20:27quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Wanneer begint de vast en zeker zeer inhoudelijke voorbeschouwing? Zit zelf momenteel mobiel
zaterdag DFB pokal finalequote:Op woensdag 14 mei 2014 19:54 schreef Syntix het volgende:
OOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHH gvd dat is vanavond joh! Ik dacht zaterdag pas.
TnX!quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zaterdag DFB pokal finale
En Barcelona - Atleti
Ik hoop Sierd of Evert, ik vrees Leo Driessen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:18 schreef Steinerized het volgende:
Wie geeft commentaar op deze wedstrijd?
Gewoon op Sporza kijken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop Sierd of Evert, ik vrees Leo Driessen.
Zit Bossie daar?quote:
Wel terecht, ik was een beetje bang dat ze Gijp neer zouden zetten voor de finale.quote:
Hij had een keer gelijk...quote:
Dat verwacht je ook niet van iemand die bij Ajax moet vertrekken omdat hij er helemaal niks van bakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:34 schreef Vasion het volgende:
2-1 winst Sevilla.Bedankt HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:33 schreef Vasion het volgende:
Waarom Even verbeterd : Gelukkig geen Sierd.
Precies!quote:
In de hoop dat het goed wordt en niet alle randzaken besproken hoeven worden wellicht.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Sierd laten ze nooit een finale doen heb ik het idee altijd.
Sierd is een kijkcijferkanon.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Sierd laten ze nooit een finale doen heb ik het idee altijd.
Sierd tilt elke wedstrijd naar een hoger niveau.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de hoop dat het goed wordt en niet alle randzaken besproken hoeven worden wellicht.
Dat klopt. GGMM vindt Sierd bij Europa League ook erg leuk trouwens.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sierd tilt elke wedstrijd naar een hoger niveau.
Johannes is dit met mij eens.
Misschien moet je dat een Waterreus UI nemen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:39 schreef KingRoland het volgende:
Als Benfica verliest... dan geloof ik in vloeken.
Als Benfica verliest neem ik een maand Ronald Waterreus UI, die wat jij en anonymousgod hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je dat een Waterreus UI nemen.
Totdat het WK begint dusquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Benfica verliest neem ik een maand Ronald Waterreus UI, die wat jij en anonymousgod hebben.
Dat was wel een bekentenis die hem heel veel moeite heeft gekost.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt. GGMM vindt Sierd bij Europa League ook erg leuk trouwens.
Zit je in de Arena dan ofso?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ligt het nu aan mij, of zie ik best veel lege plaatsen?
Sommige mensen zijn niet in staat om over hun trots heen te stappen. Het valt te prijzen dat GGMM hier wel toe in staat is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was wel een bekentenis die hem heel veel moeite heeft gekost.
Toch heeft Sevilla ook echt goede spelers gehad als ik er even over nadenk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bazen spitsenduo![]()
Al kijk ik deze wedstrijd volledig neutraal.
Zwakke opmerking van je.quote:
dacht al dat ik de enige wasquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:55 schreef Bonobo11 het volgende:
Commentaar komt eerder dan de beelden bij mij,
zo irritant
Ik heb toch liever een harde wedstrijd dan zo'n saaie finale.quote:
Wonderlijk dat die daar mag spelen . benieuwd aan wie dat ligt..quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een harde wedstrijd dan zo'n saaie finale.
Sulejmani
En ook eensch.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Benfica wint, leuke club.
Nee, van Sevillaquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:07 schreef Typisch het volgende:
De RTL stream heeft geen commentaar bij mij?
Beter ook.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:07 schreef Typisch het volgende:
Ben blijquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:07 schreef Typisch het volgende:
Ongelofelijk, dat soort dingen tref ik alleen als Sierd commentaar geeft.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een mazzel heeft Typisch toch.
Heb je deze al?quote:
Bedankt.quote:
Dat kan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, laat die dan ook achterwege als je wat nodig hebt voortaan.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kan me moeilijk voorstellen dat dit matige spel van Benfica alleen komt doordat ze een paar spelers missen.
Ach, de selectie op zich is al redelijk. Als ze dan nog belangrijke spelers moeten missen tjaquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kan me moeilijk voorstellen dat dit matige spel van Benfica alleen komt doordat ze een paar spelers missen.
Slechte gif. niet grappig en het effect is niet alleen nutteloos het past ook totaal niet bij het plaatje.quote:
Daar gaat de dag van Grifte.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slechte gif. niet grappig en het effect is niet alleen nutteloos het past ook totaal niet bij het plaatje.
Nee, jij krijgt van mij een 3.
Volgende week zaterdag naar het stadion vooraf aan de wedstrijd Real - Atletiquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:19 schreef Replicat het volgende:
[..]
+1
[ afbeelding ]
Venha Vamossssssss!
Ja, sorry hoor maar als je niet tegen kritiek kan dan moet je maar niet op een forum gaan zitten!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar gaat de dag van Grifte.
Op een forum heeft iedere dorpsidioot recht op een mening. Een goed gefundeerde mening.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor maar als je niet tegen kritiek kan dan moet je maar niet op een forum gaan zitten!
Soms worden ingevingen à la Schelvecchio niet gewaardeerd, dat kan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar gaat de dag van Grifte.
oprent?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:21 schreef Steinerized het volgende:
Het wordt tijd dat Emery het veld oprent.
Oke.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Grifte een wereldgozer, een klasse ventje.
Maar is dat een waardeloze gozer?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Soms worden ingevingen à la Schelvecchio niet gewaardeerd, dat kan.
wat is ditquote:
Haha, ja "vergeten"quote:
Ik was eerder.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat jongetje maar dan ouder.
Poeh nee, ik heb al genoeg tijgernootjes op de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koop een tijgernoot, ga het vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |