moet je tijd voor maken.quote:
Gaat het nou weer over mijn toverstok?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je tijd voor maken.
net als voor ontspanning, of juist inspanning en ontladingen
Ben je die aan het ontladen dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gaat het nou weer over mijn toverstok?
als jij wilt dat t over je toverstok gaat, dan gaat t daarover.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gaat het nou weer over mijn toverstok?
Je werkt thuis en voor jezelf. Wat is het probleem?quote:
tenzij kind thuisquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je werkt thuis en voor jezelf. Wat is het probleem?
* Merlijn is speechless..quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben je die aan het ontladen dan?
Ik moet straks nog weg.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je werkt thuis en voor jezelf. Wat is het probleem?
Hoezo?quote:
1 biertje kan wel/ga fietsen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn is speechless..
[..]
Ik moet straks nog weg.
omdat ik vind dat je niet moet drinken overdag als er een kind thuis isquote:
jij maar niet iedereen...quote:
Totaal afhankelijk van de situatie imoquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik vind dat je niet moet drinken overdag als er een kind thuis is
Ik ook niet maar als je pas aan 't eind van de middag weg hoeft kan het wel als je nu grote behoefte hebt.quote:[..]
jij maar niet iedereen...
t maakt mij niet uit of t kan of niet, als ik nog moet rijden drink ik niet
Je bedenkt het naughty gedeelte er zelf bij. Merlijn heeft toch een toverstok of ben ik nou gek?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn is speechless..
[..]
Ik moet straks nog weg.
Dat laatste sobersoquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je bedenkt het naughty gedeelte er zelf bij. Merlijn heeft toch een toverstok of ben ik nou gek?
dat kan, ik vind van niet, een kind hoeft niet geconfronteerd te worden met alcohol nuttigende ouders overdagquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Totaal afhankelijk van de situatie imo
[..]
dat kan, maar blijkbaar heeft hij dat nietquote:Ik ook niet maar als je pas aan 't eind van de middag weg hoeft kan het wel als je nu grote behoefte hebt.
Ik zie er het probleem niet in. Ik ben er ook niet slechter van geworden, mijn vader evenmin. Mijn vriendin leeft ook nog steeds.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan, ik vind van niet, een kind hoeft niet geconfronteerd te worden met alcohol nuttigende ouders overdag
[..]
dat magquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zie er het probleem niet in. Ik ben er ook niet slechter van geworden, mijn vader evenmin. Mijn vriendin leeft ook nog steeds.
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:38 schreef kanovinnie het volgende:
Ja want overdag drink je je drankjes als dorstlesser en 's avonds omdat het lekker is. En mensen die 's avonds pas beginnen met drinken worden nooit dronken.
Dat suggereer je wel.quote:
Ik vind dat ook een beetje raar. Genoeg vaders bij de kanovereniging die 1/2 keer per jaar bij een evenement lekker meedrinken. En meestal zijn die kinderen dan al weg. Die zien toch het verschil niet tussen 1 biertje of 2 biertjes zegmaar.quote:Ik vind sowieso als je kinderen hebt dat je met mate moet drinken, als je alcohol tot je neemt
Je bent niet altijd alleen... De meeste gezinnen hebben meerdere ouders / verzorgers.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:42 schreef Ynske het volgende:
Er kan altijd wat gebeuren, en jij bent als ouder verantwoordelijk voor je kind
Oh, reminds me. Ik was gisteren een stukje gaan wandelen en ontdekte een gekke haarlijn in de zoeker... Nog niet naar gekeken...quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:03 schreef Xilantof het volgende:
Mn tijd net even therapeutisch ingedeeld door m'n 4 favo lenzen grondig schoon te maken.
Wat is schoon glas toch ontzettend mooi![]()
schoonhouden hoort erbij!quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh, reminds me. Ik was gisteren een stukje gaan wandelen en ontdekte een gekke haarlijn in de zoeker... Nog niet naar gekeken...
Kan met een biertje op toch ook? En 's avonds ben je er ook verantwoordelijk voor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:42 schreef Ynske het volgende:
Er kan altijd wat gebeuren, en jij bent als ouder verantwoordelijk voor je kind
Mij aan verkrachtingquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Apart doet mij meer aan animatie denken.
Ik vind het in een aantal gevallen juist ontzettend fraai als het niets meer met realistisch te maken heeft, hoewel het inmiddels wel ontzettend een maniertje aan het worden is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:08 schreef Koelkastje het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind HDR een mooie manier om je foto's kracht bij te zetten.
Maar hou het realistisch.
lastig te duiden, ben erg duf want kan niets eten en krijg dus geen energie binnen.quote:
Balen hoor. En iets als vla ofzo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
lastig te duiden, ben erg duf want kan niets eten en krijg dus geen energie binnen.
Tot nu toe komt alles er vlot weer uitquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Balen hoor. En iets als vla ofzo?
Balen hoor, hoop dat je snel op knaptquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Tot nu toe komt alles er vlot weer uit
Thnxquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Balen hoor, hoop dat je snel op knapt
Wou gaan hardlopen maar mijn been doet moeilijk. Verder wat huishouden, werken en misschien nog wat administratie. Verder weet ik het nog niet want vriend is tot vanavond ergens weg.quote:
vla is op melkbasis dat moet je niet doen als t eruit komtquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Balen hoor. En iets als vla ofzo?
http://www.wtf.nl/weird-s(...)rslecht-voor-je.htmlquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wou gaan hardlopen maar mijn been doet moeilijk. Verder wat huishouden, werken en misschien nog wat administratie. Verder weet ik het nog niet want vriend is tot vanavond ergens weg.
Dat blijkt.. Zo snel mogelijk weerquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
http://www.wtf.nl/weird-s(...)rslecht-voor-je.html
van mijn huis vegen ook. Lijkt wel of de vorige bewoners een zandbak in de woonkamer hadden staan.quote:
Beachpartyquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
van mijn huis vegen ook. Lijkt wel of de vorige bewoners een zandbak in de woonkamer hadden staan.
Hmmmz... Condensbak lek?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
kak, lekkage in de verwarmingsketel. Komen ze nu bij het onderhoud achter.. Oops
geen idee het water kwam er letterlijk uit zeiken. heb het nog nooit eerder gezienquote:
Heb het vorig jaar gehad, eerst een paar druppels, toen steeds meer. Gelukkig geen electronica stuk. Hebben wel de halve ketel moeten demonteren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
geen idee het water kwam er letterlijk uit zeiken. heb het nog nooit eerder gezien
Hoop maar dat dit geen extra kosten met zich meebrengt.. maar gewoon voor de woningbouw is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb het vorig jaar gehad, eerst een paar druppels, toen steeds meer. Gelukkig geen electronica stuk. Hebben wel de halve ketel moeten demonteren.
goed idee! Al leg ik toch liever een vloer neer en wat meubels daar op.quote:
Je kunt iig weer warm douchenquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou ketel doet het weer enzulks.
Wat een gedoe zeg.
* Merlijn mompelt iets over gezellig op het toilet...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat wel. Agh gelukkig was de verwarmingsmonteur
Haha, hij moest wel even wat op de zaak halen toen kon ik mooi even plassen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn mompelt iets over gezellig op het toilet...
Zet je kunstgebit goed vast..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Van het weekend buggy rijden... Ben niet gemaakt voor dat soort dingen
Er zit nog geen vulling in mijn gebitquote:
dan zorg maar dat je je tong tussen je kaken uit houdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Er zit nog geen vulling in mijn gebitmaar ik ben echt incapabel met dat soort dingen
Ik krijg nu beeldvormingquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zorg maar dat je je tong tussen je kaken uit houd
Waar dacht je dan aan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:43 schreef Merlijn het volgende:
Ik dacht aan iets heel anders, maar kan er even geen plaatje bij vinden...
Goede tip thanx!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:46 schreef Merlijn het volgende:
Dat je beter een sportbeha aan kunt doen... Die dingen stuiteren nogal....
Ducktapequote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:46 schreef Merlijn het volgende:
Dat je beter een sportbeha aan kunt doen... Die dingen stuiteren nogal....
Lijkt me nou pijnlijk...quote:
Het aanbrengen is vast minder pijnlijk dan het weghalenquote:
Zal maar net aan je tepel vast zitten ofzo...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het aanbrengen is vast minder pijnlijk dan het weghalen
topje eronder en dan tapenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zal maar net aan je tepel vast zitten ofzo...
Ge kunt veel zeggen, maar da's een stevige gripquote:
Ja dat is waar. Die eens bestellen voor bij het hardlopen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ge kunt veel zeggen, maar da's een stevige grip
Die zijn er ook met verwarming he?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Die eens bestellen voor bij het hardlopen.
Vraag me alleen af hoe snel die man achter je moet rennen om je bij te houden...quote:
Grapjasquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vraag me alleen af hoe snel die man achter je moet rennen om je bij te houden...
afhaker... hij wilt gewoon niet graag genoegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Grapjas![]()
Denk dat mijn vriend zegt je bekijkt het maar
Zal het tegen hem zeggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
afhaker... hij wilt gewoon niet graag genoeg
quote:
Zo is hij dan ook wel weerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
krijg je straks ijskoude handen op je voorgevel...
Ik ook. Vertel eens iets leuks?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maakt het extra spannend.
Ik verveel me
Bijna weekend? Pffff. Ik heb zin...quote:
Kun je vast wel raden.....quote:
Verkeerd geraden. Je mag nog een keer...quote:
Goed seks dan..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Verkeerd geraden. Je mag nog een keer...
ooooooohhhh... je zei.... ooooooooooooooohquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Goed seks dan..
hihi, ik zei seks..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ooooooohhhh... je zei.... oooooooooooooooh
Dan weet je wat je vandaag te doen staat. Mijn vriend is alweer pleite. Leuk die nieuwe baan enzulks hoor maar mis hem soms welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
Die van mij is ook pleite. iets met andermans hond uitlaten geloof ik...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan weet je wat je vandaag te doen staat. Mijn vriend is alweer pleite. Leuk die nieuwe baan enzulks hoor maar mis hem soms wel
Had ze de mijne ook niet meteen mee kunnen nemen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die van mij is ook pleite. iets met andermans hond uitlaten geloof ik...
heb je weer niet tijdig gevraagd he?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Had ze de mijne ook niet meteen mee kunnen nemen?
Weer te laat.. jammerlijk.quote:
Kun je gelijk je nieuwe BH uitproberen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Weer te laat.. jammerlijk.
Dan moet ik het zo zelf maar doen.
lol, ik heb een hele fijne bh aan nu. Wil wel graag hardlopen. Maar weet niet of het al slim is. Zometeen even kijken of mijn been is gestopt met stom doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kun je gelijk je nieuwe BH uitproberen.
Nog steeds zo naarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:27 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb gisteren een klein stukje gewandeld om mijn dochter aan te moedigen met de min-vierdaagse. Heb de laatste km bijna terug gekropen
Ik kan niet sporten zonder sport bh, doet zeer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:32 schreef Timmos het volgende:
Sport BH's.. Gelukkig bij ons genoeg zonder
*sportschool gaat*
Niks. Ik ga niet naar de fysio of HA. Ik heb me vorige week vertrapt, daarna ging het weer. Eergisteren weer opnieuw...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nog steeds zo naarWat zegt de fysio er van?
[..]
Ik kan niet sporten zonder sport bh, doet zeer.
je treft het wel he.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niks. Ik ga niet naar de fysio of HA. Ik heb me vorige week vertrapt, daarna ging het weer. Eergisteren weer opnieuw...
Ach... getting used to itquote:
Snap dat. Hoop dat je snel weer de hort op kunt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ach... getting used to it![]()
Ik wil gewoon weer lekker kunnen rennen.
ik probeer hier een stel indiers duidelijk te maken dat ze eens een bestandje met notepad moeten maken en dat moeten uploadeden... 25 minuten verder inmiddels.quote:
Ik heb ook niet officieel weekend, maar voor vandaag zit het er wel op.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ik probeer hier een stel indiers duidelijk te maken dat ze eens een bestandje met notepad moeten maken en dat moeten uploadeden... 25 minuten verder inmiddels.
Ik heb de camera van de week ook weer eens uitgepakt om even met de fish te spelen. Volgens mij zit er 1 leuke tussen...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:01 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik heb ook niet officieel weekend, maar voor vandaag zit het er wel op.
Morgenavond nog 4 uurtjes reportage fotografie op een bobo's feestje!
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:28 schreef over_hedge het volgende:
Is er iemand die hier 500px gebruikt?? Of weet wat de pulse inhoud?
Flicker krijg ik nooit feedback. Hier nu al meerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]Flickr hier..
does this help?
http://support.500px.com/(...)-is-pulse-and-views-
Ik heb 500px geen idee wat het inhoud alleenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:28 schreef over_hedge het volgende:
Is er iemand die hier 500px gebruikt?? Of weet wat de pulse inhoud?
http://500px.com/photo/70(...)r-?from=user_libraryquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb 500px geen idee wat het inhoud alleen
Ik heb jou gefollowed... mooie picaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
http://500px.com/photo/70(...)r-?from=user_library
Ik heb die ge upload en krijg nu echt te veel mailtjes er door. Wel leuk dat die zo goed bekeken wordt.
Zal jou zo ook volgenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb jou gefollowed... mooie pica
Bij mij ook niet. Net bijna alles weggegooidquote:
waarom?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Net bijna alles weggegooid
Veel vind ik niet mooi genoeg. Maar eigenlijk vooral omdat ik bij al die fotos geen tags of een title had waardoor niemand ze vind. Dus ga de beste uitzoeken en opnieuw uploaden.quote:
Ja dat is wel handig iddquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Veel vind ik niet mooi genoeg. Maar eigenlijk vooral omdat ik bij al die fotos geen tags of een title had waardoor niemand ze vind. Dus ga de beste uitzoeken en opnieuw uploaden.
Ja gaat snel met opslag als je raw fotos maakt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja dat is wel handig iddHeb van al mijn foto's ene extra back up gemaakt. Dacht 2 TB das wel genoeg. Dat viel tegen.
Ja dat gaat echt heel snel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja gaat snel met opslag als je raw fotos maakt.
Mijn 2 foto`s alle 2 boven de 90 pulse
Ik moet ook maar eens een extra hd er voor kopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En de mijneZouden we eigenlijk in de op moeten zetten iedereen zijn flickr, 500px deviantart etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ja dat is wel een tof idee. Als de rest dat leuk vind tenminstequote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zouden we eigenlijk in de op moeten zetten iedereen zijn flickr, 500px deviantart etc
Flickr kun je iig in je profiel zetten, dan krijg je een contactknopje erbij. zal ook vast wel werken met 500pxquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zouden we eigenlijk in de op moeten zetten iedereen zijn flickr, 500px deviantart etc
Dus? Kunnen de vaste posters toch nog wel in de opquote:
Maja wie komt er wel en niet in? Kliekjesvorming enzoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus? Kunnen de vaste posters toch nog wel in de op
Iedereen die het wiltquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maja wie komt er wel en niet in? Kliekjesvorming enzo
Dan krijg je het zelfde als in het centrale flick topic, jan en alleman wilt in de OP. Dan krijg je een lijst van 100 flickraccounts.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Iedereen die het wiltIn een spoiler.
Maarja was maar een idee
Indrukwekkende opsomming van featuresquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:53 schreef J03llV het volgende:
Wat vinden jullie van de RX100MIII? Ziet er wel interessant uit! Inklapbare elektronische zoeker is ook een leuke feature
Mooi ding, maar ik zou hem nooit kopen als ik jou was!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:53 schreef J03llV het volgende:
Wat vinden jullie van de RX100MIII? Ziet er wel interessant uit! Inklapbare elektronische zoeker is ook een leuke feature
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:27 schreef Koelkastje het volgende:
Mag ik een applausje voor mijn Canon EOS 450D voor het passeren van een shuttercount van 150000?
Klinkt interessantquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:21 schreef over_hedge het volgende:
Toch wel leuk dat 500px. Krijg je veel meer views dan bij deviantart of flickr
Het lijkt wel goed libellenweer te worden dit weekendquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:36 schreef Xilantof het volgende:
Staat er nog iets fotografisch op de planning dit weekend?
Vanmiddag vrijwillig fotograferen voor een Wijkorgaan hier. En vanavond fotograferen bij een bobo's feestjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:36 schreef Xilantof het volgende:
Staat er nog iets fotografisch op de planning dit weekend?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:36 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het lijkt wel goed libellenweer te worden dit weekend
Klinkt goed beide!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:43 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Vanmiddag vrijwillig fotograferen voor een Wijkorgaan hier. En vanavond fotograferen bij een bobo's feestje!
Jij was toch ziekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
[..]
Klinkt goed beide!
ik ben nu wat foto's van gisteravond aan het bewerken.
Misschien heeft hij wel lekker in de buitenlucht gelopenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:22 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Jij was toch ziek? Niet werken vanwege ziekte betekent ook geen foto's maken zou je moeder zeggen
.
Had me vrijdag weer beter gemeld op werk, maar had al een vrije dag staan dus die heb ik gewoon gehouden. En 's avonds even wat foto's gemaaktquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:22 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Jij was toch ziek? Niet werken vanwege ziekte betekent ook geen foto's maken zou je moeder zeggen
.
van ted?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:21 schreef Susteren het volgende:
Goh, vandaag een stuk of 4 colleges over succes en wealth bekeken: echt een eyeopener voor me!
Nope, van Robert Kiyosaki.quote:
Wat waren de eyeopeners voor je?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:21 schreef Susteren het volgende:
Goh, vandaag een stuk of 4 colleges over succes en wealth bekeken: echt een eyeopener voor me!
Dan is het geen probleemquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Had me vrijdag weer beter gemeld op werk, maar had al een vrije dag staan dus die heb ik gewoon gehouden. En 's avonds even wat foto's gemaakt
Ik had haast, en heb per ongeluk de verkeerde smiley aangetikt op mijn mobiel. Mea culpaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:51 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel lekker in de buitenlucht gelopen
Vergeten en vergevenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:51 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik had haast, en heb per ongeluk de verkeerde smiley aangetikt op mijn mobiel. Mea culpa!
quote:Op zondag 18 mei 2014 10:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dit kwam eruit:
[ link | afbeelding ]Gemeentemuseum Den Haag by Thomas Heye, on Flickr
Erg mooiquote:Op zondag 18 mei 2014 10:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dit kwam eruit:
[ link | afbeelding ]Gemeentemuseum Den Haag by Thomas Heye, on Flickr
Lijkt me ook erg gaaf om te doen!quote:Op zondag 18 mei 2014 13:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wezen buggy rijden met scouting. Echt smerig lachen.
Haha gered in gewone bh. Was echt lachen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg gaaf om te doen!
Bleef de ducktape goed zitten?
gaat hard volgens mij. Of zo lijkt het omdat je zo laag bij de grond zit.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha gered in gewone bh. Was echt lachen.
Mooi man!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:00 schreef Ouwesok het volgende:
Het werden wel libellen, maar niet zoveel als ik had verwacht.
[ link | afbeelding ]Libellula quadrimaculata by Ouwesok, on Flickr
Met een macro-tele van veertig jaar oud viel het me inderdaad niet tegen.quote:
60-80. Maar over blubber paadjes is dat hard. We zaten echt van top tot teen helemaal onder de blubber en zeiknat. I like!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:51 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
gaat hard volgens mij. Of zo lijkt het omdat je zo laag bij de grond zit.
Nooit ouwe shit verwarren met slechte shitquote:Op zondag 18 mei 2014 22:59 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Met een macro-tele van veertig jaar oud viel het me inderdaad niet tegen.
Ik zit nu een jaar op FF en had het veel eerder moeten doenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:56 schreef Ouwesok het volgende:
Vanmiddag, omdat ik toch even in de Mediamarkt was eens die Sony A7 vastgehouden. Ding voelt lekker massief aan en van de zoeker werd pa ook best wel blij
AF is ook best rap maar dat valt bij mij in de categorie 'irrelevante details'
Het prijskaartje is wat mij betreft nog steeds de grootste remmende faktor in de zin dat ie voor een fullframe nog best wel betaalbaar is, ik me alleen niet kan voorstellen dat ik voor 1500 euro lol van dat ding heb
Ik heb afgelopen najaar een ouwe fullframe gekocht. Waanzinnig leuk om mee te werken maar voor macro en lange tele's die bij mij toch zo ongeveer het leeuwenvliegendeel van de hobby vormen voel ik de behoefte niet zo om er een fullframe achter te hangen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 06:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zit nu een jaar op FF en had het veel eerder moeten doen
Ik sinds december. En toch wel heel erg blij meequote:Op dinsdag 20 mei 2014 06:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zit nu een jaar op FF en had het veel eerder moeten doen
Ik zit ook nog niet op FF, als ik eerlijk tegen mezelf ben zal ik toch echt meer tijd in het fotograferen moeten steken wil ik de investering voor mezelf rechtvaardigenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb een DX en doe het er over 3 weken maar mee
Nee heb hier nog steeds een en al liefde voor mijn D5100
Ik heb de laatste maanden ook maar weinig gedaan. En dat is idd een afweging die je moet makenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zit ook nog niet op FF, als ik eerlijk tegen mezelf ben zal ik toch echt meer tijd in het fotograferen moeten steken wil ik de investering voor mezelf rechtvaardigen
't Gaat al fout als je het een investering noemt behoudens wanneer je voor je brood fotografeert. Voor de hobby heet het gewoon 'geld over de balk' en moet je gewoon kijken of het je de pijn waard is of niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zit ook nog niet op FF, als ik eerlijk tegen mezelf ben zal ik toch echt meer tijd in het fotograferen moeten steken wil ik de investering voor mezelf rechtvaardigen
Je kunt ook investeren in een hobby.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:41 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
't Gaat al fout als je het een investering noemt behoudens wanneer je voor je brood fotografeert. Voor de hobby heet het gewoon 'geld over de balk' en moet je gewoon kijken of het je de pijn waard is of niet.
Nou het is voor mij een hobby waar ik soms geld mee verdien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:41 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
't Gaat al fout als je het een investering noemt behoudens wanneer je voor je brood fotografeert. Voor de hobby heet het gewoon 'geld over de balk' en moet je gewoon kijken of het je de pijn waard is of niet.
Als ik veel geld uit moet geven is het al snel een investeringquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:41 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik mijn hobby niet serieus genoeg neemquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als ik veel geld uit moet geven is het al snel een investeringDat klinkt beter dan "Geld over de balk smijten"
![]()
Nah, twee keer Yayquote:
Netjes dude! Ik moet ook even nieuwe bestellen, nieuwe baan en zoquote:
Bij mijn hotels nog geen gasten gezien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:43 schreef Ouwesok het volgende:
Amper drie dagen hangt ie er en vanavond zat er al een fraaie zweefvlieg op een van mijn 'insectenhotels'. Helaas al teveel schemer om de camera erbij te pakken, maar hoopvol qua insecten uit eigen tuin.
Onweer overleefd?quote:
en de hond?quote:
Die vond het zolang ik er was allemaal prima. Alleen vond hij het niet eng maar wel spannend. Zodra je er dan bij bent gaat hij liggen maffen.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die vond het zolang ik er was allemaal prima. Alleen vond hij het niet eng maar wel spannend. Zodra je er dan bij bent gaat hij liggen maffen.
Ja ik kan echt niet zonder hoor. Maar je moet er idd wel tijd voor hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]Honden zijn okee... simpele heerlijke zielen. Als ik wat meer thuis zou zijn, zou ik er ook weer 1 willen.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik kan echt niet zonder hoor. Maar je moet er idd wel tijd voor hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jammer dat die beesten zo naar de klote gefokt zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Labradors ook daar niet van. Heel de heupen naar de klote
Gelukkig is er fok.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:12 schreef over_hedge het volgende:
Ik verveel me.. ik zit in mijn nieuwe legen huis te wachten tot de ikea vrachtwagen er is.
mja. Dat ben ik na 10 min ook wel weer zat op mijn telefoon.quote:
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:12 schreef over_hedge het volgende:
Ik verveel me.. ik zit in mijn nieuwe legen huis te wachten tot de ikea vrachtwagen er is.
Dan ga je voor je uit zitten starenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mja. Dat ben ik na 10 min ook wel weer zat op mijn telefoon.
bank. Tv meubel. (Een grote met kastje rondom) en een eettafel. En vanmiddag komen van een ander bedrijf een koelkast en fornuis. Dan ben ik een heel eind.quote:
Zozoquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
bank. Tv meubel. (Een grote met kastje rondom) en een eettafel. En vanmiddag komen van een ander bedrijf een koelkast en fornuis. Dan ben ik een heel eind.
als alles staat zal ik wel een foto maken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
ZozoBen benieuwd welke je uitgekozen hebt. Vind het altijd leuk om bij mensen binnen te kijken
Jaaaaquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
als alles staat zal ik wel een foto maken.
Fijne zakenpartnerquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:48 schreef Merlijn het volgende:
Kut... kom ik er achter dat die hufter van een zakenpartner van me al een maand mijn telefoonnummers heeft afgesloten. Geen wonder dat het telefonisch zo rustig was.
* Merlijn is pissed
Even provider bellen.
Hoe kan t dat je daar nu pas achter komt?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:48 schreef Merlijn het volgende:
Kut... kom ik er achter dat die hufter van een zakenpartner van me al een maand mijn telefoonnummers heeft afgesloten. Geen wonder dat het telefonisch zo rustig was.
* Merlijn is pissed
Even provider bellen.
Voip nummer wat doorgeschakeld staat naar mijn GSM. Is niet heel druk op dat nummer, maar het staat wel overal vermeld, KVK, alle sollicitaties enzo :/quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoe kan t dat je daar nu pas achter komt?
oh prettigquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Voip nummer wat doorgeschakeld staat naar mijn GSM. Is niet heel druk op dat nummer, maar het staat wel overal vermeld, KVK, alle sollicitaties enzo :/
Tostiquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:02 schreef Puala het volgende:
Vanmorgen heb ik eieren staan bakken voor mijn lunch, restje eten van eergister er bij.. en ik trek net die bak open. En meuren jongeOok echt zo'n lucht die in de kantoorruimte blijft hangen
![]()
Maar nu kan ik dus tosti's eten als lunch
oeh, krijg er zin van in panini'squote:Op woensdag 21 mei 2014 12:02 schreef Puala het volgende:
Vanmorgen heb ik eieren staan bakken voor mijn lunch, restje eten van eergister er bij.. en ik trek net die bak open. En meuren jongeOok echt zo'n lucht die in de kantoorruimte blijft hangen
![]()
Maar nu kan ik dus tosti's eten als lunch
10 seconde in de magnetron?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:09 schreef Merlijn het volgende:
Ik was vergeten mijn brood uit te halen... Duurt even voordat ik bammetjes kan gaan smeren
Paniniquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
oeh, krijg er zin van in panini's
maar vandaag doen wel t met radijsjes, crackers, en kaas.
worden ze zo soggy van... Maar ik ben ze al aan het smerenquote:
Ik gooi ze er in de ochtend altijd uit. Eerst de hond maar eens uitlaten denk ik.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
worden ze zo soggy van... Maar ik ben ze al aan het smeren
Mijn vriendin zou dat inderdaad vanochtend doen... Toen ik beneden kwam ben ik het ook nog eens vergeten te checken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik gooi ze er in de ochtend altijd uit. Eerst de hond maar eens uitlaten denk ik.
Grote jongen! Ook al een boertje gelaten?quote:
Nee.. Ben nog niet aan het bier...quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
Grote jongen! Ook al een boertje gelaten?
Rijst, groente en gehakt met pindasausquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tosti![]()
Ik straks bammetjes smeren.
Weet nog steeds niet wat morgen te eten.
Waar is de colaquote:
Goh... goede bedrijfskantine hebben julliequote:
Ze vroeg wat ze morgen moest eten. Ik dacht aan avondeten. Niet zo gek toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Goh... goede bedrijfskantine hebben jullie
Avondeten idd haha. Ik moet iets eten wat ik al gekocht heb. Denk dat ik nasi ga makenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze vroeg wat ze morgen moest eten. Ik dacht aan avondeten. Niet zo gek toch?
Dat haalde ik even niet uit de context. Hoewel het niet zo vreemd is, maandag zit ik weer in een bedrijfskantine die gewoon alcohol serveert tijdens de lunch.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze vroeg wat ze morgen moest eten. Ik dacht aan avondeten. Niet zo gek toch?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat haalde ik even niet uit de context. Hoewel het niet zo vreemd is, maandag zit ik weer in een bedrijfskantine die gewoon alcohol serveert tijdens de lunch.Nice zuipen op je werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag niet, ben gebonden aan beveiligingsregels van mijn bedrijf. (is projectlocatie van een ander bedrijf waar we enkele afdelingen hosten)quote:
Krijg je dat weer. Schuif de wijn dan maar door deze kant op.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik mag niet, ben gebonden aan beveiligingsregels van mijn bedrijf. (is projectlocatie van een ander bedrijf waar we enkele afdelingen hosten)
Kom maar halen :quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Krijg je dat weer. Schuif de wijn dan maar door deze kant op.
Thalys maar eens boeken dan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kom maar halen :
92973 Paris La Défense Cedex
France
Vergeet de metro tickets niet. Zone 1-3, RER B/D en dan RER A naar LDF..quote:
Mooie locatie!quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kom maar halen :
92973 Paris La Défense Cedex
France
Dat moet ook nog wel lukkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vergeet de metro tickets niet. Zone 1-3, RER B/D en dan RER A naar LDF..
Shhhht.. dadelijk gaat mijn GAS weer opborrelen..quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar dames en heren. Ik zoek een leuk niet al te duur polarisatiefilter 52 mm. Iemand die iets voor mij weet misschien?
GAS? Moet je scheetjes laten?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Shhhht.. dadelijk gaat mijn GAS weer opborrelen..
Dat verklaart. Maar ik wil nog steeds een polorisatiefilter.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
http://www.f-stopeight.co(...)and-loose-thousands/
Doe er voor mij ook maar een dan. Kun je die langsbrengen als je toch komt...quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat verklaart. Maar ik wil nog steeds een polorisatiefilter.
Haha grapjas.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Doe er voor mij ook maar een dan. Kun je die langsbrengen als je toch komt...
Beter doet t dat. Mijn 24-70 ligt er nog steedsquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Shhhht.. dadelijk gaat mijn GAS weer opborrelen..
Er borrelt iets anders in mijn bankrekening... Het is vast dat gat onderin...quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Beter doet t dat. Mijn 24-70 ligt er nog steeds
Heb jij ook last van zo'n draaikolkje in het afvoergootje van je bankrekening?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Er borrelt iets anders in mijn bankrekening... Het is vast dat gat onderin...
quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb jij ook last van zo'n draaikolkje in het afvoergootje van je bankrekening?
Hmm, nog niet verkocht? Is toch een lens die het heel aardig doet op de tweedehands markt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Beter doet t dat. Mijn 24-70 ligt er nog steeds
Ik heb maar één bod gehad van iemand. Verder geen enkele reactie. Ik snapte er niets van en heb de advertentie verwijderd gister. Zodra het vakantiegeld gestort is zet ik hem wel weer onlinequote:Op woensdag 21 mei 2014 14:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, nog niet verkocht? Is toch een lens die het heel aardig doet op de tweedehands markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |