Fuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youquote:
Good soldier!quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck you
Don't make me destroy you!quote:
Come at me, bro.quote:
Oud!quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:07 schreef stbabylon het volgende:
Nog acht dagen en dan ben ik weer een oude lul zoals HW en Q
Maar gelukkig nooit zo oud als Barb en Miss
Klassiekertje hier.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:07 schreef stbabylon het volgende:
Nog acht dagen en dan ben ik weer een oude lul zoals HW en Q
Maar gelukkig nooit zo oud als Barb en Miss
Rhu!quote:
Ik ook, ben vandaag vrij en had gisteren het voornemen om voor het middaguur al van alles gedaan te hebben. Zoals het er nu uitziet mag ik blij zijn dat het er überhaupt nog van komt vandaag.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben enorm mijn dag aan het weg gooien
Gammel en afgeragd mag ook hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is een manier om het te zeggen.
Whaha ik heb precies datquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook, ben vandaag vrij en had gisteren het voornemen om voor het middaguur al van alles gedaan te hebben. Zoals het er nu uitziet mag ik blij zijn dat het er überhaupt nog van komt vandaag.
Slapen, goed idee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:41 schreef Barbusse het volgende:
Nou nou nou, wat een productiviteit weer.....
Euh, ik heb mijn mail gechecked?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
Zo! Ik heb al 1 ding gedaan! Nu jij weer grrrrtje!
Dan kun je geen bier drinken, dus nee.quote:
Ik heb ondertussen ook al weer een dipjequote:
Het pakje bounced al dagen tussen allerlei sorteercentra op en neer?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Tussen 12:30 en 14:30 vandaag, dat is niet "voor 17:00 besteld, de volgende dag in huis" PostNL.
Nou ja, hij werd gisteren als "pakket is ontvangen bij PostNL" gemeld, maar bezorgen hadden ze gisteren blijkbaar geen zin meer in.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het pakje bounced al dagen tussen allerlei sorteercentra op en neer?Of zit er geen track en trace op?
Klagen!quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, hij werd gisteren als "pakket is ontvangen bij PostNL" gemeld, maar bezorgen hadden ze gisteren blijkbaar geen zin meer in.
Sja, kan je doen, maar helpt vast weer helemaal niets.quote:
Dat doettie hier toch al?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |