die daar Marilyn Manson of Black Sabath luisteren verdwijnen bij bosjes.
Dat niks meer anoniem is is toch niet best? Open je ogen eens, er speelt genoeg rondom dit thema momenteel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je lachte vandaag eerder nog om iemand die "anoniem op internet" schreef. Je bent aan het zuigen, en ik ben niet in de stemming om alles tot in de treure in Jip en Janneke uit te leggen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar kijk uit met het posten van deze muziek. Volgens de Amerikanen is dit Duivelse muziek. Mensen die daar Marilyn Manson of Black Sabath luisteren verdwijnen bij bosjes.
Open je ogen mensen!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat niks meer anoniem is is toch niet best? Open je ogen eens, er speelt genoeg rondom dit thema momenteel.
Topshow.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
NWS en POL en de onderlinge battlesHail NWS of niet Disana
Ben jij echt braindead. Daar lijkt het wel op, sorry das klote.quote:
Nou... ik lees er voornamelijk alleen nog.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
NWS en POL en de onderlinge battlesHail NWS of niet Disana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Yeahquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Open je ogen mensen!!
Brave New World
En vergeet niet de pic in het aluminiumhoedjestopic van Muis.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij echt braindead. Daar lijkt het wel op, sorry das klote.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wil jij mij voortaan niet quoten, daardoor kan ik niet meer al mijn informatie verwijderen.
Bij voorbaat dank voor je begrip.
Groetjes Joezi.
[..]
Wil jij mij voortaan niet quoten, daardoor kan ik niet meer al mijn informatie verwijderen.
Groetjes Joezi.
[..]
Groetjes Joezi.
Ik ook, te weinig tijd i.v.m. Utopia en verandering van spijs doet eten. Het wordt tijd dat Utopia is afgelopen dan gaan we weer echt sparren, leve de verkiezingenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... ik lees er voornamelijk alleen nog.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat was een topgif, leave him alone! Braindead is TOP!.
Was het maar waar.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat was een topgif, leave him alone! Braindead is TOP!.
Ik ben zo'n beetje afgehaakt na een 'discussie' waarbij ik allemaal kereltjes in mijn been had hangen. Toen besefte ik dat ik wel wat beters had te doenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook, te weinig tijd i.v.m. Utopia en verandering van spijs doet eten. Het wordt tijd dat Utopia is afgelopen dan gaan we weer echt sparren, leve de verkiezingen![]()
Je post op een forum, mensen mogen op je reageren.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zo ga je niet met mensen om liesje, misschien grappig bedoeld.. maar graag even verwijderen.. please!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |