Grapjasquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vraag me alleen af hoe snel die man achter je moet rennen om je bij te houden...
afhaker... hij wilt gewoon niet graag genoegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Grapjas![]()
Denk dat mijn vriend zegt je bekijkt het maar
Zal het tegen hem zeggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
afhaker... hij wilt gewoon niet graag genoeg
quote:
Zo is hij dan ook wel weerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
krijg je straks ijskoude handen op je voorgevel...
Ik ook. Vertel eens iets leuks?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maakt het extra spannend.
Ik verveel me
Bijna weekend? Pffff. Ik heb zin...quote:
Kun je vast wel raden.....quote:
Verkeerd geraden. Je mag nog een keer...quote:
Goed seks dan..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Verkeerd geraden. Je mag nog een keer...
ooooooohhhh... je zei.... ooooooooooooooohquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Goed seks dan..
hihi, ik zei seks..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ooooooohhhh... je zei.... oooooooooooooooh
Dan weet je wat je vandaag te doen staat. Mijn vriend is alweer pleite. Leuk die nieuwe baan enzulks hoor maar mis hem soms welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
Die van mij is ook pleite. iets met andermans hond uitlaten geloof ik...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan weet je wat je vandaag te doen staat. Mijn vriend is alweer pleite. Leuk die nieuwe baan enzulks hoor maar mis hem soms wel
Had ze de mijne ook niet meteen mee kunnen nemen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die van mij is ook pleite. iets met andermans hond uitlaten geloof ik...
heb je weer niet tijdig gevraagd he?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Had ze de mijne ook niet meteen mee kunnen nemen?
Weer te laat.. jammerlijk.quote:
Kun je gelijk je nieuwe BH uitproberen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Weer te laat.. jammerlijk.
Dan moet ik het zo zelf maar doen.
lol, ik heb een hele fijne bh aan nu. Wil wel graag hardlopen. Maar weet niet of het al slim is. Zometeen even kijken of mijn been is gestopt met stom doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kun je gelijk je nieuwe BH uitproberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |