quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:52 schreef Klokov het volgende:
Damn, dikke autocrazeHeb maar 1 van de 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:52 schreef Klokov het volgende:
Damn, dikke autocrazeZeker een kettlebell op je hoofd gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ff in de navel spugen en gaanquote:
quote:
haha idd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoek ff op susteren in pta.
4 topics ofzo welke auto hij moet kopen![]()
Fucking shopped sowieso..beetje onnatuurlijke vorm.quote:
Pooier / kermisklantauto #1.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Niet voor een BMW X6 gaan.
[ afbeelding ]
Precies, zwaar mislukte crossoverquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Pooier / kermisklantauto #1.
Met afstand de lelijkste BMW ooit.
Er bestaat gewoon een slag mensen (including Susteren, Dima en nog een paar hier op Fok) die niet leren van hun eigen gedrag en niet ontvankelijk zijn voor adviezen van anderen. Als je dat je hele leven vol houdt, krijg je dit soort afwijkende gedachtenkronkels/gedrag.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha idd.
een kaasversleten jaguar met 6ton op de teller van 10k lol
dat was een half jaar terug het plan toch?
E65 is niet mooi idd, maar qua aanschafprijs nog wel te doen. 16K voor een 760Li met 445pk, 178KKm lijkt mij netjes. Onderhoud is in het F-segment altijd duur.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen beetje onhaalbare kaart voorlopig. Een E65 is nog wel te doen, alleen rijdend houden is wel erg duur. Onderhoudsbeurtje aan zo'n V8, setje banden. Wegenbelasting
Ik denk dat Cor manager is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Nee z'n passie voor auto's is hobbymatig heeft ie laatst verteldquote:
Dat doe je toch gewoon met een verfspuit zag ik onlangs in een documentaire/film.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:34 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die gewoon op de vangrail aan het tannen zijn![]()
Fuck..me..
Waar sta je? A20?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:34 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die gewoon op de vangrail aan het tannen zijn![]()
Fuck..me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |