Nou, met die 270 gelopen meters heb je toch al weer een slok melk verbrand danquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:41 schreef sararaats het volgende:
ik start met 270m (Blankenberge, Graaf Jansdijk 18 tot de Belgium Pier) en loop misschien nog wat rondjes rond dit "gevaarte"
ik meen het serieus want ben te dik
Google Maps stuurt me over de Zeedijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou, met die 270 gelopen meters heb je toch al weer een slok melk verbrand dan
Liehiehieverd!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
Google Maps stuurt me over de Zeedijkals ik dat al volhoud, kan ik misschien een langere tour doen. kweetetnogniegoe
owja die heb ik nogquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Liehiehieverd!
Heb je een mp3speler? Ga naar www.rennenmetevy.nl, download de lessen en ga daarmee aan de slag!
Jammer dat ik niet bepaald gek ben op dat Vlaamse accent van haar.quote:
Haha ben aan de grens opgegroeid en heb samengewoond met een Belg dan kan dit er ook nog wel bijquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet bepaald gek ben op dat Vlaamse accent van haar.Vandaar dat ik met Renate ben gaan lopen.
Joh dat hoeft toch niet op deze manier.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:49 schreef mosselmossel het volgende:
Evy kan helemaal niet op tegen al die smoezen die sara elke keer weer verzint. Wedden dat straks het kabeltje van haar mp3-speler kapot is? En dat ze dan dus weer niet gaat.
-edit: doe normaal
Hier bloeit iets op.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:49 schreef mosselmossel het volgende:
Evy kan helemaal niet op tegen al die smoezen die sara elke keer weer verzint. Wedden dat straks het kabeltje van haar mp3-speler kapot is? En dat ze dan dus weer niet gaat.
-edit: doe normaal
Mensen die continu liegen en dingen beloven en niet nakomen in hun waarde laten? Sorry, maar gelukkig ben ik niet zo naïef.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
Joh dat hoeft toch niet op deze manier.
Sara is Sara, en ja ze reageert misschien anders dan anderen, maar het is toch niet zo moeilijk om haar gewoon in haar waarde te laten?
Reageer dan gewoon niet.
Sara liegt niet, Sara heeft een beperking en het is een kleine moeite om dat in je achterhoofd te houden als je een post van haar leest.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mensen die continu liegen en dingen beloven en niet nakomen in hun waarde laten? Sorry, maar gelukkig ben ik niet zo naïef.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
Sara is Sara, en ja ze reageert misschien anders dan anderen, maar het is toch niet zo moeilijk om haar gewoon in haar waarde te laten?
Reageer dan gewoon niet.
Als je kan nadenken en typen, kan je ook gewoon gaan lopen als je zegt dat je gaat lopen. Ik probeer toch vooral dat in mijn achterhoofd te houden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Sara liegt niet, Sara heeft een beperking en het is een kleine moeite om dat in je achterhoofd te houden als je een post van haar leest.
@ sara sorry dat ik nu praat alsof je er niet bij bent.
Eensch.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet.
?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:06 schreef Ynske het volgende:
lompe acties op Endo, en ik gooi mezelf uit t FOK!team
* mosselmossel has ninja-add-skills.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:10 schreef streamnl het volgende:
[..]
?
Uit nieuwsgierigheid ben ik gaan kijken maar ik zie het niets "lomp"??
Mossel heeft me alweer toegevoegdquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:10 schreef streamnl het volgende:
[..]
?
Uit nieuwsgierigheid ben ik gaan kijken maar ik zie het niets "lomp"??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |