Groepsgenoten en trainer zijn okquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Cool! Fijne manier om je LDL's te lopen
[..]
Tof van de groep! Trainer en groepsgenoten ook allemaal leuk?
Wel balen van je Garmin. Valt zeker niet meer binnen garantie..?
Je had al een nette tijd en dan nu nog 1:10 sneller zijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:11 schreef MaleDuck het volgende:
Whoop!!!
Dik PR! 38:32, wat 1:10 sneller is dan mijn oude PR op de 10k!
En 11e plaats, met een gruwelijk vlakke race!
Uitgebreid verslag volgt later op mijn blog...
Beginnetje gemaakt, met de 3 blogs die ik direct wist te vinden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Klasse MD!
Staan die blogs al in de OP? Interessant en handig.
Mooi zo! (van de groep dus...)quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Groepsgenoten en trainer zijn ok
Neen...geen garantie
Ik heb m maar eens een harde reset gegeven, kijken of ie t nu goed blijft doen. Zo niet, ga ik me ook weer een ori๋nteren
Wow, wat een indrukwekkende tijd zeg.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:11 schreef MaleDuck het volgende:
Whoop!!!
Die 'arch-support' ziet er alleen beetje apart uit in de Pure Connects.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:58 schreef YUR het volgende:
[..]
PureFlows zijn neutraal, maar gezien jouw voorkeur voor schoenen zou ik je wellicht nog eerder de Pure Connect aanraden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij hem ook nog gelopen, McTwente?
Oh, en MaleDuck![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MD: Mooie tijd! Ik hoop over een week of twee tijdens een 10K wedstrijd ook zoiets van m'n PR af te halen al zal dat niet zo eenvoudig zijn
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:52 schreef Quoi het volgende:
MD dat moet vertrouwen geven!
Mo klaar voor de grote dag![]()
Ik puf nog ff uit. W้l eindelijk gedouchd. Ik ben heel erg trots op mezelf, want voelde me de koningin van het mulle zand vanavond.
Ik vrees voor de filmpjes die gaan verschijnen. Nesselande is trouwens leuk en mooiWe zijn nog 1 min stil geweest voor het bombardement
![]()
Na zo'n training lijkt me het geplande wedstrijdje 5k geen goed plan vrijdagavond, met ook Leiden zondag in het vooruitzicht. Maar eerst slapen.
Ik slaap er nog een nachtje over. Misschien kom ik kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:55 schreef YUR het volgende:
[..]
En ik zat net te besluiten om vrijdag de 10 te doen in Ter Heijde ้n de sneue trail van zondag
Slaap lekkerquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik slaap er nog een nachtje over. Misschien kom ik kijkenMisschien loop ik
Zondag?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
Uitgaande van het feit dat ik gewoon veel plezier wil hebben: ja!
Dat is wel leuk! Lijkt me zeker boeiend om een lezing van te krijgen!quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:14 schreef Tarahumara het volgende:
@jero. Nog ff over die hoogtemeters. Ik denk dat het wel aardig klopt, elke 100 hm = 1km extra. Ik vond de KVS vergelijkbaar met de marathon. Bij de marathon was ik wat beter voorbereid, KVS heb ik langer over gedaan.
Gisteren even wat hoogtemeters geprobeerd te maken. Valt nog niet mee, m'n garmin registreert t ook niet echt lekker als je steeds heen en weer loopt. Volgende keer wat meer rondjes lopen. Ging wel super![]()
http://www.endomondo.com/workouts/339369638/11291298
Niet helemaal hardloop gerelateerd, maar zojuist een lezing van Jolanda Linschooten bijgewoond. Dwars over IJsland. Verhaal over haar 40 dagen durende voettocht over IJsland. Erg gaaf en inspirerend! Voor de mensen die haar niet kennen, ze is ook een top ultra loper. Winnaar van oa UMTB. De lezing was georganiseerd door m'n dealer, geen idee wat nu de link was met Volvo.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:11 schreef MaleDuck het volgende:
Whoop!!!
Wat ik ook meteen dacht!quote:Op donderdag 15 mei 2014 06:05 schreef hatsaflats het volgende:
Wow MD! Da's rap! Je lijf heeft blijkbaar wel echt baat bij je nieuwe dieet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |