Je zou je nog vergissen. En zwarte piet gaat er ook aan. Alles waar iemand een lolletje aan heeft gaat eraan. Totdat we allemaal volledige slaven van het systeem zijn geworden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Een meerderheid is dan ook niet tegen alcohol laat staan tegen honden. De mensen zijn het zat en de politiek anticipeert daarop.
Wat snap je daar niet aan?
Het zit zo in de jeugdcultuur hier dat bij een verbod m.i. de chaos compleet is. Nu ben ik al bang dat er alleen meer illegale import komt. Nederland is gewoon een idioot land op vuurwerk gebied want elders is het ruimer verkrijgbaar en hebben ze minder ellende. Probleem is denk ik meer het totale gebrek aan respect voor de regels dan het vuurwerk zelf.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Paul het volgende:
Maar ff serieus he, vuurwerk moet gewoon verboden worden. Waarom staan we het toe dat elk jaar vanaf een week voor de jaarwisseling zoveel gesloopt wordt? Mensen niet op straat durven? Enz.
Ik ben voor alleen prof. vuurwerk afsteken, omdat mensen er gewoon niet mee om kunnen gaan. Helaas voor de goede, die moeten dus nu uiteindelijk lijden om de kwaden ja. Het kan niet anders.
Zwarte piet kost de NLer meer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:34 schreef Paul het volgende:
Zwarte Piet is wel wat anders dan vuurwerk.
Vuurwerk kost de samenleving veel geld, doordat veel gesloopt wordt.
Ik stem al heel mijn korte leven lang links, maar als Nederland zich vrijwillig laat vetmesten: ze gaan hun goddelijke gang maar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als obesitas een dermate gezondheidsprobleem wordt in Nederland zou ik het niet verkeerd vinden om gezond voedsel te belonen. Maar we gaan wat off topic.
Het is http://nos.nl/artikel/591550-meerderheid-voor-vuurwerkverbod.htmlquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:33 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Je zou je nog vergissen. En zwarte piet gaat er ook aan. Alles waar iemand een lolletje aan heeft gaat eraan. Totdat we allemaal volledige slaven van het systeem zijn geworden.
Ja lekker knallen man superstoerrrrrrr.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mooi, reden te meer om naar Duitsland te kachelen en daar vuurwerk op te halen. Want als al die azijnpissers denken dat ze nu van het vuurwerk af zijn ziin ze blijkbaar al lang blind.
Het is niet het legale vuurwerk wat voor overlast zorgt: het zijn al die nitraatbommen en dergelijke.
Echt, wat wordt dit een saai kutland, murw gemaakt door allemaal regeltjes.
Dit vooral.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:20 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
En dus? Heel veel mensen vinden honden vieze schijtbeesten. Afschaffen. Heel veel mensen hebben een hekel aan alcoholmisbruik. Afschaffen. heel veel mensen hebben een hekel aan voetbalhooligans. Voetbal Afschaffen. Afschaffen, verbieden, verboten!
Terwijl er aan het daadwerkelijke probleem, wangedrag, helemaal niets gebeurt. Laten we vooral allemaal verboden instellen, brave burgers lekker beboeten, de echte criminelen laten lopen en en passant nog wat meer bezuinigen op handhaving.
Lekker bezig met alle symboolpolitiek en afglijdende schaal.
Verenigingen kunnen nu ook al worden verboden. Nu nog een vereniging waar iedereen een hekel aan heeft, volgende stap is de pvv, of de vvd, of de sgp, of anders gewoon een kerk, of moskeeen, of weet je, laten we bepaalde mensen gewoon verbieden....
We glijden af richting een totalitair systeem. Waarin we alleen nog maar mogen wat de middelmaat wil en wat het grootbedrijf ons wil opdringen. Ik ben voor vrijheid, zelfs als anderen er een heel klein beetje last van hebben.
Ik ben geen vuurwerkliefhebber, het gaat me erom dat alle vrijheid wordt afgepakt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is [url=Tweederde van de Nederlanders wil het afsteken van vuurwerk door particulieren verbieden. Dat blijkt uit een peiling van EenVandaag onder 20.000 leden van het opiniepanel van de actualiteitenrubriek.]onderzocht[/url] onder 20.000 ondervraagden, twee derde was tegen het afsteken van vuurwerk door particulieren.
Denk dat je er met deze aankondigingen nog redelijk mild vanaf komt als vuurwerkliefhebber.
Dat is onzin. Er wordt superveel onderzoek gedaan naar voedsel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:23 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als we nou eerst eens zouden uitzoeken wat echt ongezond is. Maar geld voor wetenschap is er niet, omdat we zo nodig korting moeten geven aan grote bedrijven....
Wat is nou eigenlijk het probleem?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Paul het volgende:
Maar ff serieus he, vuurwerk moet gewoon verboden worden. Waarom staan we het toe dat elk jaar vanaf een week voor de jaarwisseling zoveel gesloopt wordt? Mensen niet op straat durven? Enz.
Ik ben voor alleen prof. vuurwerk afsteken, omdat mensen er gewoon niet mee om kunnen gaan. Helaas voor de goede, die moeten dus nu uiteindelijk lijden om de kwaden ja. Het kan niet anders.
Ik weet vrij zeker dat de meerderheid van mijn wijkbewoners tegen honden is. Honden verbieden in deze wijk dan maar?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Een meerderheid is dan ook niet tegen alcohol laat staan tegen honden. De mensen zijn het zat en de politiek anticipeert daarop.
Wat snap je daar niet aan?
Je overdrijft enorm de politiek signaleert een probleem en pakt dat aan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:38 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik ben geen vuurwerkliefhebber, het gaat me erom dat alle vrijheid wordt afgepakt .
Het begint bij Zwarte piet en vuurwerk. Waar eindigt het? Ik weet dat heel veel mensen dit niet zien... brood en spelen (en facebook) en het is goed. Maar uiteindelijk eindigen we in en systeem met het slechtste van kapitalisme en het slechtste van communisme. Niets delen en alles verbieden.
Maar 'demense' zijn vuurwerk zat. (als het alleen geld zou kosten zou de politiek echt niks doen)quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:34 schreef Paul het volgende:
Zwarte Piet is wel wat anders dan vuurwerk.
Vuurwerk kost de samenleving veel geld, doordat veel gesloopt wordt.
Begin een partij zou ik zeggen moet ik je wel waarschuwen dat de kans is groot dat je er behoorlijk naast zit aangezien 75% van de Nederlanders één of meerdere huisdieren heeft.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat de meerderheid van mijn wijkbewoners tegen honden is. Honden verbieden in deze wijk dan maar?
Nee: Ze signaleren een probleem. Kijken wat het stemvee ervan vindt. Zoeken naar de gemakkelijkste oplossing en kiezen die waarmee ze het meest stemmen winnen en het minst kwaad kunnen doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Je overdrijft enorm de politiek signaleert een probleem en pakt dat aan.
Meerderheid van het volk is voor, er is ook helemaal geen sprake van een totaal verbod men legt het aan banden omdat het jaarlijks voor veel overlast zorgt.
Als ik mijn hond 3 dagen lang nauwelijks kan uitlaten omdat men bommen afsteekt tast dat mijn vrijheid net zo goed aan.
Ik heb ook een hond. Maar de meeste mensen hier in de wijk worden gek van de hondenpoep he...quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Begin een partij zou ik zeggen moet ik je wel waarschuwen dat de kans is groot dat je er behoorlijk naast zit aangezien 75% van de Nederlanders één of meerdere huisdieren heeft.
Een week? Dat gaat dus niet veranderen, aangezien dat toen ook al illegaal/verboden was.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:45 schreef raptorix het volgende:
Vorig jaar waren hier paar malloten die een week lang extreem zwaar vuurwerk afstoken in de straat, ik woon op 4 hoog en die dingen gingen zo hard dat de ramen stonden te klapperen, heb mijn katten een week lang niet gezien, waren verstopt onder de bank en het bed. Overigens zijn ze voor normaal vuurwerk helemaal niet bang, sterker nog ze vinden het interessant en springen op de vensterbank om het te bekijken.
Je hebt het duidelijk niet begrepen. Maakt niet uit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Begin een partij zou ik zeggen moet ik je wel waarschuwen dat de kans is groot dat je er behoorlijk naast zit aangezien 75% van de Nederlanders één of meerdere huisdieren heeft.
Geeft niet joh.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:46 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk niet begrepen. Maakt niet uit.
Ik ben ook niet voor een verbod op zich, wel voor handhaving, daarnaast is het gewoon te idioot voor woorden, voor een handgranaat word de IED ingeschakeld, deze idioten gooien spul wat nog veel zwaarder is, ik pleit er dan ook voor om illegaal vuurwerk onder de wapenwet te scharen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Een week? Dat gaat dus niet veranderen, aangezien dat toen ook al illegaal/verboden was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |