whut t jezus meisje????quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:51 schreef Weissman het volgende:
Om maar een OT reactie te geven; ik heb binnenkort afgesproken met het jezus-meisje.
Nee hier kunnen we wat meequote:Op woensdag 14 mei 2014 09:51 schreef Weissman het volgende:
Om maar een OT reactie te geven; ik heb binnenkort afgesproken met het jezus-meisje.
Voor het zingen de kerk uitquote:
Heb je nog wat van die gozer gehoord?quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
"Wat betekent Jezus voor jou?" als eerste vraag.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:31 schreef Weissman het volgende:
Die ga ik ook gebruiken
edit; zojuist gedaan![]()
Zijn er nog andere vragen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:02 schreef Weissman het volgende:
Even een update; ben in gesprek met Jezus-meisje.
Bedankt c_c, voor je geweldige openingszin!
ahhaquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:06 schreef habitue het volgende:
Ze heet niet jezus meisje omdat ze zo into jezus is maar omdat weiss die openingszin gebruikte
En toch wil je met hem datenquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga Paiq-Peter zelf maar op een date aansturen, want als ik op hem moet wachten blijft het bij hinten, geloof ik. Echt superaantrekkelijk, dat besluitvaardige.
Nou ik heb dat bij mijn lief ook gedaan hoor en nooit spijt van gehadquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En toch wil je met hem daten? Jeukt het inmiddels al zo erg dan
?
Dat kan, maar het kan ook een voorbode zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik heb dat bij mijn lief ook gedaan hoor en nooit spijt van gehad
Als iemand leuk is kun je over zoiets kleins toch wel heen kijken?
Ja alles kan een voorbode zijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat kan, maar het kan ook een voorbode zijn.
Hey het is fok, iedereen doet dat hier, mag ik ook eens als ruimdenkend mens mezelf benauwen met dit soort gedachtenquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja alles kan een voorbode zijn
En zonder voorbode kan er ook nog van alles mis blijken te zijn met iemand
Je hoeft echt niet iedereen te daten, maar op elke slak zout leggen gaat ook wat ver
Ik heb ook m'n 4e date deze week...quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zal trouwens eens over mezelf updaten ipv alleen maar te zeuren
deze week de 4e date met iemand. Het is leuk.
Jij hebt toch ook al een relatie? Je mag hier helemaal niet posten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zal trouwens eens over mezelf updaten ipv alleen maar te zeuren
deze week de 4e date met iemand. Het is leuk.
Mag dat ook al niet meerquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook al een relatie? Je mag hier helemaal niet posten.
Echt, soms moet je het er zo dik opleggen dat het niet leuk meer isquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga Paiq-Peter zelf maar op een date aansturen, want als ik op hem moet wachten blijft het bij hinten, geloof ik. Echt superaantrekkelijk, dat besluitvaardige.
Whaha dat zou wel hilarisch zijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n 4e date deze week...
Ben jij het? Hoi![]()
Jaja, vuige slet etc. Maar wel een met een vierde datequote:Op woensdag 14 mei 2014 10:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook al een relatie? Je mag hier helemaal niet posten.
Die jeuk krijg ik wel weggewreven, maar wil gewoon wat leuks doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En toch wil je met hem daten? Jeukt het inmiddels al zo erg dan
?
Ik had laatst eentje die ik al 3x had gevraagd wat af te spreken. Werd nauwelijks op gereageerd, maar vervolgens bij mij komen vertellen dat ze aan het rondneuzen was op nieuwemensenlerenkennen.nl om nieuwe contacten op te doen Echt wtfquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt, soms moet je het er zo dik opleggen dat het niet leuk meer is
als je het 3x moet vragen is het sowieso toch al wel duidelijk dat ze jou niet bepaald wil daten?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik had laatst eentje die ik al 3x had gevraagd wat af te spreken. Werd nauwelijks op gereageerd, maar vervolgens bij mij komen vertellen dat ze aan het rondneuzen was op nieuwemensenlerenkennen.nl om nieuwe contacten op te doen Echt wtf![]()
Na die 2e keer vragen had je niet al zoiets van hmm she's not that into me?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik had laatst eentje die ik al 3x had gevraagd wat af te spreken. Werd nauwelijks op gereageerd, maar vervolgens bij mij komen vertellen dat ze aan het rondneuzen was op nieuwemensenlerenkennen.nl om nieuwe contacten op te doen Echt wtf![]()
Ik zie het verschil niet met gewoon datenquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:50 schreef B83 het volgende:
online daten is een beetje als Russische roulette toch
- er is de man die niet op zijn foto lijkt
- er is de man die heel de avond over zichzelf/zijn werk babbelt
- er is de man die over zijn ouders vertelt
- de man die enkel wat vertelt als je hem wat vraagt
- de man die zich vergeten douchen is
- en als de laatste pas de man die wel eens op/in je mag schieten
moest het een echt spel Russische roulette zijn, je zou er nooit aan beginnen maar dit spelletje spelen we allemaal...
Wees blij, kan je tenminste met kop en schouders er bovenuit steken door een normaal mens te zijn met oprechte interesse en een verzorgd uiterlijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:50 schreef B83 het volgende:
online daten is een beetje als Russische roulette toch
- er is de man die niet op zijn foto lijkt
- er is de man die heel de avond over zichzelf/zijn werk babbelt
- er is de man die over zijn ouders vertelt
- de man die enkel wat vertelt als je hem wat vraagt
- de man die zich vergeten douchen is
- en als de laatste pas de man die wel eens op/in je mag schieten
moest het een echt spel Russische roulette zijn, je zou er nooit aan beginnen maar dit spelletje spelen we allemaal...
Wat vind je vriend ervan dat je met andere gasten date dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha dat zou wel hilarisch zijn
[..]
Jaja, vuige slet etc. Maar wel een met een vierde date
Not this shit again, pleasequote:Op woensdag 14 mei 2014 10:53 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat vind je vriend ervan dat je met andere gasten date dan?
ja uiteraard, en met de jaren word je ook wel beter in het online 'screenen' van mogelijke dates moet ik zeggenquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zie het verschil niet met gewoon daten
Als je iemand in de kroeg kei leuk vond, kan het in het daglicht alsnog om 100000 redenen tegenvallen
En er staat ook genoeg leuks tegen over dus ik snap het gemiep niet zo. Als het echt alleen maar kut was zou niemand het doen natuurlijk
Wat is er mis met vrouwen die anno 2014 eens een keer initiatief nemen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Inderdaadquote:
Kennelijk niet, maar dus wel nog dagenlang steeds berichtjes blijven sturen met 'hoe gaat het?' enzo dat was meer het wtf-momentje.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je het 3x moet vragen is het sowieso toch al wel duidelijk dat ze jou niet bepaald wil daten?
Ik snap het 'wtf' niet zo...
Tja ik denk toch dat je eerder op jezelf moet mopperen dan op haarquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kennelijk niet, maar dus wel nog dagenlang steeds berichtjes blijven sturen met 'hoe gaat het?' enzo dat was meer het wtf-momentje.
Nee dat snap ik. Maar waarom blijft zo iemand dan nog wel wekenlang uit zichzelf berichtjes sturen? Mijn intentie was volgens mij duidelijk zat. Inmiddels heb ik t helemaal afgekapt trouwens.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja ik denk toch dat je eerder op jezelf moet mopperen dan op haar
3x niet echt ingaan op een uitnodiging voor een date is bijna geen hint meer te noemen
Dat een vrouw hey hoe gaat het stuurt wil natuurlijk niet zeggen dat ze zo snel mogelijk jouw lans in zich wil voelen zeker niet als ze 3 keer niet ingaat op een dateverzoek. Waarschijnlijk vindt ze je gezellig of boost je haar ego.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kennelijk niet, maar dus wel nog dagenlang steeds berichtjes blijven sturen met 'hoe gaat het?' enzo dat was meer het wtf-momentje.
Omdat je toch wel aandacht teruggaf, aandacht is leuk, sommige mensen doen het daar om...quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Maar waarom blijft zo iemand dan nog wel wekenlang uit zichzelf berichtjes sturen? Mijn intentie was volgens mij duidelijk zat. Inmiddels heb ik t helemaal afgekapt trouwens.
Als je iemand gezellig vindt, spreek je er wel mee afquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat een vrouw hey hoe gaat het stuurt wil natuurlijk niet zeggen dat ze zo snel mogelijk jouw lans in zich wil voelen zeker niet als ze 3 keer niet ingaat op een dateverzoek. Waarschijnlijk vindt ze je gezellig of boost je haar ego.
Hoezo niet? Lekker nutteloos anders om al die berichtjes te sturen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat een vrouw hey hoe gaat het stuurt wil natuurlijk niet zeggen dat ze zo snel mogelijk jouw lans in zich wil voelen zeker niet als ze 3 keer niet ingaat op een dateverzoek. Waarschijnlijk vindt ze je gezellig of boost je haar ego.
Het gedrag van vrouwen logisch proberen te verklarenquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoezo niet? Lekker nutteloos anders om al die berichtjes te sturen.
genoeg mensen die ook berichtjes sturen om andere redenen (gewoon voor de leuk, of omdat de aandacht fijn is etc)quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoezo niet? Lekker nutteloos anders om al die berichtjes te sturen.
Yep, dat is wel zo. Zeker via Paiq en Tinder volgens mij genoeg mensen die niet direct willen daten maar die vooral beetje willen ouwehoeren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
genoeg mensen die ook berichtjes sturen om andere redenen (gewoon voor de leuk, of omdat de aandacht fijn is etc)
mensen ja, mannen doen het ook
Zeker geen gegeven ik kan met zoveel mensen gezellig chatten ik hoef echt niet iedereen te meeten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je iemand gezellig vindt, spreek je er wel mee af
Aye, ik chat met aardig wat meiden voor de gezelligheid. Vaak gezellig samen koken, filmpje kijken en gewoon relaxen. Zo gaar dat mensen vaak denken dat er alleen maar geneukt moet worden als een baas. Friends, just sometimes with benefitsquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
genoeg mensen die ook berichtjes sturen om andere redenen (gewoon voor de leuk, of omdat de aandacht fijn is etc)
mensen ja, mannen doen het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |