In het eindshot van ep10 kotst King Kitty een dode muis over Cersei heen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je ook een strip voor ep10 of is ep9 blijkbaar de finale aflevering?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:30 schreef Aristoteless het volgende:
Wel kan ik hier op fok nu reageren zonder dat ik gespoilert word.
And who are you, the proud lord said,quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
In het eindshot van ep10 kotst King Kitty een dode muis over Cersei heen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
And who are you, the proud lord said,
that I must bow so low?
Only a cat of a different coat,
that's all the truth I know.
Oh you sweet summer child..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:30 schreef Aristoteless het volgende:
Hallo
Ik ben nu helemaal bij, 3,5 seizoen gekeken in twee weken tijd.
Wat een serie!!! weer een verslaving erbij.
Nu mijn dosis langzaam afbouwen komende 4 weken en dan moet ik er ook aan geloven; 9 maanden wachten. Wel kan ik hier op fok nu reageren zonder dat ik gespoilert word.
IK weet nu in ieder geval wat wel en niet kan. Dus van mij zul je geen last meer hebben, beloofdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:14 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
[..]
Is het zo erg?
Ik ben nu iig gewaarschuwd.
Gekkie, wij hebben nooit last van jou.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
IK weet nu in ieder geval wat wel en niet kan. Dus van mij zul je geen last meer hebben, beloofd
Die vond ik ook het mooistquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:05 schreef Timwonnacott het volgende:
Always going on about climate change is wel mooi gevonden
Jason Mamoa is echt wel onherkenbaarquote:Op zondag 18 mei 2014 08:28 schreef Verbal het volgende:
Deze zal vast al langs zijn gekomen. Zo niet, enjoy:
V.
Grappig, Drogo ken ik uit Stargate Atlantis (ronan?) en Littlefinger ken ik uit The Wire. Helaas worden beide series niet getoond in dat filmpje. Ze lijken in die series ook meer op de personages die ze nu spelen.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jason Mamoa is echt wel onherkenbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |