http://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=404quote:Boete voor broekplassende coureur
Een 27-jarige Belgische vrouw heeft
een rijverbod van drie maanden en een
boete van 1000 euro gekregen omdat ze
veel te hard op de snelweg reed.De
vrouw had in haar broek geplast en
wilde naar huis,meldt Hln.be.
De vrouw scheurde met 204 kilometer per
uur over de snelweg,toen ze door de
politie in een onherkenbare politieauto
werd gevolgd en aangehouden.Ze had naar
eigen zeggen in haar broek geplast,en
wilde zo snel mogelijk naar huis.
De rechter had weinig begrip voor haar
situatie,en legde haar een rijverbod en
boete op."En als ze wil,kan ze daar nog
een pamper bij krijgen",zei hij.
Tja foutje.. ik dacht, die 10 minuten extra kunnen er ook nog wel bij..quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Waarom ben je dan ook zo dom om eerst nog eens boodschappen te gaan doen?!
Dat laatste is waar. Heb het nog niet gezegd, maar misschien durf ik het na een paar glazen wijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:09 schreef appelepent het volgende:
Vermakelijk verhaal. Denk dat je je vriendin beter de waarheid kan vertellen. Ze zal je hooguit uitlachen. Als ze denkt dat je vreemd gaat heb je een groter probleem.
Dat eerste ook hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:24 schreef Leeuwerik02 het volgende:
[..]
Dat laatste is waar. Heb het nog niet gezegd, maar misschien durf ik het na een paar glazen wijn.
Als mij dit zou overkomen zou mijn vriendin blauw liggen van het lachen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:19 schreef appelepent het volgende:
[..]
Dat eerste ook hoor.
Ze zal echt niet boos worden, en bovendien ruim je toch je eigen rotzooi op.
Ik van de week ook helaas. Had een valbeveiliging aan op het werk maar die knelde af blijkbaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:15 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Is mij ooit gebeurd toen ik een jaar of 12 was. Ik zat te gamen wilde niet stoppen om even te pissen. Nouja, toen ik uiteindelijk toch ging, was het al te laat. De broek heeft nog tijden in een hoekje op m'n kamer gelegen
Omdat?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:28 schreef CafeRoker het volgende:
Dit is wel een aardige reden om nooit een tweedehands auto te kopen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:58 schreef Leeuwerik02 het volgende:
Ik was iets later in m'n straat dan gebruikelijk, alle parkeerplaatsen waren weg, en ik moest m'n auto een straat verderop parkeren. Maar het einde van de marteling kwam nabij. De drang om te plassen was nu echt gigantisch en met een megavolle blaas liep ik voorzichtig naar huis.
Ik was er bijna, en toen gebeurde het.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:43 schreef appelepent het volgende:
[..]
Ik van de week ook helaas. Had een valbeveiliging aan op het werk maar die knelde af blijkbaar.
[ afbeelding ] Ik voelde al in de verte dat ik moest plassen. .. toch maar het klusjes afgemaakt(je moet wat als je 20 meter ladder moet klimmen. ) klus klaar snel naar beneden, klik de gordel los, die had de functie van de blaadafsluitspier overgenomen blijkbaar want het begint spontaan te lopen! Gvd, probeer hem weer dicht te maken maar lukt niet. Gelukkig had ik een overal aan dus viel het niet op. Verder de natte zooi uitgedaan en een nieuwe overal gepakt uit de bus.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het kan altijd erger: Mijn vader heeft eens op de mat bij onze voordeur zijn broek vol gescheten
Knoei gewoon expres nog een keer iets, zorg dat je vriendin de vlek opmerkt en zeg dan iets à la "ik ben echt lomp, ik knoeide vorige keer ook al (chocolade/wijn/koffie) over m'n broek, koop voor m'n verjaardag een slabbetjequote:Op donderdag 15 mei 2014 13:24 schreef Leeuwerik02 het volgende:
[..]
Dat laatste is waar. Heb het nog niet gezegd, maar misschien durf ik het na een paar glazen wijn.
Altijd leuk als dan blijkt dat het toilet bezet isquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:56 schreef babipangang het volgende:
Heel typisch eigenlijk, ophouden lukt vaak heel goed, maar naarmate je dichterbij een toilet komt lijken je hersens een seintje af te geven van: "Ontspan maar vast een beetje, je bent er bijna" En de druk is net voor de wc dan zo groot dat je hem al af moet knijpen terwijl je je gulp open doet, dat terwijl het 1-2 minuten van tevoren nog zonder al te veel moeite op te houden was....
Ben wel eens dameswc binnengeglipt hierom.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:38 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Altijd leuk als dan blijkt dat het toilet bezet is
quote:Ze geloofde het niet en volgens mij dacht ze eventjes dat ik vreemd was gegaan want zo maar douchen en kleren wassen is best wel verdacht in de ogen van een vrouw.
Hier is het fout gegaan. Je laat dingen bepalen door een vrouw.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:58 schreef Leeuwerik02 het volgende:
Ik reed m'n woonplaats in. Ik kom dan altijd over een brug die heel af toe open gaat. 'Heel af en toe' was gisteren. Ik stond dus stil. Nu kreeg ik echt een enorme aandrang; ik keek om me heen naar een boom om tegenaan te pissen. Ik zag geen boom. Wel een rij wachtende fietsers en een stel voetgangers, waaronder kleine kinderen. Geen handige plek voor een wildplasser. Afknijpen en aan iets anders denken. Niet aan al het water onder de brug. Eindelijk, de brug kwam weer omlaag, verlossing weer in zicht.
Toen bedacht ik me ineens dat m'n vriendin ook later thuis zou zijn en dat ik nog wat eten zou halen.
Tweede fout, bij elke Albert Heijn in Nederland (behalve de AH to-go) mag je naar het toilet. Dat is een regel, dus had je ook gewoon even kunnen doen. Dom dus.quote:Ik besloot dat stoere jongens hun plas gewoon ophouden en reed naar de appie voor wat avondeten. Ik moest nu echt gruwelijk pissen, laadde snel een paar pizza's en een salade in m'n mandje en ging in de rij staan waar ik zo onopvallend mogelijk m'n blaas in bedwang hield. Ik begon me nu echt heel ongemakkelijk te voelen en was blij toen ik afgerekend had en nu echt naar huis kon.
Nee, de les is: Laat je keuzes en beslissingen nooit afhangen van een vrouw. En realiseer je dat je in de Albert Heijn altijd naar het toilet mag.quote:Les: als je moet plassen, ga dan.
Het boeit geen reet wat een vrouw denkt. De meeste kunnen amper denken. Als je echt een stoere man wilt zijn zoals je eerder in je verhaal schreef, zeg dan gewoon de waarheid. Als ze dat erg vindt ofzo ben je haar eerder rijk dan kwijt. Sterkte verderquote:Vraag: wat is erger: een vrouw die denkt dat je vreemd gaat, of een vrouw die weet dat je in je broek hebt geplast?
Ik wel eens 'n herenwc bij de hema en toen werd ik omgeroepen dat ik me dus in de herenwc bevond.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ben wel eens dameswc binnengeglipt hierom.
WTFquote:Op donderdag 22 mei 2014 06:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik wel eens 'n herenwc bij de hema en toen werd ik omgeroepen dat ik me dus in de herenwc bevond.
Heb je iets teruggeroepen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 06:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik wel eens 'n herenwc bij de hema en toen werd ik omgeroepen dat ik me dus in de herenwc bevond.
Ben gewoon gaan plassen en daarna naar buiten gelopen, boeide me niks ik had iig niet in m'n broek gepist.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja het ongeloofwaardige is natuurlijk dat een man weet hoe de wasmachine werkt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja het ongeloofwaardige is natuurlijk dat een man weet hoe de wasmachine werkt.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:07 schreef Leeuwerik02 het volgende:
Update.
Ik heb het aan m'n vriendin verteld. ('Schat, ik moet je iets vertellen..).
Ze kon er wel om lachen. Maar ze vindt me wel een zeikerd.
[..]
Waarom deed hij dat?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het kan altijd erger: Mijn vader heeft eens op de mat bij onze voordeur zijn broek vol gescheten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |