Fuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youquote:
Good soldier!quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck you
Don't make me destroy you!quote:
Come at me, bro.quote:
Oud!quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:07 schreef stbabylon het volgende:
Nog acht dagen en dan ben ik weer een oude lul zoals HW en Q
Maar gelukkig nooit zo oud als Barb en Miss
Klassiekertje hier.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:07 schreef stbabylon het volgende:
Nog acht dagen en dan ben ik weer een oude lul zoals HW en Q
Maar gelukkig nooit zo oud als Barb en Miss
Rhu!quote:
Ik ook, ben vandaag vrij en had gisteren het voornemen om voor het middaguur al van alles gedaan te hebben. Zoals het er nu uitziet mag ik blij zijn dat het er überhaupt nog van komt vandaag.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben enorm mijn dag aan het weg gooien
Gammel en afgeragd mag ook hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is een manier om het te zeggen.
Whaha ik heb precies datquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook, ben vandaag vrij en had gisteren het voornemen om voor het middaguur al van alles gedaan te hebben. Zoals het er nu uitziet mag ik blij zijn dat het er überhaupt nog van komt vandaag.
Slapen, goed idee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:41 schreef Barbusse het volgende:
Nou nou nou, wat een productiviteit weer.....
Euh, ik heb mijn mail gechecked?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
Zo! Ik heb al 1 ding gedaan! Nu jij weer grrrrtje!
Dan kun je geen bier drinken, dus nee.quote:
Ik heb ondertussen ook al weer een dipjequote:
Het pakje bounced al dagen tussen allerlei sorteercentra op en neer?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Tussen 12:30 en 14:30 vandaag, dat is niet "voor 17:00 besteld, de volgende dag in huis" PostNL.
Nou ja, hij werd gisteren als "pakket is ontvangen bij PostNL" gemeld, maar bezorgen hadden ze gisteren blijkbaar geen zin meer in.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het pakje bounced al dagen tussen allerlei sorteercentra op en neer?Of zit er geen track en trace op?
Klagen!quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, hij werd gisteren als "pakket is ontvangen bij PostNL" gemeld, maar bezorgen hadden ze gisteren blijkbaar geen zin meer in.
Sja, kan je doen, maar helpt vast weer helemaal niets.quote:
Dat doettie hier toch al?quote:
Bij die webshop en Postnl natuurlijk!quote:
Niet zelden het raampje van het toilet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Je lacht je kapot als je weleens klachten over pakketbezorgers leest. Pakketten die door een openstaand raampje naar binnen gegooid worden, op de schuur in de tuin gegooid worden, voor de deur in de regen gezet worden, postbezorgers die niet willen lopen en de halve straat bij een persoon afleveringen, dingen door brievenbussen proppen die als pakket verzonden waren. Mooi beroep
Wat is er?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Nee! Nee! NEEEEE!! NEEEEHEEEEE! Damnit! Nee!
Dutch Scaffolding zou ergens nog kunnen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, ik zie niks.
Ga je het nu vertellen?
Ik vind het een lelijke naam maar heb niet zo een moeite met engels en nederlands op deze manier door elkaar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dutch Scaffolding zou ergens nog kunnen.
Beter was Nederlandse Steigers.
Maar de belachelijke combinatie van Engels en Nederlands in een bedrijfsnaam is om te janken.
Het staat gewoon voor geen meter, zo'n menging van talen in een bedrijfsnaam.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het een lelijke naam maar heb niet zo een moeite met engels en nederlands op deze manier door elkaar.
Beetje overdreven reactie.
Misschien heet die gast wel gewoon "Dutch"quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dutch Scaffolding zou ergens nog kunnen.
Beter was Nederlandse Steigers.
Maar de belachelijke combinatie van Engels en Nederlands in een bedrijfsnaam is om te janken.
Ja, maar daar ga ik geen geld op in zettenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien heet die gast wel gewoon "Dutch".
Is mooi toch, Engelands?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Maar verder eens, dat je hip wil doen met engels moet je nog zelf weten maar ga het niet mixen.
Ze praten hier* al als een debielquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
doe als de belgen! neem woorden als 'job' en 'trainer' gewoon over maar spreek ze uit als een debiel
SPOILER: Niet klikken HW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze praten hier* al als een debielSPOILER: Niet klikken HW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Allemaal leuk en aardig, maar dat is natuurlijk onzin, Amsterdams wijkt nauwelijks af van ABN, alleen qua accent wellicht een beetje.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Jij hoort het zelf niet, omdat je zelf ook zo'n akelig accent hebt, maar voor een buitenstaander is het echt heel hoorbaarquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Allemaal leuk en aardig, maar dat is natuurlijk onzin, Amsterdams wijkt nauwelijks af van ABN, alleen qua accent wellicht een beetje.
Jawel, maar het is nog steeds vrijwel foutloos Nederlands, ipv "ons mam, aanrijden en afgewerkt, houdoe etc etc etcquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hoort het zelf niet, omdat je zelf ook zo'n akelig accent hebt, maar voor een buitenstaander is het echt heel hoorbaar
Er zijn heel wat woorden in de loop der tijd langsgekomen die in Amsterdam heel anders worden gebruikt dan in de rest van Nederland. Die zijn voor jou zo normaal (overigens geldt dat voor mij in Zwolle ook, maar dan met andere woorden), dat je ze niet herkend als raar Nederlands.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, maar het is nog steeds vrijwel foutloos Nederlands, ipv "ons mam, aanrijden en afgewerkt, houdoe etc etc etc.
hoe was italie?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
Pff.. kom er net achter dat ik bepaalde rol op me heb genomen / gekregen waarvan ik de grote impact niet had voorzien. Men![]()
Dit wordt nog wat de komende weken
oh hopelijk heb je beter weer dan wij hierquote:
Het weer is hier heel goed. 20+, mooi zonnetje vanaf de ochtend, zonder jas, zonnebril. Topquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
oh hopelijk heb je beter weer dan wij hier
enormquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet vannacht om 4uur opstaan ivm het halen van een vlucht. Geeft dat wat verlichting?
Het is nergens Italie, buiten Italiequote:Op woensdag 14 mei 2014 14:51 schreef stbabylon het volgende:
Ja, het is hier geen italië natuurlijk!
(waarom werkt deze grap zoveel beter als je hem uitspreekt)
Koud man!quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het weer is hier heel goed. 20+, mooi zonnetje vanaf de ochtend, zonder jas, zonnebril. Top
quote:
ach hou je bekquote:
Eens! 20 graden is nog steeds jas aanquote:
Hij was idd een beetje statisch toen hij uit de doos kwam, maar uiteraard weer een vrouw die daarop letquote:
Het mijne ook, lekker belangrijkquote:
Als dat echt zo is neem ik vrij die dag!quote:
Hopelijk schijnt het zonnetje dan ook flink, weer even bijbruinenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ja wel meer dagen volgende week toch?!
lekker een plekje buiten zoeken met mijn nieuwe laptop (die wel een batterij heeft)
Woensdag of donderdag onweer. In één keer zo warm betekend vrijwel altijd direct erna onweer en hoosbuien. En dus 26 graden drukkend warm, niet lekker warm.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ja wel meer dagen volgende week toch?!
lekker een plekje buiten zoeken met mijn nieuwe laptop (die wel een batterij heeft)
Ja dat moet ik ook nodigquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hopelijk schijnt het zonnetje dan ook flink, weer even bijbruinen
Maar wel onweerquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Woensdag of donderdag onweer. In één keer zo warm betekend vrijwel altijd direct erna onweer en hoosbuien. En dus 26 graden drukkend warm, niet lekker warm.
Warm is warmquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Woensdag of donderdag onweer. In één keer zo warm betekend vrijwel altijd direct erna onweer en hoosbuien. En dus 26 graden drukkend warm, niet lekker warm.
Lekker toch? Plakkerigquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als de zomer niet opschiet ga ik ook weer onder de zonnebankquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat moet ik ook nodig
Ik heb laatst bij mijn mama zo'n zonnebank kuurtje gedaan. Ziet er best prima uit
Alleen ik kan niet naakt op mijn balkondus veel heb ik er niet aan
![]()
Maar goed, een bruin gezichtje is ook wat waard
whahaha het ging nog niet eens in de verte over seksquote:
De zomer begint pas over een dikke maand.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als de zomer niet opschiet ga ik ook weer onder de zonnebankInstant result
Ik kan beide waarderen, luchtvochtigheid van 90% of droge hittequote:
Zomer in NL is een ramp, hooguit een maand goed weerquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De zomer begint pas over een dikke maand.
Ach, drie wedstrijdjes en iedereen mag weer naar huis.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan beide waarderen, luchtvochtigheid van 90% of droge hitte
Dat gaat trouwens nog leuk worden met het WK, Nederland speelt in het koelste gedeelte van Brazilie en ook in de stad waar het vochtig warm is. Ik zie er nog wel een paar doodziek worden
Mooi! Meer is niet goed voor de mens.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zomer in NL is een ramp, hooguit een maand goed weer
Onzin, vorig jaar nog een dikke 2 maand. Minstens.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Na het zien van de selectie zeker!quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, drie wedstrijdjes en iedereen mag weer naar huis.
Maar dat is ook niet elk jaar het gevalquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onzin, vorig jaar nog een dikke 2 maand. Minstens.
De zomer is nog niet eens begonnen manquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Na het zien van de selectie zeker!
[..]
Maar dat is ook niet elk jaar het geval
Vorige zomer was best goed te doenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is langer en vaker mooi weer dan dat de gemiddelde Nederlander zich in oktober weet te herinneren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Na het zien van de selectie zeker!
[..]
Maar dat is ook niet elk jaar het geval
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De zomer is nog niet eens begonnen man.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige zomer was best goed te doen
Jaja, ik weet hetquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is langer en vaker mooi weer dan dat de gemiddelde Nederlander zich in oktober weet te herinneren.
Als het van begin mei tot eind september elke dag 24 graden zou zijn, zou ik God op mijn blote knietjes danken. Warm genoeg voor korte broek/t-shirt. Warm genoeg om het water op te warmen. Warm genoeg om te zwemmen. Warm genoeg voor een terrasje. Ik kan niks bedenken waar je een nog hogere temperatuur voor nodig moet hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind 24 graden nog geen mooi weer, dus dat scheelt denk ik
Ik vind dat prima weerquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
Het mag wel nog wat warmerquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
Dat ben ik wel met je eens, dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het van begin mei tot eind september elke dag 24 graden zou zijn, zou ik God op mijn blote knietjes danken. Warm genoeg voor korte broek/t-shirt. Warm genoeg om het water op te warmen. Warm genoeg om te zwemmen. Warm genoeg voor een terrasje. Ik kan niks bedenken waar je een nog hogere temperatuur voor nodig moet hebben.
Ja maar jij spoort nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
Veel warmer en de dingen die je nog kunt doen neemt weer af. Rond de 24 graden kun je de meeste dingen doen (wintersport niet meegerekend)quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
Natuurlijk heb ik ook liever 24 graden dan 17
Maar dat maakt het nog niet warm
ja dat ben ik dus niet met je eensquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veel warmer en de dingen die je nog kunt doen neemt weer af. Rond de 24 graden kun je de meeste dingen doen (wintersport niet meegerekend)
Ik zeg niet dat je niks kunt doen bij 28 graden. Heck ik doe dingen bij 98 graden. Ik zeg alleen dat je minder dingen kunt doen bij 28 dan bij 24. Ga maar eens lekker intensief werken in de tuin.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat ben ik dus niet met je eens
Ik kan prima dingen doen bij 28 graden
Tot 35 graden is er weinig wat ik niet kan doen, daarboven wordt het een ander verhaal.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je niks kunt doen bij 28 graden. Heck ik doe dingen bij 98 graden. Ik zeg alleen dat je minder dingen kunt doen bij 28 dan bij 24. Ga maar eens lekker intensief werken in de tuin.
Uitzonderingen daar gelaten. Iceman kan ook in water van 2 graden zwemmenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tot 35 graden is er weinig wat ik niet kan doen, daarboven wordt het een ander verhaal.
Ja dat bedoelde ik natuurlijk ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je niks kunt doen bij 28 graden. Heck ik doe dingen bij 98 graden. Ik zeg alleen dat je minder dingen kunt doen bij 28 dan bij 24. Ga maar eens lekker intensief werken in de tuin.
Mja, ga jij lekker de tuin schoffelen als de mussen van het dak donderen, dan ga ik lekker onder de parasol met een koel drankje zitten niksenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik natuurlijk ook
Ik heb echt niet zo veel last van warm weer...
Daar zal Oranje dus problemen mee hebben, in Porto Alegre spelen en Salvador. Porto Alegre is tussen de 10 en 20 en Salvador is tropisch en vochtig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Hier in NL ben ik echt snel uitgeteld, in drogere klimaten kan het prima te doen zijn met 40 graden nog..
Sja, die gasten zijn wel wat gewend en worden goed begeleid natuurlijk, er zijn vaker WK's in hele warme landen geweest natuurlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar zal Oranje dus problemen mee hebben, in Porto Alegre spelen en Salvador. Porto Alegre is tussen de 10 en 20 en Salvador is tropisch en vochtig.
Ik ga denk ik op de koude vloer van de schuur liggen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ga jij lekker de tuin schoffelen als de mussen van het dak donderen, dan ga ik lekker onder de parasol met een koel drankje zitten niksen
Zoals Q al zei, het zal denk ik snel afgelopen zijn voor Oranje.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, die gasten zijn wel wat gewend en worden goed begeleid natuurlijk, er zijn vaker WK's in hele warme landen geweest natuurlijk.
Ja, maar dat zal niet door het klimaat komen maar omdat ze een waardeloze selectie hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoals Q al zei, het zal denk ik snel afgelopen zijn voor Oranje.
ik schoffel nooit de tuin, dus waarom zou ik dat dan wel gaan doenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ga jij lekker de tuin schoffelen als de mussen van het dak donderen, dan ga ik lekker onder de parasol met een koel drankje zitten niksen
Of welk ander intensief ding dan ook, wat je wel doet, zuchtquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik schoffel nooit de tuin, dus waarom zou ik dat dan wel gaan doen
Jij wilt dus een airco in NL als het even kanquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga denk ik op de koude vloer van de schuur liggen.
Inderdaad, waardeloos.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal niet door het klimaat komen maar omdat ze een waardeloze selectie hebben.
gaat het weer over seksquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of welk ander intensief ding dan ook, wat je wel doet, zucht
Echt zelden zo'n slechte selectie gezien.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal niet door het klimaat komen maar omdat ze een waardeloze selectie hebben.
En de komende jaren zal het niet veel beter worden vrees ikquote:
Zeer goed nieuws ja!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is nog een eindje weg maar toch goed nieuws: http://www.nu.nl/politiek(...)van-vuurwerk-in.html
Niet dat ik de illusie heb dat er voor 18:00 geen vuurwerk meer afgestoken zal worden maar nu kan je tenminste gelegitimeerd dreigen met het bellen van de politie.
[/ouwe zuurpruim]
echt?quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:34 schreef Q. het volgende:
Whatsapp is dood. WAT MOET IK NU MET MIJN LEVEN?!
Ik had vanochtend nog berichtjes (ja, berichtjes, je stuurt niet complete applicaties over Whatsapp...)quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:34 schreef Q. het volgende:
Mijn idee idd, je doet er weer niets tegen, de domste term heeft gewonnenquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:45 schreef stbabylon het volgende:
Dan nog is het Whatsappberichtjes. Maar goed, de idiocracy heeft 'appje' al geadopteerd, en ze zijn met meer, dus ik zal er maar mee moeten leren leven.
Ja, dat is denk ik het verschil tussen intelligentsia en het plebs, het bekt namelijk helemaal niet lekker maar klinkt volkomen zwakzinnigquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:14 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap waarom t appjes zijn geworden, ik snap dat t niet helemaal goed verwoord is. Maar t bekt wel lekker.
Al zeg ik vaak eerst day ik iemand heb geappt en dan zeg ik er vaak nog iets over whatsapp achteraan. Omdat ik t zelf ook raar vind en t ziet er okk raar getypt uit
Telegram FTWquote:Op donderdag 15 mei 2014 07:34 schreef Q. het volgende:
Ik behoor bij t plebsquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is denk ik het verschil tussen intelligentsia en het plebs, het bekt namelijk helemaal niet lekker maar klinkt volkomen zwakzinnig.
Kan je weer appjes appen met je app-app!quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:23 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, de app waar we het over hebben doet het weer.
En daarna me is een kogel door mijn hoofdschieten!quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je weer appjes appen met je app-app!
Het idee van een messaging-app is dat andere mensen het ook gebruiken. Of stuur je alleen jezelf berichtjes?quote:
We appen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn idee idd, je doet er weer niets tegen, de domste term heeft gewonnen.
En dan zouden ze wel eens kunnen leren van een levensles, dat is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is toch heul gevaarlijk! Dan kunnen ze vallen!
Meer dan de helft van mijn reguliere contacten gebruiken het. En de rest heb ik weinig contact meer mee, typen op een telefoon is kut.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Het idee van een messaging-app is dat andere mensen het ook gebruiken. Of stuur je alleen jezelf berichtjes?
Via telegram? Bestaat dat uberhaupt nog? En heeft iemand daar een moderne hippe app van gemaakt?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meer dan de helft van mijn reguliere contacten gebruiken het. En de rest heb ik weinig contact meer mee, typen op een telefoon is kut.
Doe eens niet zoquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Via telegram? Bestaat dat uberhaupt nog? En heeft iemand daar een moderne hippe app van gemaakt?
Jij bent de enige van mijn contacten die t gebruiktquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:18 schreef KomtTijd... het volgende:
srsly ik gebruik whatsapp nauwelijks nog. Alleen voor van die groepsgesprekken ontkom je er niet echt aan.
Je weet dondersgoed wat telegram isquote:
Whatsapp werkt ook op de tablet en computer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Nee, dat is wat iedereen ging gebruiken omdat het ook gewoon op je tablet en computer werkt.
Ok ok, dat gedoe met facebook was een goeie katalysator
Sinds jaren. Maat van mij draait het iig al jaren op z'n Linux bak. Zelf doe ik dat overigens niet, totaal geen behoefte aan.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Whatsapp werkt ook op de computer.
Dan is dat een zelf gekluste (illegale?) versie.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds jaren. Maat van mij draait het iig al jaren op z'n Linux bak. Zelf doe ik dat overigens niet, totaal geen behoefte aan.
Weet ik niet. Zo boeiend vind ik de materie niet. Waarom zou ik het op de pc willen hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan is dat een zelf gekluste (illegale?) versie.
Dat kán, maar je kunt het alsnog maar op één apparaat tegelijk gebruiken. Dus dan kan hij het niet meer op zijn telefoon en/of tablet gebruiken.
Typt fijner/sneller dan telquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zo boeiend vind ik de materie niet. Waarom zou ik het op de pc willen hebben.
idd, ik zit tocg een fors deel van de dag achter mijn PC, zou wel handig zijn als ik gewoon zou kunnen whatsappenquote:
Al zijn het maar drie zinnen, dan vind ik het al waardquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, zit wat in. Maar dan nog, zoveel berichten stuur ik nou ook weer niet via whatsapp.
Weet niet, ik gebruik het eigenlijk niet eens zoveel als ik achter de pc zit. Vaker, on the road en zoquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al zijn het maar drie zinnen, dan vind ik het al waard
Daarbij maak ik ook minder fouten,dus kan de ander m'n teksten beter lezen
Ik ook nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, ik zit dan ook niet allerlei scharrels op Tinder te roggelen
Serieus.. Denk afgelopen jaar maar iets van 10 gesprekken gehad, waarvan 1 bezette kerel die wel gezellig was en de rest was ik na 20 zinnen al zatquote:
Daarom: Telegram gebruikenquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, ik zit tocg een fors deel van de dag achter mijn PC, zou wel handig zijn als ik gewoon zou kunnen whatsappen.
Bezette kerels op tinderquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Serieus.. Denk afgelopen jaar maar iets van 10 gesprekken gehad, waarvan 1 bezette kerel die wel gezellig was en de rest was ik na 20 zinnen al zat
Ja, maar dan zit ik dus tegen mezelf te lullen, want niemand gebruikt het verderquote:
Als je er zelf al niet aan begint verandert dat ook nooit natuurlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit ik dus tegen mezelf te lullen, want niemand gebruikt het verder.
Ja, zo werkt de wereldquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je er zelf al niet aan begint verandert dat ook nooit natuurlijk.
De leukste zijn altijd bezet hequote:
quote:
Het gaat over bezette leuke mensen...quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Leeft Sinceria eigenlijk nog? Of heb ik weer iets gemist?
So?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gaat over bezette leuke mensen...
Zonder ons zou jouw leven ophouden Qquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:31 schreef Q. het volgende:
Ik ben jullie ook zat maar ik heb geen leven dus ik blijf nog maar even.
Hahaha nee, een echte, grote manquote:
Brotha from another motha!quote:
Gewoon niet doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:36 schreef stbabylon het volgende:
Vrijdag de kroeg in
Om te kijken of de DJ iets is voor onze bruiloft...
Boel gedoe hoor, trouwen...
Hij wel!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha nee, een echte, grote man
Wat?quote:
Dat er zomaar een andere kerel met je mee vleesch mag gaan eten en dat ik maar weer zelf moet koken!quote:
Even bellen met Theo Huisbezorgdquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat er zomaar een andere kerel met je mee vleesch mag gaan eten en dat ik maar weer zelf moet koken!
Da's raar, want een pannenkoek heeft hele andere bestandsdelen naast een eiquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het bijzonder flauw.
Als mijn vriendin een ei bakt, heeft dat een gebakken ei.
Als ik dat doe, heet het ook zo.
Als zij er allerlei andere zaken doorheen gooit, heet het een omelet.
Doe ik dat, heet het plots een pannekoek
Een omelet ook.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's raar, want een pannenkoek heeft hele andere bestandsdelen naast een ei
Vanwege het meel dus. Het leven is niet zo moeilijk. Je maakt t moeilijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een omelet ook.
Waarom heet een ei plus paprika en ui en champignons en melk een omelet
En een ei plus melk en zout en meel een pannekoek. Is ook gewoon een omelet
Met meel = geen omelet...quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanwege het meel dus. Het leven is niet zo moeilijk. Je maakt t moeilijk.
Ms kan lief je troosten, die zit toch alleen en zonder vleesch thuisquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat er zomaar een andere kerel met je mee vleesch mag gaan eten en dat ik maar weer zelf moet koken!
Het meel maakt het een KOEK. Uit een pan. Dus pannekoek! Jij pannekoek!quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met meel = geen omelet...
DISCRIMINATIE!
Ik zal m vlees geven en 2 lieve kadetjesquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms kan lief je troosten, die zit toch alleen en zonder vleesch thuis
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal m vlees geven en 2 lieve kadetjes
Ik heb echt de meest schattige lieve kleine sexy geile lekkere kadetjes van de wereldquote:
Ja, maar dan nog. Zij zit daar gezond te doen, en ik krijg te horen dat ik een vetklep ben. Enige verschil, meel. Pfff tssssgggk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het meel maakt het een KOEK. Uit een pan. Dus pannekoek! Jij pannekoek!
Misschien de enorme hoeveelheid boter?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Zij zit daar gezond te doen, en ik krijg te horen dat ik een vetklep ben. Enige verschil, meel. Pfff tssssgggk.
Boterquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien de enorme hoeveelheid boter?En sidns wanneer is een omelet dan echt gezond? Ze lult. Scheiden.
Maar die heeft lief alquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt de meest schattige lieve kleine sexy geile lekkere kadetjes van de wereld
Nou ja, vond scharrel afgelopen zaterdag tenminste
Boterquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boter
Olijfolie(klein beetje, en voor allebei evenveel).
Kan niet. Die van mij zijn cuter.quote:
quote:
Ik bijna altijd.quote:
Ik gebruik het wel als smeersel en als ingredient in cakes of taarten. Alleen niet om te bakken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:20 schreef missbehavin het volgende:
Wtf hebben jullie allemaal tegen boter?
Ik op brood alleen voor hagelslag, anders valt het er af. Voor de rest ook nooit. En taarten bakken en zo is voor wijven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gebruik het wel als smeersel en als ingredient in cakes of taarten. Alleen niet om te bakken.
Vies drekkig vet romig hartaanval in een pakje spul vind ik t. Vind olie (net zo vettig en hartaanvallerig) veel lekkerder.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:20 schreef missbehavin het volgende:
Wtf hebben jullie allemaal tegen boter?
Nou ik gebruik het liever dan die vieze nepbakboterzooiquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vies drekkig vet romig hartaanval in een pakje spul vind ik t. Vind olie (net zo vettig en hartaanvallerig) veel lekkerder.
Onzin, alles wat je op hoog niveau doet, kan ook door mannen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik op brood alleen voor hagelslag, anders valt het er af. Voor de rest ook nooit. En taarten bakken en zo is voor wijven.
Dat is pas slecht, boter is tenminste natuurlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:25 schreef Cue_ het volgende:
Idd enkel bij hageslag
Nouja en om in te bakken enzo, die vloeibare zooi
Totaaal geen last va.n Ik vind het drekkige smerige zooi met boter juist.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:26 schreef stbabylon het volgende:
Geen boter op je boterham? Dat is toch hartstikke droog
Precies, je doet t op vrouwenniveauquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onzin, alles wat je op hoog niveau doet, kan ook door mannen.
(niet dat ik op hoog niveau taarten bak...)
Die gebruik ik ook niet. Ik gebruik olijfolie of knoflook-chili-oliequote:Op donderdag 15 mei 2014 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik gebruik het liever dan die vieze nepbakboterzooi
Dat je dan cake zit te bakken en versieren met suikertjes en glazuurtjes en spuitsels en frupsels en froepeltjes en dan is dat eigenlijk super vrouwelijk en verwijfd, maar als je t goed kan is t ineens wel geaccepteerd bij een man! Da's als meel bij een omelet flikkeren en t ineens een slechte pannekoek noemen!quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou en! Het is af en toe gewoon leuk (en lekker)
Eh ja.. of nee... of.. ik snap het niet meer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je dan cake zit te bakken en versieren met suikertjes en glazuurtjes en spuitsels en frupsels en froepeltjes en dan is dat eigenlijk super vrouwelijk en verwijfd, maar als je t goed kan is t ineens wel geaccepteerd bij een man! Da's als meel bij een omelet flikkeren en t ineens een slechte pannekoek noemen!
You just jellyquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Dat is zoiets als rolschaatsen accepteren bij de man!!!!
Must be jelly, coz jam don't shake!quote:
Of bi-mensenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Dat is zoiets als rolschaatsen accepteren bij de man!!!!
Kill it, with fire, or preferably napalmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |