quote:Regels Guinnes Book of World Records recordpoging Radiomaken
Giel moet alle nummers zelf instarten
-Ieder nummer moet door Giel worden aangekondigd of afgekondigd
-Giel moet alle onderwerpen/items aankondigen en is leidend bij de interviews
-Ieder nummer dat gespeeld wordt duurt minimaal twee en maximaal zes minuten
-Het programma is live, niets mag van te voren zijn opgenomen
-Een nummer mag maar één keer in de drie uur worden gespeeld
-Gasten zijn welkom, maar moeten worden geinterviewd op de gebruikelijke radiomanier. Een gast -mag niet langer dan één minuut achter elkaar praten.
-Een uur radiomaken levert vijf minuten pauze op, die krijg je pas aan het einde van het uur. De pauzes mogen worden opgespaard.
-De uitzending moet te horen zijn op een officieel radiostation
-Alles moet live worden uitgezonden vanuit een regulier radiostation
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Bedankt, Hans.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Around the world
Retteketetquote:
Anus_Zuigerquote:
jij kent het AnthonyZeus saga niet??quote:
Dat was wel een dingetje ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jij kent het AnthonyZeus saga niet??
http://www.geenstijl.nl/m(...)_een_milf_van_j.html
En ik was er live bij
quote:
Tijdens aankondiging van NOS op 3 roept er iemand "Piemel!". Blijkt het Jon te zijn waarvan het schuifje open stond.quote:
Houd iedereenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Houd iedereen het wel een beetje droog?
Ik zou het er nooit meer uithalenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom dit in je LB flikkeren? Manmanman
achja. Als je teveel talen kent, ga je ergens een foutje maken.quote:
kinderachtig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
schijtlol om ed's rooie haar ook steeds
Wine is fine, but wiskey's quicker.....quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:20 schreef Dagoduck het volgende:
Er belt net een Duitser die vroeg of ik wijn drink
Tequila sunrisequote:Op woensdag 14 mei 2014 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wine is fine, but wiskey's quicker.....
Suicide is slow with liquor.... (Ozzy Osbournequote:
Ik ben alcoholvrij sinds mijn verjaardagquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Suicide is slow with liquor.... (Ozzy Osbourne)
Best veel tekst nog voor een plaat die voor de helft uit Oh oh Oh Oh bestaat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
![]()
I eat my dinner in my bathtub
Then I go to sex clubs
Watching freaky people getting it on
It doesn't make me nervous
If anything, I'm restless
Yeah, I've been around and I've seen it all.
I get home, I got the munchies
Binge on all my Twinkies
Throw up on the tub
Then I go to sleep
And I drank up all my money
Tasted kinda lonely.
You're gone and I gotta stay
High all the time
To keep you off my mind
High all the time
To keep you off my mind
Spend my days locked in a haze
Tryna forget you, babe
I fall back down
Gotta stay high all my life
To forget I'm missing you.
Pick up daddies at the playground
How I spent my time
Losing up the frown
Make them feel alive
Or make it fast and greasy
I'm on my way to easy.
You're gone and I gotta stay
High all the time
To keep you off my mind
High all the time
To keep you off my mind
Spend my days locked in a haze
Tryna forget you, babe
I fall back down
Gotta stay high all my life
To forget I'm missing you.
Staying in my play pretend
Where the fun it got no end![]()
![]()
Bij het origineel valt dat wel mee hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Best veel tekst nog voor een plaat die voor de helft uit Oh oh Oh Oh bestaat.
Dat wil ook erniequote:
Vooral niet het record verbreken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Net gemist. Wat ging Barend doen?
Het is 'eens', niet 'es'quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, BJ Cune heeft weer es een virus verspreid met z'n spuit.
Ga naar bed danquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik maar een uurtje eerder naar Breda ga dan gepland. Misschien dat ik dan nog even rust kan pakkenVoel me écht niet goed..
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, BJ Cune heeft weer eens een virus verspreid met z'n spuit.
ik voorspel 2-1quote:
Ik ben gewoon nieuwsgierig xDquote:
Daarom rijd je nu op een shovelquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:51 schreef hornage het volgende:
Ik studeerde eerder en werk nu altijd extra goed op hardcore en hardstyle! Bam bam en gaan jonguh!
Vooral C# en Object Pascalquote:
Ik studeerde ook met Korn, Metallica en Deftones... Toch VWO gehaald... En ik kan nog steeds geen shovel bedienenquote:
Wat at je daar bij?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik studeerde ook met Korn, Metallica en Deftones... Toch VWO gehaald... En ik kan nog steeds geen shovel bedienen
xDquote:
Je had ook op het conservatorium kunnen zitten. Als dakdekker.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
xD
Maar goed, momenteel lig ik in het ziekenhuis in Den Haag en ben ik op het nieuws bij BJ... iets met kamelen
Turbo Pascal was baas vroegerquote:
Verdommequote:Op woensdag 14 mei 2014 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je had ook op heg conservatorium kunnen zitten. Als dakdekker.
cool maar als ik met mijn ogen knipper mis ik steeds een woord en het woord Spritz leidt me enorm af omdat ik steeds moet bedenken wat het betekentquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:50 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is dit een vette manier om snel te lezen![]()
[ afbeelding ]
Delphi heb ik ook nog in een ver verleden in geprogrammeerd (Delphi 4 was datquote:
Verdommequote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef Pandaplint het volgende:
Willen jullie programmeer of minder taal?
/pino
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef Pandaplint het volgende:
/pino
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef Pandaplint het volgende:
/pino
Godverdomme.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef Pandaplint het volgende:
/pino
*fap*quote:
It's been a whilequote:
dan moet je nu niet mij zijn. dan hing er nu een stalactiet aan je stoel....quote:
tiet? zei er iemand tiet?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moet je nu niet mij zijn. dan hing er nu een stalactiet aan je stoel....
ik typte het wel...quote:
nopequote:Op woensdag 14 mei 2014 15:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dichter dan typen kom je er niet in de buurt?
Godver, te makkelijk ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ik ga proberen haar op te vangen als ze klaar is met werken......dat is m'n laatste kans deze week....quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga proberen haar op te vangen als ze klaar is met werken......dat is m'n laatste kans deze week....
reken maar nergens op, kan het allemaal maar meevallen....quote:
JAAAH! DOEN!quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga proberen haar op te vangen als ze klaar is met werken......dat is m'n laatste kans deze week....
Hebben jullie geen trap of lift?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pas maar op dat jou niet in de lift trap!quote:
Verdommequote:
Toepasselijk nummerquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pas maar op dat jou niet in de lift trap!
niet eens "zoekseks"??? valt me van je tegen roel!quote:
Wie zijn de slaapgasten?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe laat komt er weer een tussenstand?
Voor mij liever met koffie!quote:
Suiker met koffie met zwart jaquote:
Spontane meidenquote:
hi-hi-hilarisch was het he?quote:
nou ik trok meerquote:
Hup hup.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:31 schreef 3rdRock het volgende:
de spanning stijgt met de minuut......ze is om half5 vrij en met haar laatste call bezig....
WHERE DO WE GO WHEN THE STREETS ARE CAAAAALLING? CAAAAALLING! CAAAAALLING!quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:29 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kan die track van kensington inmiddels wel schieten
Overgewaardeerde kings of leon wannabe kloons
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:31 schreef 3rdRock het volgende:
de spanning stijgt met de minuut......ze is om half5 vrij en met haar laatste call bezig....
Ik vind het het enige echt goede nummer van ze. Hopelijk kan ik ze dit jaar ergens gratis zien.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:34 schreef alors het volgende:
[..]
WHERE DO WE GO WHEN THE STREETS ARE CAAAAALLING? CAAAAALLING! CAAAAALLING!
HOW DO WE KNOW WHEN WE EACH ARE FALLING? FAAAALLING! FAAAALLING!
Gratis?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het het enige echt goede nummer van ze. Hopelijk kan ik ze dit jaar ergens gratis zien.
Op de gratis festivalsquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gratis?
Moet je wel snel zijn, sjoows zijn al uitverkocht.
Ik ben voor!quote:
Hup. Lul uit je broek en go for it!quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:31 schreef 3rdRock het volgende:
Awwwwwwwwwwquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:53 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga naar huis en onderweg mijn eigen falen overdenken. ik klap gewoon keihard dicht.....volgende week weer kansen
Jammer Rock. Het gaat wel een keer lukkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:53 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga naar huis en onderweg mijn eigen falen overdenken. ik klap gewoon keihard dicht.....volgende week weer kansen
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:53 schreef 3rdRock het volgende:
Volgens mij heeft Eric Corton al die uren ingesproken. Hij is de stem van 3fm.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:10 schreef sneakydesert het volgende:
"Giel's radiorecord, uur zestig."
Heeft die voice-over al die uren ingesproken
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:53 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:34 schreef alors het volgende:
[..]
WHERE DO WE GO WHEN THE STREETS ARE CAAAAALLING? CAAAAALLING! CAAAAALLING!
HOW DO WE KNOW WHEN WE EACH ARE FALLING? FAAAALLING! FAAAALLING!
stuur een zingende telegramquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:38 schreef 3rdRock het volgende:
thnks guys.....
ik zit nu te denken....briefje in kluisje? slecht idee he?
maar eerst zondag de 5km lopen! als ik die onder de 15min loop dan moet ik maandag.... (mijn pr is 33min)
ik heb haar adres niet...kan wel naar t werk sturen zaterdagquote:
dit lijkt mij iets voor in de show van timur en ramonquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:38 schreef 3rdRock het volgende:
thnks guys.....
ik zit nu te denken....briefje in kluisje? slecht idee he?
maar eerst zondag de 5km lopen! als ik die onder de 15min loop dan moet ik maandag.... (mijn pr is 33min)
"gewoon" vragen.....zo gewoon is dat nietquote:
Schakel Flirt je Stijf in.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
"gewoon" vragen.....zo gewoon is dat niet
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:31 schreef wolfrolf het volgende:
Leuk dat kutsingkut net weer op radio was
Goddomme
Wat haat je.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:31 schreef wolfrolf het volgende:
Leuk dat kutsingkut net weer op radio was
Goddomme
Jawel. Gewoon voorstellen om eens wat te drinken of een filmpje te kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
"gewoon" vragen.....zo gewoon is dat niet
Vind eigenlijk bijna alle DJs beter wanneer ze een programma van een ander doenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:13 schreef DaMook het volgende:
Ik vind Giel nu goed te doen, dat heb ik bij zijn eigen show nooit. Hij moet zijn show veranderen
.
Ja ik vind dat nu dus bij giel heel opvallend. Het is helemaal niet erg om naar te luisteren. Terwijl ik zijn eigen show saai en eentonig vindquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vind eigenlijk bijna alle DJs beter wanneer ze een programma van een ander doen
Jaa, net als Gerard. Buiten zijn eigen show leuker, maar dat zal komen omdat het minder voorspelbaar isquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ik vind dat nu dus bij giel heel opvallend. Het is helemaal niet erg om naar te luisteren. Terwijl ik zijn eigen show saai en eentonig vind.
Ze draaien het zo vaak.quote:
Gerard vind ik opzich wel okquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:31 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Jaa, net als Gerard. Buiten zijn eigen show leuker, maar dat zal komen omdat het minder voorspelbaar is
Ik vind Gerard sinds ffekdom de meest waardeloze DJquote:
Mwah vind ik wel meevallen, maar ik moet erbij zetten dat ik op mijn werk tegenwoordig meer 538 luister en gerard dus regelmatig mis.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vind Gerard sinds ffekdom de meest waardeloze DJ
Tegenwoordig de meest voorspelbare/minst vernieuwende DJ van 3FM.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah vind ik wel meevallen, maar ik moet erbij zetten dat ik op mijn werk tegenwoordig meer 538 luister en gerard dus regelmatig mis.
Vind ik nog steeds Gielquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tegenwoordig de meest voorspelbare/minst vernieuwende DJ van 3FM.
Love Mileyquote:
Tering.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Gwen Stefani was. Maar toen bleek dat ze Gwen Stefani was.
Hij is wel lekker op dreef nuquote:
Dat werd vanmiddag bij Holy Moly ook al gevraagd. Geen idee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:10 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe deze actie arbo technisch in elkaar zit
Dat filmpje van haar met Jay-Zquote:
Ja goeie plaat van Kensingrukquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:18 schreef Pandaplint het volgende:
In het intro hoor ik het koortje steeds "Grooningeeen!!! Groooniingennn!!!" zingen
Ik had het over die nieuwe single van the Kooksquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja goeie plaat van Kensingruk
Moeten ze vaker draaien
Oh, wacht
morgennacht mag hij weer slapenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:57 schreef sneakydesert het volgende:
Gaat Giel vanavond weer slapen, of haalt ie hem door?
Begint ook bijna met een K hihahoquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik had het over die nieuwe single van the Kooks
ik meen dat STenders afgelopen vrijdag zei dat hij er gewoon zou zijn tijdens Leedvermaak. sterker nog...volgens mij gaat ie popquizzen tegen Fredjequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:18 schreef ddx het volgende:
Heb trouwens wel zin in vrijdag als Giel en Rob samen zitten. (mag hopen dat Rob er gewoon is/mag van powned)
idem, maar dan mijn eigen bed.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
bed. einde berichtgeving voor vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |