USA laten staan aub, anders krijg je mensen die op maandag gaan zeuren dat er pas na 21:30? over de nieuwe aflevering gesproken mag worden, aangezien die dan in Nederland op tv is geweest. Maandag ochtend is de nieuwe GoT uit in de USA dus vanaf dat moment mag er over gepost worden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Moet de [USA] er wel uit om het te laten passen, zie ik nu. Al staat die [USA] er ook voor de kat z'n viool. In Nederland is het op maandag al te zien.
Goeie!quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:15 schreef Forbry het volgende:
Sorry... geen quote uit de serie, maar vond dit toch wel een gepaste TT
why is that?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:36 schreef Tokamak het volgende:
Die wenkbrauwen van Emila Clarke, dát zijn pas spoilers!
Als we offtopic mogen quoten heb ik er nog wel één voor het volgende topicquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:15 schreef Forbry het volgende:
Sorry... geen quote uit de serie, maar vond dit toch wel een gepaste TT
idd, ik kijk de ep vaak maandag ochtend al en dan wil ik meteen vrijuit gaan posten/lezen hieroquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:20 schreef lord_bono het volgende:
[..]
USA laten staan aub, anders krijg je mensen die op maandag gaan zeuren dat er pas na 21:30? over de nieuwe aflevering gesproken mag worden, aangezien die dan in Nederland op tv is geweest. Maandag ochtend is de nieuwe GoT uit in de USA dus vanaf dat moment mag er over gepost worden.
hij?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een baasje![]()
Ben wel erg bang dat hij totaal niet gaat passen in de nieuwe X-men
Dit moet gebeuren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:51 schreef Khaleesi het volgende:
[ Spoiler ] De final battle in S07E10 gaat tussen Dany's en Arya's wenkbrauwen. [/ Spoiler]
nooitt geweten dat je een dwerg had bij de xmenquote:
Vecht dat maar met Ugjerke uit danquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:35 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Als we offtopic mogen quoten heb ik er nog wel één voor het volgende topic
Hell hath no fury like a woman scorned
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:04 schreef Forbry het volgende:
@KhaleesiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
couldn't agree morequote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:07 schreef Forbry het volgende:
Had/heb op dit moment niet zo'n zin om weer diep op dat spoiler-gedoe in te gaan. Wilde alleen nog wel even melden dat ik speculeren juist leuk vin, maar iedereen volgens mij wel toch? Als dat speculeren maar niet gebeurt op basis van trailers enzo (kan wel in spoilertags) of de boeken (helemaal niet in dit topic).
SERIE Wiki. Volgens velen (waaronder ikzelf) was hij overduidelijk gewoon hartstikke dood, maar Khaleesi vond het een twijfelgeval...quote:
Dat dacht ik ook al, maar denk... licht het voor de zekerheid toch nog even toequote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:10 schreef outtayourleague het volgende:
dat was dus ook een (niet zo overduidelijk) garpje
Dat win ik met een straatlengte voorsprongquote:
de mods lijken hier lange tenen te hebben...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:13 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, maar denk... licht het voor de zekerheid toch nog even toe
Prima.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:39 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dat win ik met een straatlengte voorsprong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het is dat ze zo'n lekker meisje is, anders was die verhaallijn van Dany al helemaal een telefoon-pak-momentje geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.
Zeik niet. Emilia is a dishquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:46 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Ze zijn net zo lenig als n turnmeisje. (En vrij fors.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |