Gast jij zat in het oude maagden topicquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met curry. Hmmm, heerlijk. Zo moet je de vrouwtjes verwennen.
Kom jij eens met je wilde seksverhalen dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gast jij zat in het oude maagden topic
Wat weet jij nu over vrouwtjes verwennen
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha heb echt hard gelachen om die mega post in userfoto's. Gast draagt gewoon stropdassen enzo naar havo5![]()
gast heb jij zijn solide 8pack gezien met die slurf jezusquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik post ook in topics waarin mensen klagen dat ze niet af kunnen vallen. Ben ik nu dus ook een dikzak blijkbaar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Hoe kun je dan als leraar je pokerface nog strak houden als je dat voor je ziet zitten
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gast heb jij zijn solide 8pack gezien met die slurf jezus
Unox knaks? Loempia? Kroket? Bratwurst?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik houd niet van frikandel.
Sorry hoor, maar daar geloof ik niks van. Frikandel is fucking lekker hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik houd niet van frikandel.
Denk eerst aan het milieu, daarna aan wat je zelf wilt. Je wilt toch ook een schone planeet achterlaten voor je kleinkinderen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:04 schreef fathank het volgende:
Welke auto zal ik kopen?
Alfa 159?
7-serie?
Caddilac gts?
Jaguar s-type?
Dode caliber?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:04 schreef fathank het volgende:
Welke auto zal ik kopen?
Alfa 159?
7-serie?
Caddilac gts?
Jaguar s-type?
Dode caliber?
Ik hoop dat je ironisch bent nu.quote:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha heb echt hard gelachen om die mega post in userfoto's. Gast draagt gewoon stropdassen enzo naar havo5![]()
Zoek ff op susteren in pta.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat je ironisch bent nu.
Die komen er niet dus fuck dat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:10 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Denk eerst aan het milieu, daarna aan wat je zelf wilt. Je wilt toch ook een schone planeet achterlaten voor je kleinkinderen.
zijn topics in fotografie dan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoek ff op susteren in pta.
4 topics ofzo welke auto hij moet kopen![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zijn topics in fotografie dan.die gast is zo onzeker als het kan man. 100 topics over welke kankerlens je moet hebben.
_
Ik wou laatst nog in de kont worden gepakt door een vrouw niets wilds aanquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Kom jij eens met je wilde seksverhalen dan?
heerlijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik wou laatst nog in de kont worden gepakt door een vrouw niets wilds aan
Alfa is veel te zwaar en een halve Opel, Amerikanen zijn kwalitatief minder en de S-Type is het ook net-niet (als het toch een Jaguar moet zijn, dan een aluminium XJ). Blijft over de 7-serie: veruit de beste uit deze lijst.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:04 schreef fathank het volgende:
Welke auto zal ik kopen?
Alfa 159?
7-serie?
Caddilac gts?
Jaguar s-type?
Dode caliber?
welke waggie heb jij?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alfa is veel te zwaar en een halve Opel, Amerikanen zijn kwalitatief minder en de S-Type is het ook net-niet (als het toch een Jaguar moet zijn, dan een aluminium XJ). Blijft over de 7-serie: veruit de beste uit deze lijst.
precies jeroentjequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heerlijk
ik geniet meer als de lul echt is ( van een man dus ) ben geen homo hoor
idd gewoon genieten is hetquote:
E38 is veruit de mooiste 7seriequote:Op donderdag 15 mei 2014 21:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alfa is veel te zwaar en een halve Opel, Amerikanen zijn kwalitatief minder en de S-Type is het ook net-niet (als het toch een Jaguar moet zijn, dan een aluminium XJ). Blijft over de 7-serie: veruit de beste uit deze lijst.
Alleen beetje onhaalbare kaart voorlopigquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind de huidige 7 toch de mooiste. Die vorige ziet er al zo verouderd uit.
Niet voor een BMW X6 gaan.quote:
Deze man weet! Bmw koop je met je hele familie als je turks bent en minimaal 6 broers hebt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:30 schreef Jahr00n het volgende:
bmw net als mercedes sjonnie bak
audi 4 de real bazen
Lol een suv zonder fatsoenlijke 4x4 en amper genoeg hoofdruimte op de achterbank voor Dimaquote:
X6quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Niet voor een BMW X6 gaan.
[ afbeelding ]
das een dinky toyquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Niet voor een BMW X6 gaan.
[ afbeelding ]
Oef! Jammer dat die bak er niets kan. Hij ziet er wel prachtig uit verder.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol een suv zonder fatsoenlijke 4x4 en amper genoeg hoofdruimte op de achterbank voor Dima
Waardeloze auto. Koop dan een Range Rover als je het terrein in wil en zo als je op de weg blijft koop je een Cayenne Turbo
Een wat?quote:
Zo'n wagen rijdt hier in het dorp ook. Doe altijd ff m'n muziek uit als die langs komt rijden, wat een bruut geluidquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Bohhhals ik het geld had, toch wel één van mijn favoriete waggies op dit moment.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop van niet, dan zou ik heel raar springenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Typ gewoon '<programma> pdf' in Google.
[..]
Alright thanks. Geldt dit ook voor de squat trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |