Groot huisquote:
Bijna 100m2. Maar gewoon wifi op balkon dat zal het wel zijn. Maar in de zon kijken is altijd op zo'n ding.quote:
Is niet echt fijn op het balkon.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Bijna 100m2. Maar gewoon wifi op balkon dat zal het wel zijn. Maar in de zon kijken is altijd op zo'n ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door chufi op 16-05-2014 19:28:05 ]
Nope, het plantsoen/parkje zit rondom...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het zit aan de verkeerde kant. De rookkant zit links, ik ga er wel eens kijken
Tijd voor een nieuwe traditie, stelletje vastgeroeste types!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In 40+ wordt er weinig meer gewisseld MM.
Hooguit van medicatie.
Ow jee....veertigers die hip en modern gaan doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe traditie, stelletje vastgeroeste types!
Misschien ga ik wel een Harley Davidson kopen ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow jee....veertigers die hip en modern gaan doen.
Zolang je je dan maar niet aan gaat sluiten bij een motorclub, want dan ben je binnenkort een crimineel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel een Harley Davidson kopen ...
Owww... Misschien dat ik eerst een motorrijbewijs moet kopen of zal ik dat als crimineel niet eens nodig hebbenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je je dan maar niet aan gaat sluiten bij een motorclub, want dan ben je binnenkort een crimineel.
o jeeeeeeeeeeeeee midlifecrisis gespotquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn we hier toch altijd!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:32 schreef Deisyy het volgende:
Vrijdagavond! Wees een beetje lief voor elkaar
Ah... waarom niet gedaan dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee joh
Die gedachte had ik 15 jaar geleden of zo ...
Die ligt morgenvroeg wer om 6 uur in dr nest met ....quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Zijn we hier toch altijd!![]()
Veel plezier daar
Mijn broer gaat een vette tocht maken en heeft een fiets gekocht. Er zit geen fietsketting op maar een kunststof iets. Prachtig ding. Vet duur maar jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Met zichzelf denk ikquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ligt morgenvroeg wer om 6 uur in dr nest met ....
een fiets is wel iets anders dan een Harley Davidsonquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn broer gaat een vette tocht maken en heeft een fiets gekocht. Er zit geen fietsketting op maar een kunststof iets. Prachtig ding. Vet duur maar ja
Slotje bedanktquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
een fiets is wel iets anders dan een Harley Davidson![]()
maar ook stoer natuurlijkvooral dat slot klinkt retespannend
EEn beetje fiets kan ook in de centen lopen hoor...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
een fiets is wel iets anders dan een Harley Davidson![]()
maar ook stoer natuurlijkvooral dat slot klinkt retespannend
jaja, weet ik, maar ik vond het wel grappig enzoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
EEn beetje fiets kan ook in de centen lopen hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |