quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:13 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ben meer van leuk jurkje dan van de topless,
Ja iets de raden en je hebt toch hele leuke jurkjes die genoeg laten zien maar net niet allesquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind toples zo 'in your face *bam* look at me'
Een beetje verhullen is vaak veel mooier
Het zijn ook vaak de zeer onaantrekkelijke dikke huismoeders met een leer-fetish die daar met uitgezakte hangtepeltieten rondlopen. Met een paar goede jonge borstjes is natuurlijk niets mis.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind toples zo 'in your face *bam* look at me'
Een beetje verhullen is vaak veel mooier
Hmm, ja dat is lastig uit te leggen omdat je daar natuurlijk veel giegelaartjes hebt enzo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk (Half)naakt op een beurs rondlopen? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het opwindend is om door allerlei Henks en Ingrids te worden begluurd.
Het komt op mij als een aardig verknipte manier over om zelfvertrouwen te kweken. Als je namelijk zelfvertrouwen hebt, vind je het niet nodig om dat te moeten bewijzen op een beurs. Als je het niet bent, voel je je alleen maar ongemakkelijk. Ik zie nog geen voordelen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:16 schreef SwingVlinder het volgende:
Leren zelfvertrouwen op te krikken weet je wel?
sommige mensen moeten zich begeerd voelen om zelfvertrouwen te krijgenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het komt op mij als een aardig verknipte manier over om zelfvertrouwen te kweken. Als je namelijk zelfvertrouwen hebt, vind je het niet nodig om dat te moeten bewijzen op een beurs. Als je het niet bent, voel je je alleen maar ongemakkelijk. Ik zie nog geen voordelen.
Onaantrekkelijk en dik is ook een smaakverschil.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het zijn ook vaak de zeer onaantrekkelijke dikke huismoeders met een leer-fetish die daar met uitgezakte hangtepeltieten rondlopen. Met een paar goede jonge borstjes is natuurlijk niets mis.
Als je je zo gaat verdedigen op algemene opmerking op een forum dan zit dat zelfvertrouwen inderdaad niet zo diep...quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:19 schreef SwingVlinder het volgende:
[..]
Onaantrekkelijk en dik is ook een smaakverschil.
Ik ben niet de dunste, maar zeker niet dik.
Ik ben huismoeder, maar heb toch nog jonge borsten met mijn 25 jaar.
Vind ik dan haha,..
Ik heb dan niks met leer,latex,lak, maar ook dit kan ik extreem sexy vinden bij een dame mits het haar staat. Moet je namelijk ook een bepaalde uitstraling voor hebben.
Een verknipte manier is ook en absurde benaming.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het komt op mij als een aardig verknipte manier over om zelfvertrouwen te kweken. Als je namelijk zelfvertrouwen hebt, vind je het niet nodig om dat te moeten bewijzen op een beurs. Als je het niet bent, voel je je alleen maar ongemakkelijk. Ik zie nog geen voordelen.
Euhh,.. was niet verdedigend bedoeld hoor?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je je zo gaat verdedigen op algemene opmerking op een forum dan zit dat zelfvertrouwen inderdaad niet zo diep...
Als je meteen uit gaat leggen dat je niet de dunste bent maar ook niet dik en dat je pronte tieten hebt dan komt dat op mij over als verdedigen jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:23 schreef SwingVlinder het volgende:
[..]
Euhh,.. was niet verdedigend bedoeld hoor?
Ik dacht dat een forum was om je mening te geven,delen en aan te nemen,..
Mag ik dan niks terug zeggen en word er dan meteen een spiegel voor gehouden?
Dat zal vreemd zijn,... Zelfreflectie is iets wat jij dan ook kan leren in dit geval.
goffer.. waren er bijna boobs te zien..jammer dat partyflock foto's niet laat zien hierquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:06 schreef SwingVlinder het volgende:
[..]
Hahaha ik gooi mijn boobs hier niet op joh !
Ik heb genoeg mensen die me daar goed op kan beoordelen.
Ah voor uit, een HEEEEL KLEIN preview:
[ afbeelding ]
Het was een uitleg over "smaken verschillen" en de voorbeelden die hij gaf,..quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je meteen uit gaat leggen dat je niet de dunste bent maar ook niet dik en dat je pronte tieten hebt dan komt dat op mij over als verdedigen ja
Zelfvertrouwen kan niet worden afgenomen door mensen, en ook niet worden gegeven door anderen
Je zult echt leren het uit jezelf te halen
Ik zeg dat niet om gemeen te doen of zo hoor....
Kan me goed vinden in je mening.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:28 schreef LittleLady het volgende:
Tja ieder moet zelf weten maar topless lopen doe ik liever op het strand, kan dan meteen streep loos bruin worden, ik combineer graag dingen.
Op de beurs hoeft het van mij niet zo, vind het dan alleen maar vervelend, helemaal met de nodige vieze mannetjes die er vrij en blij rondhuppelen in die gangpaden
Zucht,. dat is niet wat ik er mee bedoelde, topless rondlopen had niks met mijn uitleg over zelfvertrouwen te maken eigenlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
Jezelf openstellen is niet het zelfde als topless rondlopen natuurlijk
Of boobs out op een forum gaan staan
Ja die heb je minder aan het strand, je hebt ze ook wel, maar meestal blijven ze dan op 10 m afstand stiekem met zonnebril op gluren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:34 schreef SwingVlinder het volgende:
[..]
Kan me goed vinden in je mening.
Vooral als je (zoals veel men het noemt) de tasjesmensen, giegelaars & jassentuig daar vaak tegenkomt.
Maar hey, zie het als voordeel: je mag dan van je af meppen !haha.
Maar ja, in meeste "attracties" zijn single mannen ook verboden, dat scheelt weer.
Oh ik heb niks tegen topless rondlopen hoor, maar jij verbond er eerder zelf aan dat je er zelfvertrouwen van krijgtquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:36 schreef SwingVlinder het volgende:
[..]
Zucht,. dat is niet wat ik er mee bedoelde, topless rondlopen had niks met mijn uitleg over zelfvertrouwen te maken eigenlijk.
Laat maar,.. Ik vind het leuk en mijn vriend vind het ommeunig geil !
Plus als je in SC rondloopt, sta je daar niet in je huispakje.
Hier is de reden !
hoop dat je het niet erg vind anders haal ik hem weer weg. je gebruikt de zelfde username hier en op partyflockquote:
Meid, ik zal anders niet weten hoe ik moet uitleggen dat ik me er prettig bij voel,. behalve dan vorige reactiequote:Op woensdag 14 mei 2014 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ik heb niks tegen topless rondlopen hoor, maar jij verbond er eerder zelf aan dat je er zelfvertrouwen van krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |