Hehe, ja. Menno de secretaresse. Leuk mantelpakje erbij...quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:33 schreef kwakz0r het volgende:
Office manager. Dat is toch gewoon secretaresse?
Het gaat toch om het koken en niet om entertainment (toch, toch ?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
TV / Masterchef Holland - SBS6 18.30-19.30 uur
In TV is het toch logischer hoor. Daar liep de topchef-serie ook. (en het is niet op NET5..)
Niet, niet... Topchef was vooral entertainmentquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
Het gaat toch om het koken en niet om entertainment (toch, toch ?)
Dit topic loopt al vanaf vorig jaar. Vandaar de NET5.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
TV / Masterchef Holland - SBS6 18.30-19.30 uur
In TV is het toch logischer hoor. Daar liep de topchef-serie ook. (en het is niet op NET5..)
Kooktalentenjachten heeft een langere geschiedenis in TV dan in CUL...quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:10 schreef Schaapje82 het volgende:
[..]
Dit topic loopt al vanaf vorig jaar. Vandaar de NET5.
Ken best. Ik lichtte de net5 toe. De plaatsing zal me een worst wezen, ik verdwaal altijd in fora.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kooktalentenjachten heeft een langere geschiedenis in TV dan in CUL...
Deze reeks loopt al vanaf 2013, hier in CUL, net zoals andere kookprogramma's.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kooktalentenjachten heeft een langere geschiedenis in TV dan in CUL...
Bizarre eters staat ook in TV... Moet dat ook naar CUL dan?
Wedden van niet? TV / [RTL 5 Topchef] #180: Geef me seizoen 1!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Deze reeks loopt al vanaf 2013, hier in CUL, net zoals andere kookprogramma's.
CUL / Masterchef Australië, seizoen 6 #2
CUL / SBS6: My Kitchen Rules #2
CUL / Masterchef: The Professionals 2014
CUL / [SBS6] MasterChef Canada
CUL / Masterchef AUS: The Professionals
CUL / [TV] Junior MasterChef #4 Zaterdag 19:00 uur SBS6
Dat is wel gebeurd. Nu de op nog :p Maar is bekend waar dat vandaan gehaald kan wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:30 schreef megamandy het volgende:
En over de TT heb ik al in in het feedback topic gevraagd om het te veranderen naar sbs6 maar daar komt geen reactie op
Wel eens andere versies van Masterchef gezien?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 08:48 schreef MutedFaith het volgende:
Die dramaverhalen van iedereen, dat is zo typisch nederlands.
Volgens mij mag je aan Nederlandse TV programma's alleen meedoen als je een ernstige ziekte hebt gehad, of een of ander ander persoonlijk drama nog moet verwerken.
De Britse editie op de BBC doet daar niet zo aan hoor!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wel eens andere versies van Masterchef gezien?
De amerikaanse en de australische zeker wel. Maar misschien moeten we ons zogen maken dat koken en kanker zo vaak samen gaat in Nederlandquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:15 schreef minilot het volgende:
[..]
De Britse editie op de BBC doet daar niet zo aan hoor!
Ja. De Britse doet 't helemaal niet. De Australische vele malen minder. Wel wat achtergrond, maar niet alleen maar drama-verhalen en -kandidaten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wel eens andere versies van Masterchef gezien?
Mee eens!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:50 schreef MutedFaith het volgende:
Die gozer zonder gezichtsuitdrukking is vooralsnog de enige die een beetje consistent kookt
Ik vermoed de knot zelf. Misschien hebben ze een hekel aan iemand met een afwijkende haarstijl?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:21 schreef RobinOok het volgende:
Mij een beeeeetje teveel human intrest en beetje veel happy peppy sfeer, maar liever dat dan aan afzeiksfeer. Dus ik vind het wel okay en blijf wel kijken.
Verbaas me wel hoe snel jullie altijd een hekel aan iemand kunnen hebben. Wat is er nou mis met die knot?
Nope, al vind ik het niet mooi.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vermoed de knot zelf. Misschien hebben ze een hekel aan iemand met een afwijkende haarstijl?
Ja, maf hè?!quote:Op zondag 22 maart 2015 16:32 schreef RobinOok het volgende:
Kwartelei open maken?
Schelpjes spoelen in zout water?
Ik dacht meer concierge.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:33 schreef kwakz0r het volgende:
Office manager. Dat is toch gewoon secretaresse?
Oh, zo komt hij tot nu toe niet op mij over. Ik vind hem juist wat stilletjes, hij mag wel wat meer aan het woord zijn juist.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:23 schreef minilot het volgende:
Nope, al vind ik het niet mooi.
Zijn haar interesseert me niks. Ik vind 'm een heel onprettige dictie hebben, zijn gezichtsuitdrukkignen bezorgen me de kriebels en hij heeft een manier van doen die ik echt vervelend vind om naar te kijken.
Ik kan het niet helpen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op, dit betreft een komende uitzending, dus wil je de kruiden niet weten, lees het dan niet.
Once upon a midnight dreary, while I pondered weak and weary...
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:34 schreef Schaapje82 het volgende:
Iemand aanwezig die mij duidelijkheid kan verschaffen over een Spaans gerecht dat klinkt als: escarivalda.
Het zou uit Cataloenja (ook even op gehoor geschreven) moeten komen.
En nu ik toch bezig ben, nog een rijtje kruiden(mixen) (waar ik zo zelf ook nog wel via google de juiste spelling probeer te achterhalen, maar misschien is iemand hier sneller):Wordt dit in het Nederlands zo verteld of in het Engels/Spaans? Ik help je wel meezoeken haha, vind ik leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op, dit betreft een komende uitzending, dus wil je de kruiden niet weten, lees het dan niet.
In ieder geval zal het uit Catalonië komen.吴 曼 迪
In principe Nederlands, maar op z'n Spaans uitgesproken door Gary. Weet dan weer niet hoe goed zijn Spaans is, dus daarom is het een beetje moeilijk inschatten wat de juiste spelling is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wordt dit in het Nederlands zo verteld of in het Engels/Spaans? Ik help je wel meezoeken haha, vind ik leuk.
In ieder geval zal het uit Catalonië komen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:41 schreef Schaapje82 het volgende:
[..]
In principe Nederlands, maar op z'n Spaans uitgesproken door Gary. Weet dan weer niet hoe goed zijn Spaans is, dus daarom is het een beetje moeilijk inschatten wat de juiste spelling is.
Zou fijn zijn als je het kon vinden. Zal zo zelf ook nog wel zoeken, maar maak eerst de rest van de uitzending even af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zie ik namelijk geen gerecht wat op de uitspraak lijkt haha.吴 曼 迪
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:43 schreef megamandy het volgende:
[..]Ja, zou goed kunnen. Laten we het daar maar op houden. Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zie ik namelijk geen gerecht wat op de uitspraak lijkt haha.Once upon a midnight dreary, while I pondered weak and weary...
Ze mochten toch proeven en ruiken?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:42 schreef RobinOok het volgende:
(weet alleen niet zeker of ik de djinten en ketoembar niet zou hebben omgewisseld, is toch vervelend als ze de zaadjes malen)
Ja dat was echt grappig!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:50 schreef RobinOok het volgende:
Ja, maar als je het puur op smaak/geur moet doen is de kans groot dat je gaat twijfelen. Zeker onder druk.
Wat ik trouwens hilarisch vind, of eigenlijk juist niet, is dat ze heel stellig citroenblad als antwoord afkeurden net (best streng), het moest limoenblad zijn, vervolgens komt er een sterrenchef en wat zegt die dat ie gaat gebruiken? Citroenblad!!!
U heeft 8 van 15 punten gehaald (53.33%)quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:42 schreef RobinOok het volgende:
Oooh, gisteren deden ze een Indonesische ingrediënten Quiz!
Bijna gelijk aan de mijne.
http://www.aziatische-ing(...)ingredienten-quiz-1/
Ik had dan ook gewoon alles goed, net als die Indo.
(weet alleen niet zeker of ik de djinten en ketoembar niet zou hebben omgewisseld, is toch vervelend als ze de zaadjes malen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |