NM verwijderd.quote:
Beter tattoo's dan NMquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar maak je geen vrienden mee
[ afbeelding ]
Zou m'n hand er rood op slaan.quote:
Leuk gifje.quote:
Cool, eindelijk de streetcred in Bulgarije waar ik al die jaren naar hunkerdequote:Op donderdag 15 mei 2014 13:49 schreef Dven het volgende:
Johannes is in de laatste 10 minuten zo'n 63% in aanzien gestegen.
quote:A beautifully elegant visualization of perhaps one of the most ferocious events that can occur in the universe has been released by NASA. This supercomputer simulation, produced by the Albert Einstein Institute, demonstrates what happens when two neutron stars collide and form a black hole.
Neutron stars are one of several possible endings for a star. They form when a huge star, around 8 to 30 times the mass of our Sun, explodes in a supernova. They’re only city size, around 12 miles (20 kilometers) in diameter, but size isn’t everything and they certainly pack a punch with a mass about 1.4 times that of our Sun. To put that into perspective, a cubic centimeter of neutron star matter would weigh more than Mount Everest.
When neutron stars collide a spectacular event ensues. In this simulation, scientists placed a mismatched pair of neutron stars, weighing 1.4 and 1.7 solar masses, 11 miles apart and watched the fateful event play out. As the stars start to whirl toward each other, immense tidal forces warp the crusts of the stars and the smaller star explodes, spewing its hot and dense contents that then begin spiral around the system. As the stars merge, the overwhelming mass acquired by the larger star causes it to collapse, and a black hole is born.
Watch the mesmerizing simulation unfold in full below:
These events are particularly interesting because scientists believe that they may result in short gamma-ray bursts (GRBs). These short GRBs are immense bursts that emit the same amount of energy as all of the stars in our entire galaxy combined produce in a year, in only around 2 seconds. Since these events are over in the blink of an eye observing them in space has proved quite a challenge, but NASA’s Swift mission has been capturing GRB afterglows which has led to a significant increase in our comprehension of these events.
korte samenvatting, dankquote:
ok gaayquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neutron Stars Rip Each Other Apart to Form Black Hole
Ik stel artiesten die zichzelf dusdanig weten te verkopen ook wel op prijs. Zo rijk worden en eigenlijk zo weinig presterenquote:
Hmm. Dit gaat mij een beetje boven de pet.quote:
wat?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:50 schreef Syntix het volgende:
Waar de fuck is Gam / Alg [Fifa 14: Fut] mee bezig
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:50 schreef Syntix het volgende:
Waar de fuck is Gam / Alg [Fifa 14: Fut] mee bezig
quote:Spelontwikkelaar Bohemia Interactive heeft bevestigd dat hackers zijn servers hebben aangevallen. Daarbij is misschien broncode buitgemaakt van de survivalgame DayZ, maar de aanvallers zouden geen toegang hebben gehad tot gebruikersdata.
Snap er niks vanquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Dan denken dat deze sc struggles heeft
Maver heeft een psychose geloof ik en sommigen treiteren hem en anderen komen er weer voor op of zo.quote:
Het is geen VBLquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Maver heeft een psychose geloof ik en sommigen treiteren hem en anderen komen er weer voor op of zo.
Snap niet dat zo'n mod niet ingrijpt er staat nu ook al meerdere keren kanker dit kanker dat.
Wat is het internet soms toch fijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Maver heeft een psychose geloof ik en sommigen treiteren hem en anderen komen er weer voor op of zo.
Snap niet dat zo'n mod niet ingrijpt er staat nu ook al meerdere keren kanker dit kanker dat.
Zeker omdat ik het helemaal geen moeite vind om op een hond te passen. Hoe meer hoe beterquote:
Zal wel weer zo'n crimineeltje zijn dan. Bulgarijequote:Op donderdag 15 mei 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker omdat ik het helemaal geen moeite vind om op een hond te passen. Hoe meer hoe beter
Vriendin heeft een paar schoenen cadeau gekregen.
Hij zal wel weer leuk gaan verdienen op z'n volgende tour als dat er allemaal zomaar van af kan
Nee. Engelsman.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal wel weer zo'n crimineeltje zijn dan. Bulgarije
quote:He once owned a hotel in Margate called Fatty Towers, which specifically catered for larger customers, with features such as extra large beds and baths as well as fatty meals
Man you are surrounded by idiotsquote:
Jealous much?quote:
Ik welquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je naast een mongool woont die zichzelf cabaretier noemt?
Ja enorm
Gewoon 10 keer top 40 gehaald en nog steeds z'n geld verdienen met royalties en concerten terwijl jij in Goidschalxoord van je WW'tje aan het genieten benquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je naast een mongool woont die zichzelf cabaretier noemt?
Ja enorm
Smaken verschillen natuurlijk maar men heeft in ieder geval stukken meer bereikt dan dat jij hebt gedaan, om maar een willekeurige nobody te noemen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat heeft Jan Smit ook.
Zegt niemand iets dit soort dooddoeners.
Welke?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:15 schreef Dven het volgende:
Fles Dalmore cadeau gekregen omdat ik een weekje op een hond pas
Tja als ik de norm zou zijn leefden we in een vertiefte wereld beste Dven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk maar men heeft in ieder geval stukken meer bereikt dan dat jij hebt gedaan, om maar een willekeurige nobody te noemen.
King Alexander IIIquote:
eensquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja als ik de norm zou zijn leefden we in een vertiefte wereld beste Dven.
Smaakt wel een beetje?quote:
Zag net de prijs ja. Best flink.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:54 schreef Saind het volgende:
[..]
T schijnt. Nooit op zelf. Een vriend van me vond m mooi wel. Vooral aardig aan de prijs
Duur hoeft niet per se lekker te zijn natuurlijk, als je het niet lust geef maar hierquote:
doe maar gekquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
Jongens wat voor (sterke)drank zal ik halen? Ik wil even naar de Mitra gaan morgen.
Via vrienden heb ik vernomen dat Bacardi lemon Ice Tea lekker is. Dus wil even wat mixjes proberen vrijdag.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Via vrienden heb ik vernomen dat Bacardi lemon Ice Tea lekker is. Dus wil even wat mixjes proberen vrijdag.
gayquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Via vrienden heb ik vernomen dat Bacardi lemon Ice Tea lekker is. Dus wil even wat mixjes proberen vrijdag.
Uh okquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beetje mixen is niks mis mee. Whisky erbij
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
Dus wil even wat mixjes proberen vrijdag.
Maar vodka Smirnoff was afgekeurd door jou terwijl ik dat altijd in huis hadquote:
en bierquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook niks mis mee. Maar jij drinkt alleen Blue Label ik weet het.
Gewoon een goede whisky en als je knettertterwaus wilt worden wat Inso zegt pure wodka.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er een website is die mij dat kan vertellen. isgielaldood.nl of zoietsquote:
Zet hem net aan hij is helemaal opgefokt geraakt zit te schelden over de stomme regelsquote:
Dat laatste is een ramp het eerste een zegenquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er een website is die mij dat kan vertellen. isgielaldood.nl of zoiets
net zoiets als http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Ik raak een beetje in de war van al die mensen die Waterreus als UI hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zag net filmpje op nos.nl
Volgens mij is hij al flink in de war.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik raak een beetje in de war van al die mensen die Waterreus als UI hebben.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik raak een beetje in de war van al die mensen die Waterreus als UI hebben.
Alleen paupers drinken Blue Labelquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niks mis mee. Of bevestig ik nu alleen maar je puntquote:
Gewoon een Leffe? 3 euro of zo.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:10 schreef Dven het volgende:
Wat kost een leffe in de kroeg in Nederland?
schavuite ndat het zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:10 schreef Elan het volgende:
Wat een betweters in dat 3FM topic beetje haten op VI
Dankquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon een Leffe? 3 euro of zo.
Dubbel en trippel iets meer.
Coolquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen dank.
Ga je Leffe importeren?
Kijk wat ik vond :
[ afbeelding ]
Mooi he
Waar is dit?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen dank.
Ga je Leffe importeren?
Kijk wat ik vond :
[ afbeelding ]
Mooi he
Nee herinrichting is wel rond nu.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:15 schreef Dven het volgende:
[..]
CoolHeb nog een boekje over het oude Oud-Beijerland. Mooi is dat. Is de Bierkade inmiddels af?
En nee, geen import. Hier in de kroeg 1.50, wilde alleen weten hoe de verhouding lag
Zie je goed. Bijnaam was 'De Moordenaar'quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat die trein nou gewoon over het dorpsplein of zie ik dat verkeerd?
is dit waar nu de heeren en moods zitten?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen dank.
Ga je Leffe importeren?
Kijk wat ik vond :
[ afbeelding ]
Mooi he
Ja. Hotel Barona is De Heeren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dit waar nu de heeren en moods zitten?
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dit waar nu de heeren en moods zitten?
Aha aha.quote:
Baas.quote:
Volgens mij zijn de sporen er uit gehaald bij de nieuwe bekeiing toch? Kan me herinneren dat ze er op het plein nog wel waren, bij het klaagmuurtje (waar al die oudjes stonden te ouwehoeren).quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Baas.
Ding reed altijd gewoon over de Oostdijk waar nu de winkels zitten zeg maar de sporen zitten er nog in.
Zou kunnen, Heeinz heeft hem aan mij gestuurd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
had ik deze gemaakt of is dit een nieuwe?
Klaagmuurtje zitten ze nog inderdaad rest zijn ze er uit gehaald alleen aan het einde van de Oostdijk zitten nog wel sporen als je richting Diepenhorststraat loopt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de sporen er uit gehaald bij de nieuwe bekeiing toch? Kan me herinneren dat ze er op het plein nog wel waren, bij het klaagmuurtje (waar al die oudjes stonden te ouwehoeren).
RIP klaagmuurtjeNu die lelijke trappen.
Volgens mij had Grammulation de definitieve. Na al die jaren kan ik zijn naam nog altijd niet correct uittypenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
had ik deze gemaakt of is dit een nieuwe?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij had Grammulation de definitieve. Na al die jaren kan ik zijn naam nog altijd niet correct uittypen
Gramulanion dus
Polen deed niet eens mee toenquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja
Inso stond toen achter het doel
Volgens mij kon Inso toen nog niet eens staanquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja
Inso stond toen achter het doel
Liever De Regenjas met al zijn overacting.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Johnny in Oranje is best een leuk programma.
Koning voetbal ook. Gister de herhaling nog maar eens gekeken voor Boogerd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Johnny in Oranje is best een leuk programma.
Johnny is natuurlijk een generatiegenoot van die gasten en weet wat ze tof vinden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Liever De Regenjas met al zijn overacting.
Al vinden de spelers De Mol natuurlijk veel relaxter
Ik heb gelukkig nog nooit Koning Voetbal gekeken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Koning voetbal ook. Gister de herhaling nog maar eens gekeken voor Boogerd.
Dat bedoel ik idd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee. Of bevestig ik nu alleen maar je punt
Al heb je voor een kwart van het geld dat je moet aftikken whisky van dezelfde kwaliteit of beter.
Boogerd kan alles leuker maken, hij doet tegenwoordig ook elke dag uren lang commentaar bij de Giro op Eurosport.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Koning voetbal ook. Gister de herhaling nog maar eens gekeken voor Boogerd.
Harry was vroeger wel leuk in die filmpjes met Jaap Stam, maar nu is het inderdaad een kneus.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johnny is natuurlijk een generatiegenoot van die gasten en weet wat ze tof vinden.
Harry is een rasmongool die denkt dat iedereen zijn infantiliteit leuk vind
Met Spaan en Vermeegen was hij ook leuk. Hij is nu gewoon irritant en overdreven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:46 schreef Pascalus het volgende:
Harry was vroeger wel leuk in die filmpjes met Jaap Stam, maar nu is het inderdaad een kneus.
Dat verschijnsel zie je helaas vaker bij lieden die Johannes van hun voornaam heten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Harry was vroeger wel leuk in die filmpjes met Jaap Stam, maar nu is het inderdaad een kneus.
Ik keek een keer een stukje van Leven als een Prof. Harry zei tegen het amateurteam: "Jullie krijgen je eigen veld!" Vervolgens zie je zo'n pannakooi van 2 bij 4 op het terrein van de amateurclub.
Uh, oké.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat verschijnsel zie je helaas vaker bij lieden die Johannes van hun voornaam heten.
Harry in Beljoe Horizontjequote:Op donderdag 15 mei 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij ging hij mensen lastig vallen in de landen waar NL tegen moet.
Is nog best prijzig om naar Chili en Australië te gaan.
Johannes Vermeegen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat verschijnsel zie je helaas vaker bij lieden die Johannes van hun voornaam heten.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Henricus Bernardus Johannes roepnaam Harryquote:
Ah dat wist ik niet eens. Zo ging dat vroeger he, zo een soort naam had mijn vader ook. Roepnaam Frans.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Henricus Bernardus Johannes roepnaam Harry
Dan hebben je ouders echt een hekel aan je.
Volgens mij is het een poging om mij mad te krijgen. Lukt alleen niet echt. Misschien moet Elan nog een poging wagen.quote:
Fransiequote:Op donderdag 15 mei 2014 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet eens. Zo ging dat vroeger he, zo een soort naam had mijn vader ook. Roepnaam Frans.
Goede comeback.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je die van Iwanius gehad?
Vreselijk ja al vind ik Thijmen nog wel gaan, dat is volgens mij ook een redelijk ouderwetse naam.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Fransie![]()
Jammer dat die mensen hun kinderen allemaal kutnamen geven tegenwoordig, Vlinder Sterre Thijmen
Diegene die dat geplaatst heeft waarschijnlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:55 schreef Elan het volgende:
Er staat een geniale nasi met biefstuk in dat topic iemand die al geprobeerd?
Nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Diegene die dat geplaatst heeft waarschijnlijk.
Scherp als boter deze man.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Diegene die dat geplaatst heeft waarschijnlijk.
Gewoon je kind Lex noemen toch.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Vreselijk ja al vind ik Thijmen nog wel gaan, dat is volgens mij ook een redelijk ouderwetse naam.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon je kind Lex noemen toch.
Jongen of meisje maakt dan niet veel uit
Doet me denken aan WimLex dus neequote:Op donderdag 15 mei 2014 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon je kind Lex noemen toch.
Jongen of meisje maakt dan niet veel uit
Ik vond het vooral een pittige uitspraak van Johannes. Lefgozer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat is ook best wel een scherpe opmerking
Gewoon je kind Corrie noemen ja togquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet me denken aan WimLex dus nee
Ik zou het niet zo snel weten eigenlijk. Iets simpels in ieder geval.
Hij wordt wel een beetje bijdehand ja. Moeten we niet hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond het vooral een pittige uitspraak van Johannes. Lefgozer.
Of in een wigwam wil wonen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:57 schreef Pascalus het volgende:
Stijn, dat is pas een tyfusnaam.
Dan weet je gewoon dat je kind later van Darts gaat houden.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gewoon je kind Corrie noemen ja tog
Pascal kom je wel vaak tegen. Bij de kapperszaak dan hahaha!quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gewoon je kind Corrie noemen ja tog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |