Je bent de beroerdste niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nou doen we die ook weer open
alles kan vandaag....
Is al weg.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:38 schreef 2cv het volgende:
Spamhoer: http://forum.fok.nl/user/history/429494
Apart, want in alle andere media wordt die discussie nu wel gewoon gevoerd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet nu, die originele reeks heeft ook een zomerslotje.
In september is de discussie weer prima. Maar de timing van dit 'nieuws' is zwaar beroerd.
Mensen die elkaar gaan doodwensen vind ik niet zo gewenst.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:01 schreef poemojn het volgende:
Ik vind dat onderlinge gedoe juist boeiend, allerlei meningen die je niet in de pers leest. Misschien splitsen in chat en nieuws evt?
nee, aanbieden elkaars hoofd af te hakken gaat wat ver. Maar ik vind het wel opvallend dat dat zo snel genoemd wordt in zo'n discussie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die elkaar gaan doodwensen vind ik niet zo gewenst.
Daarom zijn er nu wat posts weg.
Ja die moet je ook weghalen, maar ook al is het opgerakeld door K&vdB is het nu wel weer een brede maatschappelijke discussie, precies zoals de regering wilde.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die elkaar gaan doodwensen vind ik niet zo gewenst.
Daarom zijn er nu wat posts weg.
Dat verdient zeker ook een eigen topic nu, maar ik doelde nog op het zwarte piet topic dus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
Dit ging alweer over het Iraktopic.
Ten eerste zou ik mijn toon matigen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:54 schreef hafez1234 het volgende:
Hallo, welke moslim mod heeft mijn post verwijderd over 'profeet' Mohammed? Het is een feit dat een van de vrouwen van Mohammed 6 jaar oud was. Ik snap niet waarom mijn post verwijderd werd. Ik vertel toch geen leugen?
Zinnen moeten niet steeds op een nieuwe regel beginnen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ten eerste zou ik mijn toon matigen.
Ten tweede moet moslimmod aan elkaar.
Ten derde was het offtopic gekut wat niks toevoegde aan de discussie.
Voor de rest zijn al je posts redelijk twijfelachtig dus iets minder mag wel.
Vriend, als je met termen als moslimmod gaat strooien, alleen omdat onze manier van modereren (het weg modereren van jouw offtopic gezeik) jou niet aan staat, gaan we niet ver komenquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:54 schreef hafez1234 het volgende:
Hallo, welke moslim mod heeft mijn post verwijderd over 'profeet' Mohammed? Het is een feit dat een van de vrouwen van Mohammed 6 jaar oud was. Ik snap niet waarom mijn post verwijderd werd. Ik vertel toch geen leugen?
Die niet in de reeks stond is dicht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:06 schreef Senor__Chang het volgende:
Er zijn momenteel twee Irak-topics. Kunnen die even bij elkaar worden gevoegd?
Bvd.
Thanks!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die niet in de reeks stond is dicht.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:01 schreef ElderPledge het volgende:
Europa is van de Europeanen. Onze culturen, onze regels. Alles wat hier binnenkomt heeft zich maar te schikken. Klaar.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:08 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Dit.
Elke keer als ik zo'n jankneger op tv zie vraag ik me af of we die niet beter een maandje richting Afrika kunnen sturen. Dan ziet hij meteen hoe goed hij het hier heeft.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:10 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Met een kleurtje. Het klinkt zo heerlijk politiek correct. Laten we het anders gewoon pigment gehandicapt noemen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:16 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af hoe veel van jullie hier nou werkelijk een voorliefde hebben voor negers of hoe veel van jullie eigenlijk net zo'n grote hekel hebben aan Gario en de rest als alle anderen, maar dolgraag politiek correct en niet racistisch over willen komen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:19 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze aardig, ze weten dat jij degene bent die hun uitkering betaalt,
NWS / Obsceen racisme in de Volkskrant #2quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:40 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
In mijn kringen wordt er niet echt met negers omgegaan. Niet eens uit racisme, ze zijn gewoon amper op de universiteit te vinden.
Mij ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
NWS / Obsceen racisme in de Volkskrant #2
Het draagt weinig bij aan de discussie en het komt op mij over als redelijk racistische praat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |