quote:Regels Guinnes Book of World Records recordpoging Radiomaken
Giel moet alle nummers zelf instarten
-Ieder nummer moet door Giel worden aangekondigd of afgekondigd
-Giel moet alle onderwerpen/items aankondigen en is leidend bij de interviews
-Ieder nummer dat gespeeld wordt duurt minimaal twee en maximaal zes minuten
-Het programma is live, niets mag van te voren zijn opgenomen
-Een nummer mag maar één keer in de drie uur worden gespeeld
-Gasten zijn welkom, maar moeten worden geinterviewd op de gebruikelijke radiomanier. Een gast -mag niet langer dan één minuut achter elkaar praten.
-Een uur radiomaken levert vijf minuten pauze op, die krijg je pas aan het einde van het uur. De pauzes mogen worden opgespaard.
-De uitzending moet te horen zijn op een officieel radiostation
-Alles moet live worden uitgezonden vanuit een regulier radiostation
Ik kijk nog liever verplicht 6 minuten lang naar de getamponeerde flamoes van Heleen van Royen terwijl ze voorleest uit Vijftig Tinten Grijs dan dat ik nu naar 3fm luister.quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:23 schreef Pandaplint het volgende:
Mijn radio ligt inmiddels drie huizenblokken verderop.
Marc-Marie is tenminste nog een leuk persoonquote:Op donderdag 15 mei 2014 07:33 schreef JDude het volgende:
Toch had ik niet gedacht dat ooit nog iemand de radio/TV zou gaan halen met een nog irritantere stem dan Marc-Marie Huijbregts.
Jandino flikt het.
Insecten eten is nog tot daar aan toe, maar een goede medium biefstuk niet etenquote:Op donderdag 15 mei 2014 07:54 schreef sneakydesert het volgende:
Eet gewoon zo'n sprinkhaan Jandino, met je kip
Ja, hij zei net dat hij het moeilijk vond om daar mee te stoppen dan om te stoppen met rokenquote:
Maar goed, je gaat vandaag je collega dus mee uit vragenquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:21 schreef 3rdRock het volgende:
beetje laat en niet gehoord, maar Jandino
nee, op z'n vroegst maandag ivm vrije dagen en weekend....quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar goed, je gaat vandaag je collega dus mee uit vragen?
wel doen he dit keer, niks te verliezenquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, op z'n vroegst maandag ivm vrije dagen en weekend....
behalve m'n waardigheid, respect en aanzien.........quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wel doen he dit keer, niks te verliezen
Nee, nee en nee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
behalve m'n waardigheid, respect en aanzien.........
Juist.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, nee en nee.
Juist door actie te ondernemen krijg je meer waardigheid.
Ander werk zoekenquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:42 schreef Symphonic het volgende:
Hij klonk nog verrassend helder venaochtend.
Kan helaas alleen in de auto luisteren, kan op mijn werk momenteel niet streamen
vorige week belde......wil z'n grap terugquote:
Lol, m'n collega zegt juist net: hij klinkt nog aardig opgewekt en helderquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:21 schreef Zaktabak het volgende:
Giel krijgt het nu best moeilijk zo te horen.
Dat wel, maar het is te horen dat hij langer moet nadenken en loomer klinkt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lol, m'n collega zegt juist net: hij klinkt nog aardig opgewekt en helder
Da's waarquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, deze radio-edit
stuk sneller, slecht geknipt etc
James klinkt opeens als een soort knabbel & babbelquote:
Deed me een beetje denken aan die slechte Dj's die niet van de pitch-control af kunnen blijvenquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
James klinkt opeens als een soort knabbel & babbel
Oh ja, mooi is dat altijdquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:53 schreef knep het volgende:
[..]
Deed me een beetje denken aan die slechte Dj's die niet van de pitch-control af kunnen blijven.
BROEDER!quote:
quote:
Baasquote:
Die vent is zo divers, van country tot rockquote:
Eens. Blij dat ik hem live op RW heb gezien.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die vent is zo divers, van country tot rockalles
Oh ik hoor het pas voor het eerst, is ze er de hele week al?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ze doet het heel mooi.
De hele week al.
Ja, ze doet elke dag een liedje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:29 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik hoor het pas voor het eerst, is ze er de hele week al?
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)-Weelden-live-op-3FMquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:29 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik hoor het pas voor het eerst, is ze er de hele week al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |