En jij in een gele speedo zekerquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Gaan wij samen? Jij in je tijgerjaspak...
Stel je niet aan, is leuk man.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij in een gele speedo zeker![]()
Maar nee dank je, niks voor mij zo een beurs (wat voor beurs dan ook trouwens, niet per se dit).
Nee een bedrijf dat een beurs organiseert waar duizenden mensen op af komen zullen vast geen contactmogelijkheid hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:21 schreef SwingVlinder het volgende:
[..]
Ah bedankt ! Ik wist niet eens dat dat kon !
Vind er geen reet aan man. Al die drukte en commerciële kraampjes en zo. Na 10 minuten heb ik het meestal wel gezien op een beurs.quote:
Hahaha ik gooi mijn boobs hier niet op joh !quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:01 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
ben nu stiekem wel benieuwd.. gooi je boobs maar in de groepkunnen we er even uitgebreid op masturberen..uhm ahum bekijken bedoel ik en onze mening geven als dat pakje je leuk zou staan
Kan ik me ook best in vinden hoor,..quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind er geen reet aan man. Al die drukte en commerciële kraampjes en zo. Na 10 minuten heb ik het meestal wel gezien op een beurs.
Oh dat wist ik niet, ik dacht het bedekt toch nog wel van alles en op een andere forum was het wel toegestaan aangezien dit mijn profielpic is daar,.. dacht dat het door de beugel kon. sorry !quote:
De darkroom dan maar doen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:08 schreef SwingVlinder het volgende:
[..]
Kan ik me ook best in vinden hoor,..
Design is altijd hetzelfde, altijd zelfde kraampjes, zelfde plek etc. Word op een gegeven moment ook saai...
Maar contact daar vind ik nog steeds leuk en interessant. Voor het shoppen hoef ik ook niet te komen.
Daar kan ik me dan nog wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:08 schreef SwingVlinder het volgende:
Maar contact daar vind ik nog steeds leuk en interessant.
Nee het is niet op die manier forbidden, je mag niet linken vanaf die pagina, vandaar dat je het plaatje niet ziet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:09 schreef SwingVlinder het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, ik dacht het bedekt toch nog wel van alles en op een andere forum was het wel toegestaan aangezien dit mijn profielpic is daar,.. dacht dat het door de beugel kon. sorry !
Haha dank je, duurt nog wel even, maar ik ga er nog met plezier naar toe.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar kan ik me dan nog wel iets bij voorstellen![]()
Veel plezier in ieder geval al dan niet topless
Oh ik zie plaatje wel, vandaar dat ik het niet snapte haha.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het is niet op die manier forbidden, je mag niet linken vanaf die pagina, vandaar dat je het plaatje niet ziet.
Waarom wil je eigenlijk (Half)naakt op een beurs rondlopen? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het opwindend is om door allerlei Henks en Ingrids te worden begluurd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:29 schreef SwingVlinder het volgende:
[..]
Ja ik wil een under buster aan gaan doen, dus dat is topless.
Ik kan me natuurlijk wel omkleden in SC, maar wil liever gewoon zo binnen komen zodat ik me niet nog uitgebreid hoeft om te kleden.
Toch handig om te weten dat het mag of niet, dus ik vraag t hier maar even.
Ik ook, ik vind toples zo 'in your face *bam* look at me'quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:13 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ben meer van leuk jurkje dan van de topless,
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:13 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ben meer van leuk jurkje dan van de topless,
Ja iets de raden en je hebt toch hele leuke jurkjes die genoeg laten zien maar net niet allesquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind toples zo 'in your face *bam* look at me'
Een beetje verhullen is vaak veel mooier
Het zijn ook vaak de zeer onaantrekkelijke dikke huismoeders met een leer-fetish die daar met uitgezakte hangtepeltieten rondlopen. Met een paar goede jonge borstjes is natuurlijk niets mis.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind toples zo 'in your face *bam* look at me'
Een beetje verhullen is vaak veel mooier
Hmm, ja dat is lastig uit te leggen omdat je daar natuurlijk veel giegelaartjes hebt enzo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk (Half)naakt op een beurs rondlopen? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het opwindend is om door allerlei Henks en Ingrids te worden begluurd.
Het komt op mij als een aardig verknipte manier over om zelfvertrouwen te kweken. Als je namelijk zelfvertrouwen hebt, vind je het niet nodig om dat te moeten bewijzen op een beurs. Als je het niet bent, voel je je alleen maar ongemakkelijk. Ik zie nog geen voordelen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:16 schreef SwingVlinder het volgende:
Leren zelfvertrouwen op te krikken weet je wel?
sommige mensen moeten zich begeerd voelen om zelfvertrouwen te krijgenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het komt op mij als een aardig verknipte manier over om zelfvertrouwen te kweken. Als je namelijk zelfvertrouwen hebt, vind je het niet nodig om dat te moeten bewijzen op een beurs. Als je het niet bent, voel je je alleen maar ongemakkelijk. Ik zie nog geen voordelen.
Onaantrekkelijk en dik is ook een smaakverschil.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het zijn ook vaak de zeer onaantrekkelijke dikke huismoeders met een leer-fetish die daar met uitgezakte hangtepeltieten rondlopen. Met een paar goede jonge borstjes is natuurlijk niets mis.
Als je je zo gaat verdedigen op algemene opmerking op een forum dan zit dat zelfvertrouwen inderdaad niet zo diep...quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:19 schreef SwingVlinder het volgende:
[..]
Onaantrekkelijk en dik is ook een smaakverschil.
Ik ben niet de dunste, maar zeker niet dik.
Ik ben huismoeder, maar heb toch nog jonge borsten met mijn 25 jaar.
Vind ik dan haha,..
Ik heb dan niks met leer,latex,lak, maar ook dit kan ik extreem sexy vinden bij een dame mits het haar staat. Moet je namelijk ook een bepaalde uitstraling voor hebben.
Een verknipte manier is ook en absurde benaming.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het komt op mij als een aardig verknipte manier over om zelfvertrouwen te kweken. Als je namelijk zelfvertrouwen hebt, vind je het niet nodig om dat te moeten bewijzen op een beurs. Als je het niet bent, voel je je alleen maar ongemakkelijk. Ik zie nog geen voordelen.
Euhh,.. was niet verdedigend bedoeld hoor?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je je zo gaat verdedigen op algemene opmerking op een forum dan zit dat zelfvertrouwen inderdaad niet zo diep...
Als je meteen uit gaat leggen dat je niet de dunste bent maar ook niet dik en dat je pronte tieten hebt dan komt dat op mij over als verdedigen jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:23 schreef SwingVlinder het volgende:
[..]
Euhh,.. was niet verdedigend bedoeld hoor?
Ik dacht dat een forum was om je mening te geven,delen en aan te nemen,..
Mag ik dan niks terug zeggen en word er dan meteen een spiegel voor gehouden?
Dat zal vreemd zijn,... Zelfreflectie is iets wat jij dan ook kan leren in dit geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |