Nog maar een paar maanden, daarna de studentleef.quote:
Helaas heb ik daar ervaring mee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Was ook toen ik ging samenwonen de eerste keer. Een eigen huis hebben is zo fijn. Daarna terug moeten naar je moeder is niet cool.
Don't blame the alcohol.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik nuchter was wel. Die periode was ik veel, heel veel bier aan het drinkenHoe meer biertjes hoe slechter de vrouwen
Die moet ik uit mijn hoofd proberen te zetten. Wat nog verdomd lastig is.quote:
Van dit:quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat versta je onder heel dik?Doe eens een plaatje van een soortgelijk figuur.
Dat is echt helemaal over en uit? Klote voor je.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:25 schreef yats het volgende:
[..]
Helaas heb ik daar ervaring mee.
[..]
Don't blame the alcohol.
[..]
Die moet ik uit mijn hoofd proberen te zetten. Wat nog verdomd lastig is.
Jeetje, daarbij lijk ik nog best slank.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van dit:
[ afbeelding ]
Tot dit, en zelfs één keer nog iets voloptieuzer.
[ afbeelding ]
Pics!quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Jeetje, daarbij lijk ik nog best slank.
Daar zou ik het niet op kunnen denk ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, gezien ze niet op mijn zoenpoging in ging lijkt me dat wel ja. Ik heb haar vandaag ook helemaal niet meer gesproken terwijl we tot vandaag eigenlijk elke dag vrij veel over en weer appten. Zelfs gisteravond nog tijdens het zuipen met een van mijn beste vrienden bleef ze berichten sturen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is echt helemaal over en uit? Klote voor je.Maar inderdaad, probeer er zo weinig mogelijk aan te denken.
Eens, al ben je er op een gegeven moment wel weer klaar mee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter dat dat een optie is dan helemaal nergens terecht kunnen lijkt me
Ik had een keer een feestje en dat was het punt van bezinning.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar zou ik het niet op kunnen denk ik.
Levert leuke verhalen op toch? Yoloquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had een keer een feestje en dat was het punt van bezinning.
Veel gedronken, jointje gerookt en een beetje aanpappen en flikflooien met buurmeisje. Was ook behoorlijk aan de zware kant. Mee naar boven, potje batsen.
Haar billen drilde mee als een pudding en ik was daar zo gefascineerd naar aan het kijken dat mijn maag begon te protesteren. Dat kwam vooral door de alcohol inname. Al kokhalzend rennen met een half stijve snikkel met rubbertje er om heen naar de WC is niet echt een herinnering waar je trots op kan zijn_!
Ik kan er wel om lachen ja. Kwam haar laatst weer tegen. Die is behoorlijk afgevallen en is echt heel goed opgedroogd.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Kon niet echt een goed plaatje vinden.
[ afbeelding ]
Komt wel aardig overeen.
Net 5?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
Whut, verslaafd aan stenen eten![]()
M'n tanden doen al zeer als ik eraan denk...
Vooral het ondergoed vind ik een afknapperquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |