abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:41:16 #76
427805 SwingVlinder
Swing For Your Life
pi_139946493
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:38 schreef OnderBroekenPoep het volgende:

[..]

hoop dat je het niet erg vind anders haal ik hem weer weg. je gebruikt de zelfde username hier en op partyflock :) was dus makkelijk te vinden.
Ah slim ! Je hebt dus ff gezocht. ;)
Nee ik heb zelf plaatje gedeeld, dus dat is niet erg. Plaatjes plaatsen zonder mijn toestemming vind ik erger. Maar dit kon je dan beschouwen als toestemming. :P
pi_139946612
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:41 schreef SwingVlinder het volgende:

[..]

Ah slim ! Je hebt dus ff gezocht. ;)
Nee ik heb zelf plaatje gedeeld, dus dat is niet erg. Plaatjes plaatsen zonder mijn toestemming vind ik erger. Maar dit kon je dan beschouwen als toestemming. :P
smooi sow.. dan ben ik nu ff 10 min niet aanspreekbaar, moet ff de orgas mussen uitlaten :P
geniet er van van het topless rondlopen, met zulke boobs kan dat :D voor je ut weet ben je 50 en vind jij het nog steeds leuk.. alleen de kijkers er na niet meer :P
do you have the guts to smell my nuts?
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:50:27 #78
427805 SwingVlinder
Swing For Your Life
pi_139946755
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:45 schreef OnderBroekenPoep het volgende:

[..]

smooi sow.. dan ben ik nu ff 10 min niet aanspreekbaar, moet ff de orgas mussen uitlaten :P
geniet er van van het topless rondlopen, met zulke boobs kan dat :D voor je ut weet ben je 50 en vind jij het nog steeds leuk.. alleen de kijkers er na niet meer :P
Hahaha succes ermee dan! :P
Nou later niet meer op een beurs nee, maar genoeg locaties waar het wel kan als oudere natuurlijk. ;)
Plus ik heb veel mensen van die leeftijd gezien die er van mij nog zo bij mogen lopen.. pfiewww ! :D
Maar ik heb nog wel even dus. ;)
pi_139947327
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:50 schreef SwingVlinder het volgende:

[..]

Hahaha succes ermee dan! :P
Nou later niet meer op een beurs nee, maar genoeg locaties waar het wel kan als oudere natuurlijk. ;)
Plus ik heb veel mensen van die leeftijd gezien die er van mij nog zo bij mogen lopen.. pfiewww ! :D
Maar ik heb nog wel even dus. ;)
Lekker doen waar je zin in hebt, leeftijd is geen criterium om iets wel of niet te doen.
pi_139947498
Antwoord op je vraag is nu denk ik wel gegeven. Geslachtsdelen bedekt houden. En anders contact opnemen met organisatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')