Ik geniet zo veel mogelijk van mijn omgeving en probeer zo veel mogelijk om mij heen te kijken. En als je in de bossen bent, is het publiek heel wat schaarser dan bij een grotere evenement. Dan vallen ze ook meer opquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:22 schreef mosselmossel het volgende:
Wat ik van die duimpjes nooit snap.
Ik zie al die fotografen nooit zitten. Hoe zien jullie die altijd?
Niet dat ik nog ooit met duimpjes in de lucht op de foto hoef, maar toch.
Ik ook niet. Uit voorzorg loop ik altijd de hele route met een glimlach en duimpjesquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:22 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd het gezucht en gesteun van anderen rondom haar posts storender dan het feit dat ze het hier zelf weer komt proberen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
alsof je tegen een muur praat...
Maar goed.
GOEIE TIP!quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ook niet. Uit voorzorg loop ik altijd de hele route met een glimlach en duimpjes
Ze staan vaak op plaatsen die relatief logisch zijn en hebben meestal flinke lens op hun camera zitten, wat ook wel opvalt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:22 schreef mosselmossel het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Bij de Vredesloop ging ik ook vrij rustig weg, maar toen lukte het niet meer om te versnellen. Maar bij mij is m'n hoofd volgens mij ook het grootste struikelblok en maakt het niet heel veel uit hoe snel ik weg ga. Ik vind mezelf na 60/70% hoe dan ook buitengewoon zielig en ga rustiger lopen.
Jij gaat zaterdag ook 32km lang alleen maar plezier hebben!quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Bah, die man van mij heeft echt teveel plezier tijdens 't hardlopen
En daarna worden de foto's gemaaktquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:37 schreef pijll het volgende:
[..]
Jij gaat zaterdag ook 32km lang alleen maar plezier hebben!
Echt niet. Afzien moet ze, lijden, kotsen op het eind. Het is een marathon, geen colour run.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:37 schreef pijll het volgende:
[..]
De laatste 10 kilometer van een marathon zijn pas een hel ja, die eerste 32 km zijn best leuk!quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:37 schreef pijll het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:50 schreef Zwabberhark het volgende:
Ter Heijde gaat 'm ook niet worden voor mij. Die wedstrijd blijft wél heel hoog op mijn lijstje staan.
Die is al uit een ouder topic, ik weet alleen niet meer wie het verzon.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:05 schreef streamnl het volgende:
Om nog even terug te komen op het vorige topic...
Ik vind het een heel leuk idee YUR om een M te lopen wanneer je ook zo oud bent.
![]()
Leuk verzonnen
Het is met veel pijn in het hart, maar ik moet even heel autistisch aan mijn schema vasthouden om -eventueel- op de 25e een wedstrijd te kunnen lopen waar ik alles voor gedaan heb.quote:
Het helpt als het een loopje is waar zo af en toe iemand staat. En het zijn ook best regelmatig bekenden (van de club e.d.) en/of dezelfde mensen die de foto's maken. Dan valt het wel op en zie je of ze een camera bij zich hebben. Bij loopjes met meer publiek is het al lastiger.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:22 schreef mosselmossel het volgende:
29e, toch? En ach, die weersvoorspellers, die klooien maar wat aan. Wordt vast goed loopweer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:01 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het is met veel pijn in het hart, maar ik moet even heel autistisch aan mijn schema vasthouden om -eventueel- op de 25e een wedstrijd te kunnen lopen waar ik alles voor gedaan heb.
Nu ziet het er overigens naar uit dat het die dag te warm wordt voor mij om te lopen, waardoor alles van de afgelopen maanden voor niets was
Op de 29e loop ik hopelijk een wedstrijd waarbij ik nauwelijks vooruit kom (nog minder dan anders).quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:04 schreef pijll het volgende:
[..]
29e, toch? En ach, die weersvoorspellers, die klooien maar wat aan. Wordt vast goed loopweer.
Wel tof dat je op mn verjaardag komtquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Op de 29e loop ik hopelijk een wedstrijd waarbij ik nauwelijks vooruit kom (nog minder dan anders).
Inschrijven dus!quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:10 schreef hatsaflats het volgende:
Wij zijn met de groep naar een loop aan het toewerken die ik niet ga lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |