Welkom op fok!quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:14 schreef SwingVlinder het volgende:
Maar met alle respect, dit is geen antwoord op mijn vraag?
Ah bedankt ! Ik wist niet eens dat dat kon !quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:18 schreef LittleLady het volgende:
Nou dan bel je er heen, er is daar vast wel iemand die je dat rustig kan uitleggen.
KamaSutrA BV
Postbus 567
2300 AN Leiden
T: 071-5727366
Mailen kan ook: info@kamasutrabeurs.nl
Ik kom op motorbeurzen en daar kun je ook altijd heen bellen, leek me al stug dat het bij deze niet zou kunnenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:21 schreef SwingVlinder het volgende:
[..]
Ah bedankt ! Ik wist niet eens dat dat kon !
Je wil erotischer gekleed gaan daar valt topless toch niet onder?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:21 schreef SwingVlinder het volgende:
[..]
Ah bedankt ! Ik wist niet eens dat dat kon !
Ja ik wil een under buster aan gaan doen, dus dat is topless.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Je wil erotischer gekleed gaan daar valt topless toch niet onder?
Eenmaal binnen kun je wel topless rondlopen lijkt mij, alsof er iemand gaat klagen...
Haha, ik ben wel van plan de fotoshoot te gaan doen, dus wie weet zie je me in de blad verschijnen na een tijd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:36 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
vragen we ons toch af als het wel staat... pic's?
Ok bedankt ! Duidelijk !quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:39 schreef snakelady het volgende:
Ze willen dus dat je tepels bedekt blijven, dus niet een piercing maar idd zoals bij bovenstaande plaatje.
Op zo'n beurs verveel je je toch niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:40 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Dit is gevaarlijk, je weet niet hoe TS er uit ziet.
Misschien omdat gasten niet altijd even mooie borsten hebben, de werknemers daar natuurlijk wel, daar worden ze op geselecteerd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:41 schreef SwingVlinder het volgende:
[..]
Ok bedankt ! Duidelijk !
Gelukkig kunnen de plaatjes makkelijk verwijderd worden op beurs zelf.
Toch vind ik het tamelijk hypocriet dat de standhouders wel topless mogen,maar gasten niet.
Het is niet zo dat ik iedereen daar naakt wil treffen, maar topless is toch geen probleem?
En als verkopers het mogen mag dat toch ook tellen voor gasten.
Heb je groot gelijk in ! Je weet niet wie ik ben natuurlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:40 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Dit is gevaarlijk, je weet niet hoe TS er uit ziet.
nee maar half over je nek gaan van seksueel aantrekkelijke mensen zoals bovengenoemde Henk en ingrid lijkt me ook geen feest,die vinden zich zelf ook sexy in hun stoeipakjes.....quote:
Ha daar heb je een goed punt. Maar het is toch niet zo afschrikbarend als iemand minder mooie borsten heeft? Ik ren er niet gillend voor weg iniedergeval,..quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien omdat gasten niet altijd even mooie borsten hebben, de werknemers daar natuurlijk wel, daar worden ze op geselecteerd.
Een borst is geen geslachtsorgaan. Je hebt 't simpelweg niet nodig om te kunnen voortplanten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:08 schreef SwingVlinder het volgende:
Nou zijn meningen verdeeld bij mensen dat borsten niet onder geslachtsdelen valt,
Haha ik ben al een paar keer geweest en dat beviel goed. Kwam zelfs een keer een bekend ouder stel tegen waarvan je dat niet verwacht.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:43 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
nee maar half over je nek gaan van seksueel aantrekkelijke mensen zoals bovengenoemde Henk en ingrid lijkt me ook geen feest,die vinden zich zelf ook sexy in hun stoeipakjes.....
Ja dat is ook mijn mening, maar als ze zo praten over topless begint twijfels te komen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een borst is geen geslachtsorgaan. Je hebt 't simpelweg niet nodig om te kunnen voortplanten.
Ah moet wel bekennen dat hun een geval apart zijn hoor!quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:43 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
nee maar half over je nek gaan van seksueel aantrekkelijke mensen zoals bovengenoemde Henk en ingrid lijkt me ook geen feest,die vinden zich zelf ook sexy in hun stoeipakjes.....
Nee, is beetje koud op de motorquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar doe je ook een underbust aan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |