quote:Regels Guinnes Book of World Records recordpoging Radiomaken
Giel moet alle nummers zelf instarten
-Ieder nummer moet door Giel worden aangekondigd of afgekondigd
-Giel moet alle onderwerpen/items aankondigen en is leidend bij de interviews
-Ieder nummer dat gespeeld wordt duurt minimaal twee en maximaal zes minuten
-Het programma is live, niets mag van te voren zijn opgenomen
-Een nummer mag maar één keer in de drie uur worden gespeeld
-Gasten zijn welkom, maar moeten worden geinterviewd op de gebruikelijke radiomanier. Een gast -mag niet langer dan één minuut achter elkaar praten.
-Een uur radiomaken levert vijf minuten pauze op, die krijg je pas aan het einde van het uur. De pauzes mogen worden opgespaard.
-De uitzending moet te horen zijn op een officieel radiostation
-Alles moet live worden uitgezonden vanuit een regulier radiostation
Ik kijk nog liever verplicht 6 minuten lang naar de getamponeerde flamoes van Heleen van Royen terwijl ze voorleest uit Vijftig Tinten Grijs dan dat ik nu naar 3fm luister.quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:23 schreef Pandaplint het volgende:
Mijn radio ligt inmiddels drie huizenblokken verderop.
Marc-Marie is tenminste nog een leuk persoonquote:Op donderdag 15 mei 2014 07:33 schreef JDude het volgende:
Toch had ik niet gedacht dat ooit nog iemand de radio/TV zou gaan halen met een nog irritantere stem dan Marc-Marie Huijbregts.
Jandino flikt het.
Insecten eten is nog tot daar aan toe, maar een goede medium biefstuk niet etenquote:Op donderdag 15 mei 2014 07:54 schreef sneakydesert het volgende:
Eet gewoon zo'n sprinkhaan Jandino, met je kip
Ja, hij zei net dat hij het moeilijk vond om daar mee te stoppen dan om te stoppen met rokenquote:
Maar goed, je gaat vandaag je collega dus mee uit vragenquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:21 schreef 3rdRock het volgende:
beetje laat en niet gehoord, maar Jandino
nee, op z'n vroegst maandag ivm vrije dagen en weekend....quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar goed, je gaat vandaag je collega dus mee uit vragen?
wel doen he dit keer, niks te verliezenquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, op z'n vroegst maandag ivm vrije dagen en weekend....
behalve m'n waardigheid, respect en aanzien.........quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wel doen he dit keer, niks te verliezen
Nee, nee en nee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
behalve m'n waardigheid, respect en aanzien.........
Juist.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, nee en nee.
Juist door actie te ondernemen krijg je meer waardigheid.
Ander werk zoekenquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:42 schreef Symphonic het volgende:
Hij klonk nog verrassend helder venaochtend.
Kan helaas alleen in de auto luisteren, kan op mijn werk momenteel niet streamen
vorige week belde......wil z'n grap terugquote:
Lol, m'n collega zegt juist net: hij klinkt nog aardig opgewekt en helderquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:21 schreef Zaktabak het volgende:
Giel krijgt het nu best moeilijk zo te horen.
Dat wel, maar het is te horen dat hij langer moet nadenken en loomer klinkt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lol, m'n collega zegt juist net: hij klinkt nog aardig opgewekt en helder
Da's waarquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, deze radio-edit
stuk sneller, slecht geknipt etc
James klinkt opeens als een soort knabbel & babbelquote:
Deed me een beetje denken aan die slechte Dj's die niet van de pitch-control af kunnen blijvenquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
James klinkt opeens als een soort knabbel & babbel
Oh ja, mooi is dat altijdquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:53 schreef knep het volgende:
[..]
Deed me een beetje denken aan die slechte Dj's die niet van de pitch-control af kunnen blijven.
BROEDER!quote:
quote:
Baasquote:
Die vent is zo divers, van country tot rockquote:
Eens. Blij dat ik hem live op RW heb gezien.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die vent is zo divers, van country tot rockalles
Oh ik hoor het pas voor het eerst, is ze er de hele week al?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ze doet het heel mooi.
De hele week al.
Ja, ze doet elke dag een liedje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:29 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik hoor het pas voor het eerst, is ze er de hele week al?
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)-Weelden-live-op-3FMquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:29 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik hoor het pas voor het eerst, is ze er de hele week al?
Ah daar is de vrolijkheid zelve.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze TT is met een beetje ironie neem ik aan?
Neequote:Op donderdag 15 mei 2014 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
Nee, muis.
Het is daadwerkelijk leuk wat Gieltje doet.
Spambeerquote:
Tja soms moet je dingen gewoon de markt op pushen. Apple is er ook stinkend rijk mee gewordenquote:
De Jehovastrategie.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja soms moet je dingen gewoon de markt op pushen. Apple is er ook stinkend rijk mee geworden
Inderdaadquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toen Di-Rect nog best aardige plaatjes maakte.
Irowel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat betekent Jezus in jouw leven?quote:
Dit is niet nutteloos, dit is de waarheidquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind Giel ook wel leuk deze week.
Eigenlijk altijd wel maar ja.
#nuttelozepost
Ik vind ze nu zeker niet minder. Wel anders.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toen Di-Rect nog best aardige plaatjes maakte.
Godverdommequote:
Van Borsato?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is niet nutteloos, dit is de waarheid
Volgens Jehova's stond Jezus voor paalquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat betekent Jezus in jouw leven?
Verdommequote:
Pics van jezusje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij er altijd maar een beetje bij hingquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens Jehova's stond Jezus voor paal
Dat staat als een paal bovenwater.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij er altijd maar een beetje bij hing
Jezus is toiletpapier.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij trok ook onze shit zich aan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jezus is toiletpapier.
...Voel je hem aankomen?
Bedankt Hans.quote:
Wat heeft Hans hiermee te makenquote:
Bazig ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:52 schreef Pandaplint het volgende:
Verdomme. Dat overhemd van Gerard_________!
67procent manquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:53 schreef DeLuna het volgende:
http://www.quest.nl/test/ben-jij-een-echte-man-of-een-echte-vrouw
Voor wie zich verveelt.
Ik ga hem ff doen... ik weet nite of ik de uitslag durf te postenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:53 schreef DeLuna het volgende:
Voor wie zich verveelt.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:53 schreef DeLuna het volgende:
Voor wie zich verveelt.
Een evil eend, dat is wat ik zie.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zou ik als man een naakte vrouw in moeten zien..
Lekker stereotype tochquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat zie je hier:
Een landschap
Tieten.
Paar vragen verderop
Wat zie je hier:
een lekker wijf
een bikini die niet match.
wie heeft deze test gemaakt? het zijn niet echt genuanceerde antwoorden.
Ik ging meer richting "ik veeg er mijn reet mee af"quote:
Dat landschap iddquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat zie je hier:
Een landschap
Tieten.
Paar vragen verderop
Wat zie je hier:
een lekker wijf
een bikini die niet match.
wie heeft deze test gemaakt? het zijn niet echt genuanceerde antwoorden.
Ik mis de "droge" antwoorden zoals: een vrouw die een auto wast.quote:
Ik dacht dat'ie ook aan een kruis bleef plakkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ging meer richting "ik veeg er mijn reet mee af"
Maat whatever works for you.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht dat'ie ook aan een kruis bleef plakken
ienimannimuisquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Je bent 60% man.
Ik ben net zoveel man als SC![]()
Match made in heavenquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Je bent 60% man.
DUDE!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Je bent 60% man.
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Je bent 60% man.
Is dat al een criterium?quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Joh ik weet toch wel dat ik een wijf ben![]()
Heb ik, in andere woorden, vaker te horen gekregen....
Zo van "jij kan echt goed praten/luisteren i.t.t. m'n ex"
ex-vergelijkingenquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Of dequote:Op donderdag 15 mei 2014 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben wel redelijk vrouwelijk hoor in sommige dingenquote:
Dat doe ik ook, maar was helaas geen vraag in de test.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben wel redelijk vrouwelijk hoor in sommige dingen
Ik huil snel bij films en goede gesprekken enzo
Niet zo'n problemen meequote:
Niks mis mee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben wel redelijk vrouwelijk hoor in sommige dingen
Ik huil snel bij films en goede gesprekken enzo
Maar nu eerlijk toegeven: Je hebt Steeksleutel geantwoord!!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo’n dingetje om dingen te dingesen
inbussleutel natuurlijk. Ik weet heelveel over gereedschap.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar nu eerlijk toegeven: Je hebt Steeksleutel geantwoord!!
Oh ja en:
DANKJEWEL VOOR HET MEEDOEN!
Je bent 60% man.
Deze zeer zorgvuldig samengestelde seksetest telt 15 vragen. Elk ‘mannelijk’ antwoord wordt beloond met 1 punt. Elk ‘vrouwelijk’ antwoord betekent 0 punten. Omdat jij 9 punten bij elkaar hebt gesprokkeld, ben jij op basis van jouw antwoorden 60% man en 40% vrouw.
Okay, wat is dit?quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
inbussleutel natuurlijk. Ik weet heelveel over gereedschap.
Steeksleutels zijn om moeren vast te maken.
kurkentrekker waarbij je heel toevallig ook bierflessen mee kunt openen. Hét gereedschap voor een gezellige avond.quote:
Helaas, het is een bierflesopener waarmee je toevallig ook wijnflessen van hun kurk kan ontdoen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
kurkentrekker waarbij je heel toevallig ook bierflessen mee kunt openen. Hét gereedschap voor een gezellige avond.
Een vleugelkurkentrekkerquote:
Het enige juiste antwoordquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hét gereedschap voor een gezellige avond.
Zolang je maar niet zo een rooie bek krijgtquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
Is het al 5 uur?
Straks lekker spaghetti eten a la Lady en de vagebond
[ afbeelding ]
ik krijg een beetje een dubbel gevoel bij die opmerkingquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zo een rooie bek krijgt
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik krijg een beetje een dubbel gevoel bij die opmerking
Wel hij is aardig aan het aftakelen tov van het begin.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar er valt dus nog niks te merken?
"Zweeds huppelkutje"quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
Megahit
En natuurlijk het nog veel betere origineel
Zei hij datquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
"Zweeds huppelkutje"
- Michiel Antonius Adrianus Beelen
Ja. Elke keer bij de megahit, net als het verhaal dat hij ook de remix eerst 'mwaoh' vond, en later steeds beter.quote:
Ah okquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja. Elke keer bij de megahit, net als het verhaal dat hij ook de remix eerst 'mwaoh' vond, en later steeds beter.
Jammer van het kenteken...quote:
henkde_j had dat kunnen photoshoppenquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer van het kenteken...
B JC was beter geweestBart Jan Cune
Nee, volgens mij is hij nog met een kerstUI voor Pino bezig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
henkde_j had dat kunnen photoshoppen
Kan ik trouwens ook wel. Maar ik ben onderweg van mediavormgeversbureau naar klant.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
henkde_j had dat kunnen photoshoppen
oh is die nog niet klaar?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is hij nog met een kerstUI voor Pino bezig.
Wat heb ik nou weer fout gedaanquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
pfff van sommige mensen word ik zo moe...
[/liefdagboek]
Je voelt je aangesproken dus je zal het ook wel weten hequote:Op donderdag 15 mei 2014 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer fout gedaan?
Ik ben me van geen kwaad bewustquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken dus je zal het ook wel weten he
Ik word moe van een bepaald vrouw persoon hier in huis.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer fout gedaan?
Scharen is de enige oplossing.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word moe van een bepaald vrouw persoon hier in huis.
Chop Suey?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:37 schreef DeLuna het volgende:
Dit nummer is echt nostalgisch voor mijMiddelbare school alles.
Op school hadden wij in de fietskelder een ruimte waar zo'n beetje alle alternatievelingen bij elkaar kwamen in de pauzes en daar draaiden we dan keiharde muziek zoals dit nummer. Beetje in de 4e/5e klas.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Chop Suey?
Dat is voor mij ook middelbare schooltijdhoe kan dat nou, we schelen 8 jaar! En ik heb maar 6 jaar op de middelbare school gezeten en het nummer kwam ergens uit toen ik in de 4e zat...
Ah zo, dan was het wel al een aardig oud nummerquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op school hadden wij in de fietskelder een ruimte waar zo'n beetje alle alternatievelingen bij elkaar kwamen in de pauzes en daar draaiden we dan keiharde muziek zoals dit nummer. Beetje in de 4e/5e klas.
Owh dat wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Geem scharen in huis?
[ afbeelding ]
Heldquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henkie
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Het gaat niet om hoe het eruit ziet maar wat je er mee bewerkstelligdquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:15 schreef JDude het volgende:
Zulks een lof voor een paint die me een paar minuten kostte.
In anderhalf uur zoveel mogelijk mensen beledigen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoop dat ze dit ook een keer bij VI doen zo'n recordpoging.
Gewoon Louis uitnodigen dan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In anderhalf uur zoveel mogelijk mensen beledigen.
Kieft als gast moet dat wel lukken met z'n coke.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoop dat ze dit ook een keer bij VI doen zo'n recordpoging.
Zat die echt aan de coke dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kieft als gast moet dat wel lukken met z'n coke.
http://www.powned.tv/nieu(...)zat_aan_de_coke.htmlquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Zat die echt aan de coke dan?
Weet wel dat hij aardig zoop een periode bij Sport 1
Haten op 4x4quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
miley cyrus
beetje 538 / Q-music muziek...
Jij vindt het natuurlijk een compleet top nummer...quote:
Brons- en SCgod ook.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij vindt het natuurlijk een compleet top nummer...
quote:
"Haaaaiiii!!"quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:54 schreef sneakydesert het volgende:
De achterkant van z'n auto.
[ afbeelding ]
Donderdag Skydag op stage.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
#TEAMTIMBER JE WEET TOG
Zit je nu alweer Sky te luisteren?
Ik vond een half uur Sky in de friettent in de pauze wel weer genoeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |