Fuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youquote:
Good soldier!quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck youFuck you
Don't make me destroy you!quote:
Come at me, bro.quote:
Oud!quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:07 schreef stbabylon het volgende:
Nog acht dagen en dan ben ik weer een oude lul zoals HW en Q
Maar gelukkig nooit zo oud als Barb en Miss
Klassiekertje hier.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:07 schreef stbabylon het volgende:
Nog acht dagen en dan ben ik weer een oude lul zoals HW en Q
Maar gelukkig nooit zo oud als Barb en Miss
Rhu!quote:
Ik ook, ben vandaag vrij en had gisteren het voornemen om voor het middaguur al van alles gedaan te hebben. Zoals het er nu uitziet mag ik blij zijn dat het er überhaupt nog van komt vandaag.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben enorm mijn dag aan het weg gooien
Gammel en afgeragd mag ook hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is een manier om het te zeggen.
Whaha ik heb precies datquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook, ben vandaag vrij en had gisteren het voornemen om voor het middaguur al van alles gedaan te hebben. Zoals het er nu uitziet mag ik blij zijn dat het er überhaupt nog van komt vandaag.
Slapen, goed idee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:41 schreef Barbusse het volgende:
Nou nou nou, wat een productiviteit weer.....
Euh, ik heb mijn mail gechecked?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
Zo! Ik heb al 1 ding gedaan! Nu jij weer grrrrtje!
Dan kun je geen bier drinken, dus nee.quote:
Ik heb ondertussen ook al weer een dipjequote:
Het pakje bounced al dagen tussen allerlei sorteercentra op en neer?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Tussen 12:30 en 14:30 vandaag, dat is niet "voor 17:00 besteld, de volgende dag in huis" PostNL.
Nou ja, hij werd gisteren als "pakket is ontvangen bij PostNL" gemeld, maar bezorgen hadden ze gisteren blijkbaar geen zin meer in.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het pakje bounced al dagen tussen allerlei sorteercentra op en neer?Of zit er geen track en trace op?
Klagen!quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, hij werd gisteren als "pakket is ontvangen bij PostNL" gemeld, maar bezorgen hadden ze gisteren blijkbaar geen zin meer in.
Sja, kan je doen, maar helpt vast weer helemaal niets.quote:
Dat doettie hier toch al?quote:
Bij die webshop en Postnl natuurlijk!quote:
Niet zelden het raampje van het toilet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Je lacht je kapot als je weleens klachten over pakketbezorgers leest. Pakketten die door een openstaand raampje naar binnen gegooid worden, op de schuur in de tuin gegooid worden, voor de deur in de regen gezet worden, postbezorgers die niet willen lopen en de halve straat bij een persoon afleveringen, dingen door brievenbussen proppen die als pakket verzonden waren. Mooi beroep
Wat is er?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Nee! Nee! NEEEEE!! NEEEEHEEEEE! Damnit! Nee!
Dutch Scaffolding zou ergens nog kunnen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, ik zie niks.
Ga je het nu vertellen?
Ik vind het een lelijke naam maar heb niet zo een moeite met engels en nederlands op deze manier door elkaar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dutch Scaffolding zou ergens nog kunnen.
Beter was Nederlandse Steigers.
Maar de belachelijke combinatie van Engels en Nederlands in een bedrijfsnaam is om te janken.
Het staat gewoon voor geen meter, zo'n menging van talen in een bedrijfsnaam.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het een lelijke naam maar heb niet zo een moeite met engels en nederlands op deze manier door elkaar.
Beetje overdreven reactie.
Misschien heet die gast wel gewoon "Dutch"quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dutch Scaffolding zou ergens nog kunnen.
Beter was Nederlandse Steigers.
Maar de belachelijke combinatie van Engels en Nederlands in een bedrijfsnaam is om te janken.
Ja, maar daar ga ik geen geld op in zettenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien heet die gast wel gewoon "Dutch".
Is mooi toch, Engelands?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Maar verder eens, dat je hip wil doen met engels moet je nog zelf weten maar ga het niet mixen.
Ze praten hier* al als een debielquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
doe als de belgen! neem woorden als 'job' en 'trainer' gewoon over maar spreek ze uit als een debiel
SPOILER: Niet klikken HW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze praten hier* al als een debielSPOILER: Niet klikken HW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Allemaal leuk en aardig, maar dat is natuurlijk onzin, Amsterdams wijkt nauwelijks af van ABN, alleen qua accent wellicht een beetje.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Jij hoort het zelf niet, omdat je zelf ook zo'n akelig accent hebt, maar voor een buitenstaander is het echt heel hoorbaarquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Allemaal leuk en aardig, maar dat is natuurlijk onzin, Amsterdams wijkt nauwelijks af van ABN, alleen qua accent wellicht een beetje.
Jawel, maar het is nog steeds vrijwel foutloos Nederlands, ipv "ons mam, aanrijden en afgewerkt, houdoe etc etc etcquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hoort het zelf niet, omdat je zelf ook zo'n akelig accent hebt, maar voor een buitenstaander is het echt heel hoorbaar
Er zijn heel wat woorden in de loop der tijd langsgekomen die in Amsterdam heel anders worden gebruikt dan in de rest van Nederland. Die zijn voor jou zo normaal (overigens geldt dat voor mij in Zwolle ook, maar dan met andere woorden), dat je ze niet herkend als raar Nederlands.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, maar het is nog steeds vrijwel foutloos Nederlands, ipv "ons mam, aanrijden en afgewerkt, houdoe etc etc etc.
hoe was italie?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
Pff.. kom er net achter dat ik bepaalde rol op me heb genomen / gekregen waarvan ik de grote impact niet had voorzien. Men![]()
Dit wordt nog wat de komende weken
oh hopelijk heb je beter weer dan wij hierquote:
Het weer is hier heel goed. 20+, mooi zonnetje vanaf de ochtend, zonder jas, zonnebril. Topquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
oh hopelijk heb je beter weer dan wij hier
enormquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet vannacht om 4uur opstaan ivm het halen van een vlucht. Geeft dat wat verlichting?
Het is nergens Italie, buiten Italiequote:Op woensdag 14 mei 2014 14:51 schreef stbabylon het volgende:
Ja, het is hier geen italië natuurlijk!
(waarom werkt deze grap zoveel beter als je hem uitspreekt)
Koud man!quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het weer is hier heel goed. 20+, mooi zonnetje vanaf de ochtend, zonder jas, zonnebril. Top
quote:
ach hou je bekquote:
Eens! 20 graden is nog steeds jas aanquote:
Hij was idd een beetje statisch toen hij uit de doos kwam, maar uiteraard weer een vrouw die daarop letquote:
Het mijne ook, lekker belangrijkquote:
Als dat echt zo is neem ik vrij die dag!quote:
Hopelijk schijnt het zonnetje dan ook flink, weer even bijbruinenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ja wel meer dagen volgende week toch?!
lekker een plekje buiten zoeken met mijn nieuwe laptop (die wel een batterij heeft)
Woensdag of donderdag onweer. In één keer zo warm betekend vrijwel altijd direct erna onweer en hoosbuien. En dus 26 graden drukkend warm, niet lekker warm.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ja wel meer dagen volgende week toch?!
lekker een plekje buiten zoeken met mijn nieuwe laptop (die wel een batterij heeft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |