abonnement Unibet Coolblue
pi_140001389




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.







Mei 2014 - Khaleesi ©



De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Tails tell tales
pi_140001435
Sorry... geen quote uit de serie, maar vond dit toch wel een gepaste TT :P
Tails tell tales
pi_140001485
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:15 schreef Forbry het volgende:
Sorry... geen quote uit de serie, maar vond dit toch wel een gepaste TT :P
't Is dat je me 5 seconden voor was met de laatste post, anders had ik dezelfde TT gemaakt. :')
Flesje bier
  donderdag 15 mei 2014 @ 22:16:46 #4
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140001491
Sorry, ik had niet door dat ik de lapo had.

Wilde "A mind needs books as a sword needs a whetstone" gebruiken. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_140001519
Brace yourself... Spoilers are coming...

OFF WITH HIS HEAD!!

Zoiets :P
Tralalalaaa
  donderdag 15 mei 2014 @ 22:20:16 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_140001673
Die lapo is een lastige. Sommige mensen vinden die nuances uit het boek fijn, anderen niet. Vaak betreft het gewoon achtergrondinformatie waar ze in de serie niet aan toekomen. Er zijn ook mensen die zelfs dat vervelend vinden. Maar imo moeten die niet zo zeiken. Het verschil zit het hem in de mate waarin mensen er last van hebben. Het gedoe hier verpest voor sommige mensen het kijkplezier. Dat moet je ten allen tijden vermijden. Om het kijkplezier voor beide groepen posters te vergroten, hebben de FTRmods ervoor gekozen zelfs 2 topics over deze serie te maken. Zodat boeklezers en nietlezers allebei kunnen posten wat ze willen. Daarom zijn referenties naar alles wat nog komen gaat in de boeken, zelfs al zijn het speculaties en is het nog zo vaag, niet welkom volgens de opgestelde regels, omdat ze voor somige kijkers een deel van de spanning eruit halen. Een RW, als je zou weten dat er iets zou gaan gebeuren die ep, was de schok al veel minder groot.

Daar staat dus tegenover dat ik me niet voor kan stellen dat verdieping over wat er gebeurt is het kijkplezier voor mensen weg kan nemen/verminderen. Ik heb hier zelf ook wel eens dingen verhelderd/geplaats aan de hand van boekkennis. Fine line, durf ik geen uitspraak over te doen, die lapo. Ik denk dt het niet stoort
Laffe huichelaar
pi_140001783
Persoonlijk vind ik achtergrond info bij dingen die in de serie al gebeurd zijn dan altijd wel weer heel leuk om te lezen :Y
Tails tell tales
pi_140001794
Zou sowieso vreemd zijn als Robert daar met Cersei lag te vrijen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 15 mei 2014 @ 22:22:44 #9
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140001807
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Die lapo is een lastige. Sommige mensen vinden die nuances uit het boek fijn, anderen niet. Vaak betreft het gewoon achtergrondinformatie waar ze in de serie niet aan toekomen. Er zijn ook mensen die zelfs dat vervelend vinden. Maar imo moeten die niet zo zeiken. Het verschil zit het hem in de mate waarin mensen er last van hebben. Het gedoe hier verpest voor sommige mensen het kijkplezier. Dat moet je ten allen tijden vermijden. Om het kijkplezier voor beide groepen posters te vergroten, hebben de FTRmods ervoor gekozen zelfs 2 topics over deze serie te maken. Zodat boeklezers en nietlezers allebei kunnen posten wat ze willen. Daarom zijn referenties naar alles wat nog komen gaat in de boeken, zelfs al zijn het speculaties en is het nog zo vaag, niet welkom volgens de opgestelde regels, omdat ze voor somige kijkers een deel van de spanning eruit halen. Een RW, als je zou weten dat er iets zou gaan gebeuren die ep, was de schok al veel minder groot.

Daar staat dus tegenover dat ik me niet voor kan stellen dat verdieping over wat er gebeurt is het kijkplezier voor mensen weg kan nemen/verminderen. Ik heb hier zelf ook wel eens dingen verhelderd/geplaats aan de hand van boekkennis. Fine line, durf ik geen uitspraak over te doen, die lapo. Ik denk dt het niet stoort
Ik zou het zelf niet erg vinden als ze in een tagje konden. :P

Maar vooral omdat ik zelf nog achter zulke dingen wil komen, wanneer ik de boeken lees. Ik begrijp wel dat dit een forum is voor series en dus eigenlijk de spoilerregels alleen van toepassing zijn op de serie, en niet op de boeken.

En daar ben ik ook picky in, soms kies ik ervoor om ze wel te lezen. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_140001825
quote:
10s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:16 schreef Ugjerke het volgende:
Sorry, ik had niet door dat ik de lapo had.

Wilde "A mind needs books as a sword needs a whetstone" gebruiken. :P
No problem en misschien die als volgende TT dan ofzo?
Tails tell tales
  donderdag 15 mei 2014 @ 22:24:01 #11
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140001876
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:23 schreef Forbry het volgende:

[..]

No problem en misschien die als volgende TT?
Moet de [USA] er wel uit om het te laten passen, zie ik nu. Al staat die [USA] er ook voor de kat z'n viool. In Nederland is het op maandag al te zien.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_140001964
quote:
10s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:24 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Moet de [USA] er wel uit om het te laten passen, zie ik nu. Al staat die [USA] er ook voor de kat z'n viool. In Nederland is het op maandag al te zien.
Wat mij betreft haal je dat weg dan.
Tails tell tales
pi_140002024
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef Monolith het volgende:
Zou sowieso vreemd zijn als Robert daar met Cersei lag te vrijen.
Huh? Ik moet wat terug gaan lezen geloof ik? :D Sloeg op de lapo dus.

[ Bericht 3% gewijzigd door Forbry op 15-05-2014 22:57:03 ]
Tails tell tales
pi_140002052
Toen ik begon met kijken van GoT had ik dus geen idee van 'typische episode 9' etc. Dus dat Ned een kopje kleiner gemaakt werd was een huge shocker!
De red Wedding was ik wel al per ongeluk op tv tegengekomen dus ik wist dat die kwam, alleen wanneer en hoe en waarom wist ik niet. Dus iets minder geschokt maar toch wel een flinke wtf.

En in seizoen 4 maakte ik de fout wel al een GoT topic te openen waarin ik Joff z'n mooie hoofd zag.
Maar dat was eigen schuld, had ik maar niet hier moeten kijken.

Wel vind ik het vervelend als er dan referenties gemaakt worden over dingen die nog moeten gebeuren. Ik ben liever volledig verrast. Ik wíl flabbergasted zitten kijken, wil zo graag in shock zijn!

Mij maakt het niet uit als er dingen besproken worden uit de boekjes die allang gebeurd zijn, die bijvoorbeeld in de voorgaande seizoenen hadden kunnen passen en verder geen uitwerking hebben op dingen die nog moeten gebeuren. Zoiets.
Tralalalaaa
pi_140002376
Mogen dat soort referenties ook niet in spoilertags dan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
  donderdag 15 mei 2014 @ 22:36:58 #16
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_140002533
Die wenkbrauwen van Emila Clarke, dát zijn pas spoilers!
pi_140002623
Waarom, dan heeft de topicpointer toch geen nut? De regel is 'elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis'.
Waarom zou het dan in een spoiler kunnen staan? Snap je wat ik bedoel?
Niet stom bedoeld ofzo hoor!
Tralalalaaa
pi_140002703
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Waarom, dan heeft de topicpointer toch geen nut? De regel is 'elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis'.
Waarom zou het dan in een spoiler kunnen staan? Snap je wat ik bedoel?
Niet stom bedoeld ofzo hoor!
Toch even terug komende op de trailers; die worden hier wél uitvoerig besproken. Dat zijn óók verwijzingen naar gebeurtenissen die nog niet in de serie zijn voorgekomen.
Er moet nu even 1 lijn getrokken worden. Even duidelijkheid.

Is er een mod die dit kan aanpassen? Of in ieder geval voor nu en altijd duidelijkheid kan scheppen? Mijn opmerkingen zijn fout, dat erken ik. Duidelijk.
pi_140002725
Nee klopt je hebt gelijk! Excuus voor mijn spoilertags :P
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
pi_140002802
Weet iemand trouwens van wie de muziek is in deze trailer rond 2:50-3:25?
Beneath the gold, bitter steel
pi_140002885
quote:
16s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:41 schreef Drankster het volgende:
SERIEUS DIT:

[ afbeelding ]
Is juist goed voor de variatie! Alles op hetzelfde continent wordt ook zo saai ;)
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
  donderdag 15 mei 2014 @ 23:00:15 #23
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_140003537
Ik vind het een lastige discussie. Het is hartstikke leuk om met anderen die de serie net zo intensief volgen als ik een beetje vooruit te kijken. Geredeneerd vanuit de ontwikkelingen in de laatste afleveringen. De grens tussen speculeren en refereren naar gebeurtenissen die nog niet zijn voorgenomen, vind ik dan erg dun. Als je die regel heel letterlijk neemt, zouden we niet eens dingen mogen suggereren, maar alleen maar praten over wat er in de aflevering te zien was en terug redeneren naar het verleden. Dan ben je eigenlijk alleen maar de voorgaande topics aan het quoten en dan gaat wat mij betreft de lol er snel af. Nieuwsgierigheid naar wat komen gaat is toch geen zonde?

Hetzelfde met die trailers die hier gepost worden, en reviews en FB-recaps. Die kun je posten en dan kunnen mensen zelf beslissen of ze die aanklikken en kijken of niet. Als je echt niks wil weten van wat er komen gaat mag je heus wel een béétje zelfbeheersing behouden om daar niet naar te kijken. Ook die mensen mogen heus wel een beetje rekening houden met anderen, die het wel leuk vinden om alvast wat vooruit te kunnen kijken.

Het is een topic zonder BOEKspoilers, dus de mensen die opmerkingen maken over dingen die verschillen in het boek en of heel anders liepen in het boek, of zijn toegevoegd uit het boek, snap ik. En als ik de ontwikkelingen in de serie door mensen die boek vijf al uit hebben geïnterpreteerd wil zien kijk ik wel in het boekentopic. Ik wil ook verrast kunnen worden door ontwikkelingen in de serie, maar een deel van de lol in het kijken zit er wel in dat bepaalde zaken soms al eerder aangekondigd worden en dat het leuk is om daar voorspellingen over te doen. Als hetook een topic zonder mogelijkheid tot speculeren wordt, ben ik denk ik niet de enige die dat een gemis vindt. Ook al moet dat in spoilers, ik zou op z'n minst een lans willen breken om die mogelijkheid hier in elk geval te houden.

[ Bericht 3% gewijzigd door outtayourleague op 15-05-2014 23:20:17 ]
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_140003804
Speculeren heb ik geen problemen mee, want je weet niet of je gelijk krijgt of niet. Zelfde als je een serie boeken leest, je kunt al speculeren waarom een personage iets doet etc en het is dan echt tof als je gelijk krijgt of je bent volledig verbaasd als je er gigantisch naast zat.
En een trailer kan ook misleidend zijn.
Maar als er echt geroepen wordt dat er nog grote gebeurtenissen staan te wachten, info met voorkennis dus, dat vind ik dan een ander verhaal.
Nee, er wordt niet gezegd wat en hoe etc., maar daar laat ik me liever echt door verrassen door de serie zelf.
Tralalalaaa
  donderdag 15 mei 2014 @ 23:17:22 #25
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_140004289
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:06 schreef Take_A_Picture het volgende:
Speculeren heb ik geen problemen mee, want je weet niet of je gelijk krijgt of niet. Zelfde als je een serie boeken leest, je kunt al speculeren waarom een personage iets doet etc en het is dan echt tof als je gelijk krijgt of je bent volledig verbaasd als je er gigantisch naast zat.
En een trailer kan ook misleidend zijn.
Ja, dat is juist zo leuk.
quote:
Maar als er echt geroepen wordt dat er nog grote gebeurtenissen staan te wachten, info met voorkennis dus, dat vind ik dan een ander verhaal.
Nee, er wordt niet gezegd wat en hoe etc., maar daar laat ik me liever echt door verrassen door de serie zelf.
Tja, daar heb je wel gelijk in. Ik denk daar zelf wat lichter over, maar daarvan vind ik de ophef wel terecht. We kunnen aan de andere kant toch wel overlaten aan de seriemakers dat er nog wel wat dingen gaan gebeuren neem ik aan, dat feit op zich zal toch niet zo'n verrassing zijn, maar goed.
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_140004429
quote:
10s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:24 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Moet de [USA] er wel uit om het te laten passen, zie ik nu. Al staat die [USA] er ook voor de kat z'n viool. In Nederland is het op maandag al te zien.
USA laten staan aub, anders krijg je mensen die op maandag gaan zeuren dat er pas na 21:30? over de nieuwe aflevering gesproken mag worden, aangezien die dan in Nederland op tv is geweest. Maandag ochtend is de nieuwe GoT uit in de USA dus vanaf dat moment mag er over gepost worden.
pi_140004927
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:15 schreef Forbry het volgende:
Sorry... geen quote uit de serie, maar vond dit toch wel een gepaste TT :P
Goeie! :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_140005045
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:36 schreef Tokamak het volgende:
Die wenkbrauwen van Emila Clarke, dát zijn pas spoilers!
why is that?

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 15 mei 2014 @ 23:35:18 #29
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_140005057
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:15 schreef Forbry het volgende:
Sorry... geen quote uit de serie, maar vond dit toch wel een gepaste TT :P
Als we offtopic mogen quoten heb ik er nog wel één voor het volgende topic :P

Hell hath no fury like a woman scorned
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_140005114
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:20 schreef lord_bono het volgende:

[..]

USA laten staan aub, anders krijg je mensen die op maandag gaan zeuren dat er pas na 21:30? over de nieuwe aflevering gesproken mag worden, aangezien die dan in Nederland op tv is geweest. Maandag ochtend is de nieuwe GoT uit in de USA dus vanaf dat moment mag er over gepost worden.
idd, ik kijk de ep vaak maandag ochtend al en dan wil ik meteen vrijuit gaan posten/lezen hiero
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 15 mei 2014 @ 23:46:17 #31
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_140005461
quote:
99s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

why is that?

[ afbeelding ]

Ze zijn net zo lenig als n turnmeisje. (En vrij fors.)
pi_140005565
Wat een baasje _O_

Ben wel erg bang dat hij totaal niet gaat passen in de nieuwe X-men
pi_140005675
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een baasje _O_

Ben wel erg bang dat hij totaal niet gaat passen in de nieuwe X-men
hij?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_140005676
[ Spoiler ] De final battle in S07E10 gaat tussen Dany's en Arya's wenkbrauwen. [/ Spoiler]
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  donderdag 15 mei 2014 @ 23:53:07 #35
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140005721
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:51 schreef Khaleesi het volgende:
[ Spoiler ] De final battle in S07E10 gaat tussen Dany's en Arya's wenkbrauwen. [/ Spoiler]
Dit moet gebeuren.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_140005736
quote:
99s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

hij?
Peter Dinklage
pi_140005810
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:53 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Peter Dinklage
nooitt geweten dat je een dwerg had bij de xmen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_140005926
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:35 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

Als we offtopic mogen quoten heb ik er nog wel één voor het volgende topic :P

Hell hath no fury like a woman scorned
Vecht dat maar met Ugjerke uit dan :P
Tails tell tales
pi_140006111
@Khaleesi

Ivm OP: ook op de GoT-serie-Wiki is de status van Orell "dead" ;)
Tails tell tales
  vrijdag 16 mei 2014 @ 00:05:17 #40
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_140006133
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 00:04 schreef Forbry het volgende:
@Khaleesi

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_140006203
Had/heb op dit moment niet zo'n zin om weer diep op dat spoiler-gedoe in te gaan. Wilde alleen nog wel even melden dat ik speculeren juist leuk vind, maar iedereen volgens mij wel toch? Als dat speculeren maar niet gebeurt op basis van trailers enzo (kan wel in spoilertags) of de boeken (helemaal niet in dit topic).
Tails tell tales
  vrijdag 16 mei 2014 @ 00:09:02 #42
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_140006239
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 00:07 schreef Forbry het volgende:
Had/heb op dit moment niet zo'n zin om weer diep op dat spoiler-gedoe in te gaan. Wilde alleen nog wel even melden dat ik speculeren juist leuk vin, maar iedereen volgens mij wel toch? Als dat speculeren maar niet gebeurt op basis van trailers enzo (kan wel in spoilertags) of de boeken (helemaal niet in dit topic).
couldn't agree more
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_140006248
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 00:05 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

:o
SERIE Wiki. Volgens velen (waaronder ikzelf) was hij overduidelijk gewoon hartstikke dood, maar Khaleesi vond het een twijfelgeval...
Tails tell tales
  vrijdag 16 mei 2014 @ 00:10:41 #44
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_140006286
dat was dus ook een (niet zo overduidelijk) garpje
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_140006362
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 00:10 schreef outtayourleague het volgende:
dat was dus ook een (niet zo overduidelijk) garpje
Dat dacht ik ook al, maar denk... licht het voor de zekerheid toch nog even toe :@
Tails tell tales
  vrijdag 16 mei 2014 @ 00:39:19 #46
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_140007040
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:58 schreef Forbry het volgende:

[..]

Vecht dat maar met Ugjerke uit dan :P
Dat win ik met een straatlengte voorsprong :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 00:13 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al, maar denk... licht het voor de zekerheid toch nog even toe :@
de mods lijken hier lange tenen te hebben...
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
  vrijdag 16 mei 2014 @ 01:07:51 #47
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_140007691
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 00:39 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

Dat win ik met een straatlengte voorsprong :P

Prima.

Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_140008161
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ :9
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 02:27:24 #49
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_140008242
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 02:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ :9
Het is dat ze zo'n lekker meisje is, anders was die verhaallijn van Dany al helemaal een telefoon-pak-momentje geweest.
Oh.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 03:46:59 #50
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_140008543
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:46 schreef Tokamak het volgende:

[..]


Ze zijn net zo lenig als n turnmeisje. (En vrij fors.)
Zeik niet. Emilia is a dish O+

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')