Volgens mij heeft de tourdirectie dat ergens in de afgelopen jaren ook gedaan. Ik denk dat dat gevoelsmatig gebeurt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waar leg je de grens echter, wat als 30% valt?
Wil je er nog wat tomaat en paprika bij?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Als Bling vandaag meestrijdt voor de zege eet ik hier een stuk uit de vloer.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je er nog wat tomaat en paprika bij?
Lastige discussie, misschien moet je de gevallenen gewoon op 1 minuut zetten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de tourdirectie dat ergens in de afgelopen jaren ook gedaan. Ik denk dat dat gevoelsmatig gebeurt.
Oké dankjewel. Maar nu nog even voor het nieuwe wielrennen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je overwinning in de FOK! subpoule. Dat kan niet meer fout.
En ik sta ook. Het is ongekend.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:17 schreef Mani89 het volgende:
Wat een stel Evans haters hier zeg, hij gaat hier gewoon de Giro winnen jawel![]()
![]()
Juist wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:34 schreef Mykonos het volgende:
49 seconden voor Evans...
Maar ja, we moeten nog maar zien hoe goed hij gaat klimmen, in de Trentino was hij ook weer niet zó indrukwekkend.
We gaan winnen. 1-2quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaan we winnen vandaag?
[ afbeelding ]
http://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=26038quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:38 schreef heywoodu het volgende:
Waar kun je eigenlijk de uitslag zien? Ik vind dat zo vaag altijd bij de Giro met die Gazzetta-site van ze
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=26038
Wordt nog aangevuld.
Tja, over het stilleggen van het peloton door Cancellara in de Tour destijds wordt door sommigen nog steeds geweend omdat er toen toevallig een paar Rabo's vooraan zaten. Er is geen regel over, zelfs geen ongeschreven regel, om bij een massale valpartij de koers stil te leggen in volle finale, dus je kunt niemand iets verwijten als het niet (of wel) gebeurt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zou bijna pleiten voor een generaal pardon vandaag als ik die schade zo zie..
Waar is mijn dark horse Arredondo gebleven?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Ah, meer:
http://www.procyclingstat(...)Stage_6_Montecassino
Snap niet dat ze het niet doen zoals bij de Tour, waar vaak binnen 2-3 minuten na aankomst iemand al in de uitslag staat..
Wegquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is mijn dark horse Arredondo gebleven?
74e op 4:31, eerste 98 staan erop en nog geen Arredondo.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Weening ook niet bij de eerste 73?
En Landa? Moet normaal gesproken ook in de eerste groep meezitten, of lag hij ergens in de berm?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
74e op 4:31, eerste 98 staan erop en nog geen Arredondo.
Purito op 7:43
Daar gaat weer een renner in mn poule (en met mij bij velen vermoed ik)quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:48 schreef Drebbelman het volgende:
Zal me verbazen als Purito morgen nog aan de start staat.
Ja er blijft niks van mijn Poule over met Kittel, Purito en Martin..quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar gaat weer een renner in mn poule (en met mij bij velen vermoed ik)
Ach, iedereen had Purito en Kittel, en velen (ook ik) zullen Martin gehad hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:52 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja er blijft niks van mijn Poule over met Kittel, Purito en Martin..
Zo zie je maar weer dat je alleen de Toto kan winnen als je er de ballen verstand van hebt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:53 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ach, iedereen had Purito en Kittel, en velen (ook ik) zullen Martin gehad hebben.
Kittel en Martin zijn er al aan, Kelderman, Bol, Haas en Landa liggen voor het grootste gedeelte op het wegdekquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar gaat weer een renner in mn poule (en met mij bij velen vermoed ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |