abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 oktober 2014 @ 11:55:05 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_145847178
**BREAKING NEWS** MASTERCHEF: THE PROFESSIONALS RETURNS TUESDAY 4th NOVEMBER BBC2 - Let the countdown begin!

Aldus de FB van Masterchef. U mist hier op de foto Michel Roux jr. Dat klopt, hij is niet meer van de partij. Wegens gesteggel over commerciėle dingen zijn hij en de BBC uit elkaar gegaan.

Marcus Wareing is de opvolger van Michel. Gelukkig zijn Gregg en de blikken van Monica nog steeds wel aanwezig.

Precieze uitzenddata en tijden volgen nog. w/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 oktober 2014 @ 14:10:05 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_145851149
O tof, dat wordt weer smullen :Y)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_145897339
Ik ga Roux echt missen denk ik, hij was echt fantastisch in dit programma. Oprecht trots als iemand een mooi gerecht gemaakt had, en die 'ik ben niet boos ik ben verdrietig' blik als iemand er een zooitje van gemaakt had. *;
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 november 2014 @ 13:17:49 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146250999
quote:
There's a new judge in town as two Michelin-starred chef Marcus Wareing enters the kitchen to help find the next MasterChef: The Professionals champion. In the latest series of the competition, the acclaimed chef joins forces with formidable perfectionist, chef Monica Galetti, and MasterChef's seasoned diner, Gregg Wallace, to seek out up-and-coming culinary stars.

In the first heat, five ambitious chefs from across the country begin their bid for the coveted title with a total of three daunting tests to determine who is good enough to progress to the next round, and who must be sent home.

Cooking in a brand new MasterChef kitchen, the first challenge they face is the Signature Dish Test. The five chefs have one hour to cook one plate of food that showcases just what they can do, before one must leave.

The remaining four chefs then face Monica's terrifying Skills Test, where they must impress both Monica and Gregg with their abilities in 20 minutes or less. In this episode, they must attempt the notoriously difficult croquembouche.

The four chefs are put through their paces by Marcus Wareing for the first time, when he sets them his version of the infamous Invention Test. First Marcus demonstrates one of his favourite recipes to viewers at home. Here it's his signature quail dish - poached quail breast served with netto pesto, crispy bacon, radicchio, finished with quail sauce and pine nuts.

Marcus then gives the chefs the main ingredient for the dish, a larder containing the rest of the components in Marcus' dish, and an array of other high quality ingredients. In their final chance to impress, the four have just ten minutes to compose a quail-based dish and one hour to cook an inspired plate of food which will prove they are worthy of a quarter-final place.

Marcus and Monica then have the difficult task of comparing notes on their two tests to decide which chef must go home and which three will make it through to the next round.
Morgen 21.00u (NLtijd) BBC2
Woensdag en donderdag ook om 21u.
  maandag 3 november 2014 @ 14:44:45 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146253825
*check*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 november 2014 @ 20:49:28 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146306863
Nog 11 minuten!
pi_146307415
0 minuten
pi_146307743
*zapt*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 november 2014 @ 21:12:22 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146308027
Michel Roux stond nog in de krant vandaag
http://www.express.co.uk/(...)xpress-news-showbiz+(Daily+Express+%3A%3A+News+%2F+Showbiz+Feed)
  woensdag 5 november 2014 @ 01:21:57 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146318448
Bekeken.

Iets andere opzet dan voorheen. Marcus vanaf het begin erbij, terwijl Michel pas later kwam opdagen.
Ook vond ik Marcus vriendelijker dan ik hem ooit in andere programma's heb gezien.
En ze hoeven niet meer iets na te koken dat door Michel->nu Marcus is voorgedaan.
Wel het hoofdingrediėnt,.maar verder vrije keuze wat er mee te doen.
Opzet komt iets eerlijker bij mij over.

Over de kandidaten: die parkinson, trillende, chef kan wel koken, maar het blijft allemaal wel erg traditioneel Brits en altijd weer de getourneerde worteltjes en de pureetjes en de erwtjes.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 5 november 2014 @ 14:51:27 #11
348984 wiijntje
in vino veritas
pi_146331240
En wat ook zo geweldig is: een heel uur kijken ZONDER reclame!!

Doei RTL, SBS, 24 kitchen
pi_146333403
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 01:21 schreef golfer het volgende:
Bekeken.

Iets andere opzet dan voorheen. Marcus vanaf het begin erbij, terwijl Michel pas later kwam opdagen.
Ook vond ik Marcus vriendelijker dan ik hem ooit in andere programma's heb gezien.
En ze hoeven niet meer iets na te koken dat door Michel->nu Marcus is voorgedaan.
Wel het hoofdingrediėnt,.maar verder vrije keuze wat er mee te doen.
Opzet komt iets eerlijker bij mij over.

Over de kandidaten: die parkinson, trillende, chef kan wel koken, maar het blijft allemaal wel erg traditioneel Brits en altijd weer de getourneerde worteltjes en de pureetjes en de erwtjes.
Ik heb het even bekeken, maar werd er niet heel warm van eigenlijk :@ Vond Michel Roux toch een betere uitstraling hebben.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_146333838
Ik heb hier geen bbc, zijn er ergens online nog mogelijkheden binnen NL?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 november 2014 @ 16:04:19 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146333956
quote:
15s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:02 schreef Selestha het volgende:
Ik heb hier geen bbc, zijn er ergens online nog mogelijkheden binnen NL?
Hola installeren en dan via de I-player kijken van de BBC.
pi_146334388
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:04 schreef borisz het volgende:

[..]

Ja, dan kun je ook Channel 4 en ITV online kijken en terugkijken. Alleen even een profiel aanmaken met een Engelse postcode.
pi_146334858
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:14 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, dan kun je ook Channel 4 en ITV online kijken en terugkijken. Alleen even een profiel aanmaken met een Engelse postcode.
Ik heb al een profiel met Engelse postcode bij Channel 4; maar het geeft mij de boodschap ''this program is not available in your area''

Oh wacht.. daar heb ik Hola dus voor nodig. Ga ik even regelen :)
pi_146334954
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:04 schreef borisz het volgende:

[..]

Leuke software, goede tip!
pi_146346264
*O*
  donderdag 6 november 2014 @ 01:04:21 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146356025
Geen tortellini kunnen maken. Wat een faal. :(
Poef.....gone! ©golfer
pi_146380467
Had iemand niet ff in oude topic kunnen roepen dat er nieuw seizoen begonnen was ?
Nu eerste 2 afleveringen gemist.

Maar ben er ook weer bij :)
pi_146381917
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 20:25 schreef ddx het volgende:
Had iemand niet ff in oude topic kunnen roepen dat er nieuw seizoen begonnen was ?

Die was te diep weggezakt in de stofnesten van Fok!

Koken voor de restaurant critics vanavond
  vrijdag 7 november 2014 @ 01:42:10 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146390569
Die Schot is voorlopig wel mijn favoriet. Leuke nieuwe combinaties. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 7 november 2014 @ 08:36:10 #23
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146392340
Ook al is Marcus een stuk minder erg dan vroeger, ik vind het gewoon nog steeds best een vervelend mannetje. :'(

Ik mis Michel zo! Whhheeeeeeeehhhhheeeeehhhhh.
Zijn negatieve kritiek voelde nooit als (af)zeiken, zijn bedenkingen vooraf ook niet als stiekem hopen op falen. Alles wat hij zei wilde je horen.
  vrijdag 7 november 2014 @ 08:48:19 #24
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146392499
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146393101
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 08:36 schreef RobinOok het volgende:
Ook al is Marcus een stuk minder erg dan vroeger, ik vind het gewoon nog steeds best een vervelend mannetje. :'(

Ik mis Michel zo! Whhheeeeeeeehhhhheeeeehhhhh.
Zijn negatieve kritiek voelde nooit als (af)zeiken, zijn bedenkingen vooraf ook niet als stiekem hopen op falen. Alles wat hij zei wilde je horen.
quote mezelf maar
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 19:12 schreef computergirl het volgende:
Ik ga Roux echt missen denk ik, hij was echt fantastisch in dit programma. Oprecht trots als iemand een mooi gerecht gemaakt had, en die 'ik ben niet boos ik ben verdrietig' blik als iemand er een zooitje van gemaakt had. *;
Marcus W. is minder verveldend dan ik gedacht had
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')