Ik deed het om het kassameisje te hosselen. Er zat een enorm lekkere chick achter de kassa, dus ik koop die smirnoff, je weet, die 16-jarige gaan er kapot van.
Dus ik zeg smooth: 'kom je die vanavond met mij op drinken, als je om 21 uur klaar bent?'
Zegt ze: 'ik ben allergisch voor stoffen die erin zitten'. En scant de rest...
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende: Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK! FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
Stop the violence Down with the hate Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende: Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende: Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK! FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle