SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Bekijk deze YouTube-video
Extra Gifjes:
Alle Topchef gifjes en quotes bij de hand hebben? Dat kan! Nu is er de Topchef gifjes & quotes-app!
Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Omdat seizoen 1 gewoon het beste was
Hele afgelopen week moeten missen... nu is het afgelopenquote:Op maandag 3 december 2012 19:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Omdat seizoen 1 gewoon het beste was
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Je hebt niet veel gemist.quote:Op maandag 3 december 2012 20:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hele afgelopen week moeten missen... nu is het afgelopen![]()
twitter:Smartcook twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 19:46:53“@vossius: “@Lennartheij: Wanneer begint een nieuw seizoen @RTLTopchef @vossius @Smartcook” dat zullen we nog wel eens zien!!!! reageer retweet
twitter:vossius twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 19:45:27“@Lennartheij: Wanneer begint een nieuw seizoen @RTLTopchef ? #kwijlenbij6sterren @vossius @Smartcook” dit was de laatste. reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef roos85 het volgende:
twitter:Smartcook twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 19:46:53“@vossius: “@Lennartheij: Wanneer begint een nieuw seizoen @RTLTopchef @vossius @Smartcook” dat zullen we nog wel eens zien!!!! reageer retweet
twitter:vossius twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 19:45:27“@Lennartheij: Wanneer begint een nieuw seizoen @RTLTopchef ? #kwijlenbij6sterren @vossius @Smartcook” dit was de laatste. reageer retweet
twitter:RuudRTweet twitterde op maandag 03-12-2012 om 20:49:40@Smartcook @vossius Het enige programma dat m'n mama niet wil missen is van de buis. Ik hoop voor haar dat 't slechts tijdelijk is. #Topchef reageer retweet
Het was natuurlijk ook wel mooi geweest.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
er mag nog wel een (anti-)helden seizoen komen hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het was natuurlijk ook wel mooi geweest.![]()
uitgegaan als een nachtkaars zo
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Daar teken ik voorquote:Op maandag 3 december 2012 21:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
er mag nog wel een (anti-)helden seizoen komen hoor.![]()
Rico
Wat me leuk lijkt is (RTL, let U op?):quote:
De beste en leukste (zeg, laatste 3 dagen gehaald) en de meest spraakmakende kandidaten van alle seizoenen bij elkaar... en daar de master-topchef uit krijgen (incl diepte-interviews: ben je doorgegaan met koken? Heb je er iets van opgestoken? Ben je blij met je deelname of heb je veel negatieve reacties gehad?) uit zien te krijgen. Maar dan op basis van kookkunsten EN entertainmentwaarde
Ik heb van Julius bericht gehad dat Topchef misschien in najaar 2013 terugkomt, maar er is nog niks zeker.... Snik.....![]()
Ach het programma is echt over zijn hoogtepunt heen. Voor mij is het wel genoeg geweest. Ik kijk al 2 seizoenen niet meer.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
Gelukkig ziet RTL inmiddels ook wel in dat het niets meer wordt.quote:Op zondag 16 december 2012 18:54 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik heb van Julius bericht gehad dat Topchef misschien in najaar 2013 terugkomt, maar er is nog niks zeker.... Snik.....Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Vanavond Julius als reisleider bij RTL 5
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Ik word altijd misselijk van zijn pelikaankin.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Haten op Julius zijn kin is zoooo seizoen 1.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:02 schreef hexje het volgende:
Ik word altijd misselijk van zijn pelikaankin.![]()
![]()
De man die ons bij elkaar brachtquote:Op maandag 4 februari 2013 14:17 schreef roos85 het volgende:
Morgen en volgende week is Julius te zien in Wie is de reisleider?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Iig 3/4e van het duoquote:
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |